Sign in to follow this  
Followers 0
bfw

Bryllupskage fra Bilka?

13 posts in this topic

Hej søde Zillaer.

Da min bror lige har brændt mig af mht. bryllupskagen, og at det jo derfor ikke indgik i vores budget, så må jeg finde en løsning der ikke er så dyr.

- Er der nogle som har erfarringer med bryllupskagerne fra Bilka? Her er kuvertprisen 40kr frem for 60kr hos de forskellige konditorer, jeg har fundet her på nettet.

Knus

0

Annonce ♥

Altså det eneste jeg ved er, at på Kanel 4/5 whatever i det der middagsprogram, hvor 4 kendte lavede mad til hinanden .... der havde TV-baronessen købt en kage i Føtex til dessert, som så faktisk viste sig at være en bryllupskage. Dermed ikke sagt, at fordi hun har spist den, så ryger der automatisk kvalitetsstempel på!! Men ja .... er det eneste, jeg kender til dem - men antager da, at de er goe nok ? Altså det blir jo aldrig lissom hos bageren nok. Det samme gælder jo, når du køber franskbrød/rugbrød/kager osv i Bilka og Føtex .... stor forskel fra en alm bager :) Men tag da derud og få en smagsprøve ? Må man vel kunne

0

Da min svigerinde og svoger blev gift for nogle år siden fik vi bryllupskage fra bilka og den var bare super lækker, med masse af frisk frugt.

Så der kan du godt bestille kage til den store dag :thumbsupsmileyanim:

Edited by Andrup pigen :))
0

Hvis du bestiller alm lagkage hos en bager, er prisen da meget lavere... I vores bager koster det da 17 kr pr person... Har du undersøgt priserne på alm lagkage? Så snart man stempler ting som bryllup stiger de voldsomt i pris... ;-)

0

Annonce ♥

Der er jo stor forskel fra en alm lagkage til en bryllupskage ? :) En lagkage er jo sådan een FYLDT med flødeskum over det hele ? hehe

0

Jeg har hørt meget godt om bryllupskage fra føtex. Min h2b arbejde i bilka, så der skal vi have kage fra. Vi har ikke prøvesmagt endnu, men det regner jeg da med, at vi kan komme til - så kan man jo også vurdere ud fra det. Jeg ved, at h2b har været meget tilfreds med deres jordbærtærter, som han har fået lavet, da han skulle give fødselsdagskage på arbejdet. Jeg ville kontakte dem og høre nærmere - det kan der jo ikke ske noget ved!

0

Men hvem siger at man ikke kan få almindelig lagkage som bryllupskage? :biggrin:

0

Men hvem siger at man ikke kan få almindelig lagkage som bryllupskage? :biggrin:

Ingen, haha :lol: Men er nok de færreste, der vil ha en alm lagkage som bryllupskage ;)

0

Annonce ♥

Tjae, min bagers lagkage er MUMS! Og så er der marcipan på, fyld i, kagebunde og ikke vildt meget flødeskum... Mener også frisk frugt... Mums... Men vi bager nu selv... Det er billigere... Og er det eneste vi skal stå for... :biggrin:

Edited by NBN84
1

ellers gå ind på hjemmesiden - min-mave.dk.. de har en kageklub, der kan du kigge efter private der bager bryllupskager..

0

Ja jeg vil også foreslå forskellige forum på nette, her er der ofte private som vil bage den for tæt på ingen ting, hvis bare du betaler ingredienserne.

0

Annonce ♥

Tja, deres bager er jo ligeså meget bageruddannet som andre bagere, og de laver kagemænd osv. som bagere, så mon ikke bryllupskagerne også er som andre steder :)

0