0Tine0

Se tyndere ud på billeder

21 indlæg i dette emne

:lol:

Ledte faktisk efter inspirationsbilleder til høje brude og lave gomme ( :fløjt: ) men faldt lige over disse, som jeg tænkte flere måske kunne have glæde af ...

Det er self op til fotografen, og gode fotografer kan mange tricks, men når man er bridezilla kan der være mange bekymringer op til dagen, så jeg synes det er rart selv at forberede sig lidt... man skal jo gøre alting selv for at være på den sikre side :fløjt: Håber i hvertfald de kan give lidt inspiration.

Tips on shooting af heavy Bride

Smider lige et par billeder, men det giver mere mening med forklaringerne fra hans side.

23948568.jpgbf5c1c7e.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare det er synd at snyde ALT for meget med billederedigering.. selvom det self skal til efterhånden, for at ens billeder ikke skal blegne meget i mængden :blush: Men synes ham her kommer med nogle gode konkrete tips til hvordan man får det til at se mindre markant ud ved at stå anderledes og i gode vinkler...

Ligesom jeg læste herinde, at da en kvindes naturlige smalleste punkt (self) er taljen, er det dumt at holde en stor brudebuket lige foran maven, da man så kommer til at se bredere ud... God husker :)

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da super fint med gode tricks. Men ville personligt blive lidt småfornærmet, hvis vores fotograf bad min h2b om at stå foran mig, så han kunne skjule lidt af min krop... Ta´ mig som jeg er, siger jeg bare! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er da super fint med gode tricks. Men ville personligt blive lidt småfornærmet, hvis vores fotograf bad min h2b om at stå foran mig, så han kunne skjule lidt af min krop... Ta´ mig som jeg er, siger jeg bare! :wink:

Hørt.

Men når det er sagt så er det nogle gode tips som fotografen kommer med, som kan være med til at give ens billeder lidt ekstra. Udover at man fremhæver de flotte sider, giver det også nogle flotte vinkler på billederne som bliver lidt utraditionelle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er da super fint med gode tricks. Men ville personligt blive lidt småfornærmet, hvis vores fotograf bad min h2b om at stå foran mig, så han kunne skjule lidt af min krop... Ta´ mig som jeg er, siger jeg bare! :wink:

Det ville også være en mærkelig måde at snakke til folk på... men at han beder folk stille op med gommen forrest er der ikke rigtig noget mærkeligt i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er da super fint med gode tricks. Men ville personligt blive lidt småfornærmet, hvis vores fotograf bad min h2b om at stå foran mig, så han kunne skjule lidt af min krop... Ta´ mig som jeg er, siger jeg bare! :wink:

Det ville også være en mærkelig måde at snakke til folk på... men at han beder folk stille op med gommen forrest er der ikke rigtig noget mærkeligt i :)

Nææ, det er der ikke. Men nu kan jeg jo ikke lade være med at tænke på det her, hvis nu vores fotograf siger sådan når vi skal have taget billeder... HAHAH... Fotografen siger at det vil give et flot billede med h2b forrest, og jeg tænker " Jaja, godt med dig! Du synes jeg er fed!!!" :shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nogle gode fifs, så man kan tage sig godt ud på sin store dag :lol: Men billederne skal selvfølgelig ikke tages eller redigeres på en måde, så man ikke kan genkende sig selv :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes lige netop man slipper for at redigere sig selv til ukendelighed (synes især boudoirbilleder tit er manipuleret så det ser ud som om folk er malede) ved at sørge for de rette positioner :)

Handler det ikke netop om vinkler og poseringer i Boudoir der gør at personen på billedet tager sig superlækkert ud?

- Det gør det hvertfald for mig :)

Det synes jeg - men ikke desto mindre synes jeg, at alt for mange er photoshoppet så meget bagefter, at de ser ud til at være støbt i plastik :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt lige over at du søgte inspiartion til høje brude og lave gomme ;) er selv 10cm højere end min mand og sys selv fotografen klarede det ret godt.

http://www.bryllupsklar.dk/forum/68955/%26-9829%3B-hg-14-05-11-%26-9829%3Bden-fulde-beretning-fra-den-fantastiske-dag-hvor-jeg-blev-fru-%26-9829%3B.html/page__view__findpost__p__1113979

;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det gode billeder... man skænker det ikke en tanke :) Og det er ikke fordi der er noget galt med at være højere end sin mand, eller for at skjule virkeligheden, men jeg synes altså det giver lidt ro på billederne, og er dejligt at det ikke er det første man ser :) Så det er dejligt med lidt inspiration til hvordan man naturligt for det udjævnet lidt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hm jeg er enig i at alle kan komme til at se dumme ud foran et kamera, jeg har en tendens til at smile nervøst så jeg får dobbelhage og spærre øjnene op så jeg ser lidt spyko ud og så fanger folk mig altid når jeg nyser eller griner mit hestegrin, hvor hovedet bliver kastet bagover og tænderne skudt frem i kunstigt overbid -HAHA-

Tror det sværeste for mig ved at stille mig op er at jeg ikke helt kan tage det opstillede seriøst, jeg er er alt for stort et pjattehoved :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det her billede er for cool af en plus brud :) Man kan se hendes flotte bryst hendes ansigt

Hvis man er lidt sky med sine arme eller mave er det her en rigtig god pose, og så er den jo lidt pulpfiction agtigt, hvilket jo bare er for sejt

post-44861-0-46826100-1328090957.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fed tråd!!

Er selv en hel del højere end min tilkommende og jeg har planer om at bære højhælede sko på dagen. Han er en lav pumpet fyr, som til tider pga. familiens runde hovedform fejlagtigt bliver bedømt som buttet og jeg er omkring 10cm højere og almindelig slank. Jeg er ligeglad med at han er lavere end mig, men han synes ikk det er så fedt. På de billeder kan han jo ikke lige frem vise sin formidable overkrop.

Så det er fedt med nogle fif og gerne billeder af hvordan vi kan udligne det lidt. Kom frisk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fed tråd!!

Er selv en hel del højere end min tilkommende og jeg har planer om at bære højhælede sko på dagen. Han er en lav pumpet fyr, som til tider pga. familiens runde hovedform fejlagtigt bliver bedømt som buttet og jeg er omkring 10cm højere og almindelig slank. Jeg er ligeglad med at han er lavere end mig, men han synes ikk det er så fedt. På de billeder kan han jo ikke lige frem vise sin formidable overkrop.

Så det er fedt med nogle fif og gerne billeder af hvordan vi kan udligne det lidt. Kom frisk...

Så skal vi have lavet en tråd specielt om det også :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer