Ny-Brud

Ringe til max 5000 i alt.. hvor?

17 indlæg i dette emne

Hej piger.

Kan I mon anbefale nogen steder, hvor vi kan finde helt enkle vielsesringe uden en masse "pynt", og til max 5000 kr for et sæt. Materialet er ikke så vigtigt, dog ikke sølv. Jeg kunne godt tænke mig en lille diamant i min, men det er ikke et must... bare det kan sættes i senere (Jeg er ikke til zirkonia)

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette link er direkte adgang til vielsesringe til max 5000,- for et sæt. Der er mange forskellige muligheder. Håber du finder noget :7himmel:

Hov rettelse, du kommer ind på chanti - vielsesringe. Derefter justerer du selv prisen fra 0 - 5000,- ! Lige nu står den på 17.000,-

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også denne hjemmeside, http://www.fredberg.dk/shop/vielsesringe-307s.html. Kan se at der ihvertfald er nogle til under 5000 i "Klassiske" og i "titanium" og "rustfrit stål". Vi købt selv vores ringe hos dem, dog i deres fysiske butik og til lidt mere en 5000. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi købte fede, brede og ellers traditionelle glatte guldringe for under 5000,- ved maidor i Canada - www.maidor.com

Har kigget lidt på deres hjemmeside .... og der er ikke ret mange at vælge imellem ... skriver man så bare til dem med ønsker og så giver de een en pris el hvordan foregår det ? Og hvad bredde og tykkelse er jeres Lena ? :) Hvis du vil dele info, hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Hvis du tør købe over nettet, så kan jeg anbefale disse:

http://www.etsy.com/listing/72824085/his-and-her-engraved-wedding-rings-in

Det er 9 karats guld og prisen er inkl. gravering. Vi har lige modtaget disse ringe, og vi er super glade for dem, de er perfekte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Hvis du tør købe over nettet, så kan jeg anbefale disse:

http://www.etsy.com/...edding-rings-in

Det er 9 karats guld og prisen er inkl. gravering. Vi har lige modtaget disse ringe, og vi er super glade for dem, de er perfekte :)

Hvor er de fine - præcis så enkle som jeg godt kan lide:)

Hvordan fungerede det med told osv? Og hvordan med størrelser? - hedder de ikke noget andet end herhjemme?

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi betalte 907 kr. i told, så alt i alt ca. 3.500 kr. Vi havde inden købt en ringmåler i amerikanske størrelser (på ebay), så vi vidste hvad str. vi skulle have. Og de passer helt perfekt i størrelsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi overvejer at købe vores ringe i bronze. Det er langt billigere, og der er en butik i København, der sælger nye smukker, der ligner gamle middelaldersmykker, som efter sigende har dem til under 1000 stykket. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har fundet navnet på butikken. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer