NBN84

Endnu et skørt-dilemma (med billeder)...

10 indlæg i dette emne

Ja hvad pokker gør man, når man er lidt for nærrig, til at give 895,- for et underskørt fra Lilly? Kjolen er jo fra Lilly og her kommer lige et billede af mig i den og bagefter ét fra hjemmesiden... :)

Da jeg var inde og prøve den fik jeg et af deres standdard skørter under, og det jeg er i tvivl om, er slæbet bagpå, synes ikke det kommer helt til sin ret... :wink:

post-52754-0-25893400-1328104958.jpg

08-3138-CR_2.jpg Kjolen er HER...

Jeg har desuden "forsvaret" slæbet flere gange, over for de kvinder jeg har vist kjolen til... Jeg var alene ude og købe den og faldt helt og aldeles for den måde den sidder på mig på... Men havde ingen med til at gøre mig i tvivl, som jeg jo senere er kommet lidt i... Fordi ingen kan li' det slæb... :tunge:

Hvilket skørt mon jeg skal finde, for at det kommer til sin ret? :biggrin:

Skørt-ideer:

04-271_1.jpg Lillys helt alm. skørt til 895 kr...

$(KGrHqJHJDkE63Zd!Y3VBO2HQs27g!~~60_3.JPG Et ebay skørt med to ringe lavet til et slæb... Det koster 30 Dollars (ca. 270 kr) inkl. porto, men uden told selvfølgelig...

$(KGrHqN,!hUE7WtttrclBPH5bll(Eg~~60_12.JPG Eller måske en helt anden form? Med ringe? Uden ringe? De her koster mellem 25 og 50 dollars... Inkl. porto uden told...

Kan ikke rigtig finde nogle brugte skørter, for skal ha' en XL fra Lilly og dem er der åbenbart ikke mange af... Og så sys jeg jo også der mangler lidt, det giver mit skørt retfærdighed... :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er ærgeligt de gør dig i tvivl om slæbet. Jeg er heller ikke selv til den type slæb, men det er DIN kjole, og hvis det var det du valgte helt uden indblanding, så er det et du synes er smukkest, og så skal man ikke ødelægge det for dig! Synes det er uhøfligt at kritisere andres brudekjole, så kan man lade være med at sige noget :(

Men skørtet kommer da slet ikke til sin ret på det billede hvor du har den på! :unsure:

Desværre ved jeg ikke så specielt meget om skørter, meeeen, min logik siger mig, at det vel vil være en idé med et af dem der har samme facon som kjolen?

Om ikke andet, så har jeg aldrig forstået skørter med ringe... hvordan kan de være behagelige :blush:

Min får MEGET fylde med et almindeligt skørt, så synes ringe er overflødige.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er ærgeligt de gør dig i tvivl om slæbet. Jeg er heller ikke selv til den type slæb, men det er DIN kjole, og hvis det var det du valgte helt uden indblanding, så er det et du synes er smukkest, og så skal man ikke ødelægge det for dig! Synes det er uhøfligt at kritisere andres brudekjole, så kan man lade være med at sige noget :(

Men skørtet kommer da slet ikke til sin ret på det billede hvor du har den på! :unsure:

Desværre ved jeg ikke så specielt meget om skørter, meeeen, min logik siger mig, at det vel vil være en idé med et af dem der har samme facon som kjolen?

Om ikke andet, så har jeg aldrig forstået skørter med ringe... hvordan kan de være behagelige :blush:

Min får MEGET fylde med et almindeligt skørt, så synes ringe er overflødige.. :thumbsupsmileyanim:

Ja, men sys jo netop mit mangler fylde med det alm skørt... Så tror du har ret i, at der skal et skørt til, der følger kjolens form... Må næsten være sådan en her:

!Bhd)!UwBGk~$(KGrHqUOKi0ErzSLbRFUBLJS3O6O(g~~_12.JPG

Men ja, der er jo ringe i, ellers ville det ikke have den form... Måske også være dejligt at kjolen bliver holdt væk fra benene tænker jeg... Men aner ikke om det er behageligt... :lol:

Men det koster 24 pund det her og 6 pund i forsendelse, det er 30 pund, det må være 270 kr og så fra england, så ingen told... Det må være til at overlever... :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg fik skørt hos Brizilla i Kølkær ved Herning for 250 kr som hun fortalte var en fast pris. De har haft ophørsudsalg men har ikke fået alt udsolgt endnu, så du kunne da prøve og ringe til hende. Mit har 1 ring i, og jeg prøvede min kjole med det på og det var slet ikke ubehageligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis folk ikme har noget godt at sige om din kjole, synes jeg at de skal holde deres mund........ :(

Jeg tager hatten af for at du selv var ude og finde din kjole, det tror jeg ikke kunne ha gjort.

Kan godt se at din kjole slet ikke kommer til sin ret med det skørt du har på, så tror osse at du skal ha en der har samme form som kjolen, og jeg tænker at selv om den jo er dyr, kan du jo sælge den bagefter sammen med kjolen - hvis du da sælger den. :wink:

Men en smuk kjole du har fundet :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg tror bare du skal være klar over at slæbet på skørtet ikke må blive alt for langt, da det jo så kommer til at stikke ud bag ved..

Selve omkredsen af kjolen for neden, ser ikke umiddelbart så stor ud, så jeg kunne godt frygte at skørtet vil stikke ud. Men ja som der siges, så mangler den lidt fylde bagtil :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes kjolen er SMUK! Og jeg tror helt sikkert også, at sådan et skørt du har fundet til ca. 270kr er vejen frem :biggrin: Hvis den bliver for lang, kan man vel altid klippe den til, tænker jeg. Men må indrømme at jeg ikke er ekspert i skørter :biggrin: Når det er sagt, så synes jeg altså ikke den mangler særlig meget fylde! Det er da bare lige lidt i bunden, ikke?

0

Del dette indlæg

Jeg vil bare lige sige, at jeg synes, du har fået en fantastisk flot kjole - og sikke en fin kavalérgang, du fik i den også. Jeg er ikke selv umiddelbart til det bagpå, men jeg synes, det er pænt på dig, og måske er det helt okay at lade være med at puffe det mere op? Jeg fik i hvert fald læst og påskrevet i Bentes Brudedesign (hun er altså lidt speciel), at det var godt, at jeg valgte en kjole uden for meget puf, fordi meget puf får én til at se større ud. Måske har hun en pointe? Er der ikke et sted, hvor du kan prøve den type skørt, så du kan se, hvordan effekten vil være? Hvis du holder dig til lilly-skørt, så gætter jeg på, at shedevil sætter sit lilly-skørt til salg.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvad pokker gør man, når man er lidt for nærrig, til at give 895,- for et underskørt fra Lilly? Kjolen er jo fra Lilly og her kommer lige et billede af mig i den og bagefter ét fra hjemmesiden... :)

Da jeg var inde og prøve den fik jeg et af deres standdard skørter under, og det jeg er i tvivl om, er slæbet bagpå, synes ikke det kommer helt til sin ret... :wink:

post-52754-0-25893400-1328104958.jpg

08-3138-CR_2.jpg Kjolen er HER...

Jeg har desuden "forsvaret" slæbet flere gange, over for de kvinder jeg har vist kjolen til... Jeg var alene ude og købe den og faldt helt og aldeles for den måde den sidder på mig på... Men havde ingen med til at gøre mig i tvivl, som jeg jo senere er kommet lidt i... Fordi ingen kan li' det slæb... :tunge:

Hvilket skørt mon jeg skal finde, for at det kommer til sin ret? :biggrin:

Skørt-ideer:

04-271_1.jpg Lillys helt alm. skørt til 895 kr...

$(KGrHqJHJDkE63Zd!Y3VBO2HQs27g!~~60_3.JPG Et ebay skørt med to ringe lavet til et slæb... Det koster 30 Dollars (ca. 270 kr) inkl. porto, men uden told selvfølgelig...

$(KGrHqN,!hUE7WtttrclBPH5bll(Eg~~60_12.JPG Eller måske en helt anden form? Med ringe? Uden ringe? De her koster mellem 25 og 50 dollars... Inkl. porto uden told...

Kan ikke rigtig finde nogle brugte skørter, for skal ha' en XL fra Lilly og dem er der åbenbart ikke mange af... Og så sys jeg jo også der mangler lidt, det giver mit skørt retfærdighed... :help:

Ved ikke helt hvor gode de er blevet til at lave skørter med ringe... Havde en god veninde der til en gallafest havde købt sådan et skørt - hvilket betød hun ikke kunne sætte sig ned, uden at få sin kjole og skørt i hovedet hver gang...... Så tror nu, jeg ville gå uden om et skørt med ringe og bare vælge et med en pokkers masse tyl :)

Rigtig god jagt :)

0

Del dette indlæg

Hej smukke..

Jeg prøvede jo DIN kjole inde i Lilly (:heart: ) Den er SÅÅÅÅÅ smuk... Du skal sq ikke lytte til hvad andre siger - når DU kan li det slæb - så er det DET sløb du skal have.. Og jeg er iøvrigt enig med dig - jeg synes det er FEDT det slæb.. Og det der "taft" eller hvad helvede det er lavet i - MUMS et lækkert materiale! :)

Men jeg smider lige et par billeder fra da jeg var inde og prøve kjolen - fordi jeg tænker lidt om det måske bare har været "uheldigt" den måde billedet er taget på - eller om hende der har givet dig skørtet på - ikke har "puffet" det nok - fordi jeg synes kjolen sidder meget anderledes på mig (slæbet):

316676_10150295769224096_554759095_7619391_2090440_n.jpg

254705_10150295782159096_554759095_7619470_2352902_n.jpg

Jeg har - ganske som dig - et "standard Lilly skørt" indenunder - det der med 117 lag tyl og diverse.. Jeg var bange for det ville blive varmt for lårbasserne men mærkede det OVERHOVEDET ikke.. Jeg havde et par Sloggi pants (dem der med lidt ben i) indenunder - og jeg mærkede det ikke på noget tidspunkt - det var SÅ behageligt og have på! :)

Men synes at slæbet kommer "mere til sin ret" på de billeder jeg har smidt!? Men hende jeg prøvede hos "PUFFEDE" det også rigtig meget det der skørt.. Og det gjorde min veninde også på dagen (naturligvis ikke den kjole jeg havde på - men alligevel :wink: ) og det gjorde bare MEGET! Og det var ikke sån at det skulle gøres konstant... :)

NÅÅÅ - laaaaang smøre.. hahahaha.. Håber du kan se en mening med galskaben! :wink: Og ja - jeg sætter et Lilly skørt til salg en af dagene - men det er kun et L.. (Kan dog sagtens "lægges ud" - man kan bare sætte en sikkerhedsnål i) :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer