bogb

Så blev invitationerne klar - hvad synes I? :)

42 posts in this topic

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim: Hvilken skabelon har du brugt til dette?

Følg min planlægningstråd her

348g8i.png

Mange tak :) Jeg har bestilt omslaget færdiglavet fra cardsandpockets.com...så meget tid havde jeg dog ikke til invitationerne alene :blush:

0

Annonce ♥

Super flotte - godt jeg ikke er gået i gang endnu...så nu kan jeg "snuppe" ideen...bare i en anden farve - tænker lilla/hvidt/sort (klassisk - super tøset) eller lime... H2B elsker den farve.

Du snupper bare så meget du vil :) Det lyder også som fine farver...de har rigtig mange forskellige flotte farver inde på hjemmesiden, så du burde selv kunne sammensætte dine invitationer helt som du ønsker :loveshower:

0

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim: Hvilken skabelon har du brugt til dette?

348g8i.png

Mange tak :) Jeg har bestilt omslaget færdiglavet fra cardsandpockets.com...så meget tid havde jeg dog ikke til invitationerne alene :blush:

Ej hvor træls, så må jeg jo bare selv igang med målene :lol:

Opdagede lige at vi er datosøstre :thumbsupsmileyanim:

348g8i.png

Edited by sgplcamilla
0

hvor er det bare nogle :super: flotte invitationer.. Ih bliver jo helt jalous. Det ser bare så professionelt ud og rigtig godt til bryllup.

0

Annonce ♥

Hvor er de smukke invitationerne - hvor køber man det hjerte henne, som du har sat på båndet? Og den der krummelure, hvor har du fundet den? Kunne godt tænke mig én i lilla - nogen der ved, hvordan man skaffer sådan én? :wink:

0

Sikke nogle smukke og utrolig gennemførte invitationer!

Jeg er helt ny her på BK men kan godt se at jeg har lidt at leve op til til mit gør-det-selv bryllup :)

0

Hold op nogle flotte indbydelser, dem har du lavet godt ! :cheerleader3:

Du må gerne lave mine også :wink: :fløjt:

0

Super flotte invitationer :) Tænkte på hvor du har købt hjerterne (dem der sidder på båndet) henne?

0

Annonce ♥

Super flotte invitationer :) Tænkte på hvor du har købt hjerterne (dem der sidder på båndet) henne?

Mange tak :) Hjerterne er købt hos imaginedoingityourself.com....ved dog at de ikke har den størrelse mere, men ellers kan du bare søge efter heart buckels på ebay eller lign også burde du finde en masse forskellige former og størrelser :loveflag:

0

Hvor er de smukke invitationerne - hvor køber man det hjerte henne, som du har sat på båndet? Og den der krummelure, hvor har du fundet den? Kunne godt tænke mig én i lilla - nogen der ved, hvordan man skaffer sådan én? :wink:

Som nævnt i ovenstående så er hjerterne købt hos imaginedoingityourself.com :) Mønsteret er et jeg har fået en bekendt til at lave...så kan desværre ikke hjælpe med at ændre farve osv, da jeg ikke selv har forstand på det :blink: Har lagt mønsteret op på første side, måske der er nogen andre der kan hjælpe dig? :)

0

Mange tak :) Hjerterne er købt hos imaginedoingityourself.com....ved dog at de ikke har den størrelse mere, men ellers kan du bare søge efter heart buckels på ebay eller lign også burde du finde en masse forskellige former og størrelser :loveflag:

Mange tak :) Er ved at finde ud af hvordan vores invitationer skal se ud og synes simpelthen de er så søde :)

0

rigtig flotte invitationer :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

FUCK de er flotte.. :super:

Ville ønske jeg sku´giftes.. -HAHA-

Hvis det kan hjælpe lidt på dit hårde arbejde og mange timer med lim osv. På fingrene. :sm:

Er dit færdige resultat på en skala,

fra 1-10 hvor 1 selfølgelig er dårligt. :pokey: og 10 flot. :balloons:

Får du 11 + fra mig.. :c166:

0

Super flotte og gennemførte invitationer! Er meget imponeret...

Kan også anbefale pocketfoldsinvites.co.uk til at bestille materialer til pocketfolds - det er billigt med fragt og så kommer der ingen told på da det er fra England. Vi har selv lige bestilt materialer derfra - godt nok til Wallet-invitationer.

0

Hvor er de flotte! Hvordan har du fået kanten på indstikskortene og selve invitationen? Jeg synes ikke jeg kan finde det på hjemmesiden :)

0

Hvor er de flotte! Hvordan har du fået kanten på indstikskortene og selve invitationen? Jeg synes ikke jeg kan finde det på hjemmesiden :)

Mange tak :) Indstikkortene er lavet af den farve de kalder bronze karton og quartz (tror jeg den hedder) almindeligt papir..dvs det to lag papir og derfor kommer kanten :biggrin:

0

Annonce ♥

Mange tak :) Indstikkortene er lavet af den farve de kalder bronze karton og quartz (tror jeg den hedder) almindeligt papir..dvs det to lag papir og derfor kommer kanten :biggrin:

Nåå. Smart! Jeg synes nemlig det er en rigtig fin detalje, som lige giver lidt ekstra liv til det hele :)

0