NBN84

Seeeeee mine sko! :OD

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej jeg er lidt lalleglad, har bestilt sko fra Englang og de er bare perfekte! :a1221:

Seeeee...

407193_10150578363504510_782374509_8906373_118427658_n.jpg

Tag jer ikke lige af ubehandlede negle osv... Sys det er fedt der findes sko derude til os der er stilet-handicappede... :tunge:

Og så er de extra brede! Kostede 450 kr ca, inkl. porto! Dejligt dejligt... Nå, ville bare lige vise, nu de endelig var kommet hjem... :heart:

Super fede sko.... Det ligner lidt Paradox of London's design..... :) Tillykke med det fine køb :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bestilt dem i en 39 også - mon de er for store. De lyserøde kom i går - de er mega høje!! Og lidt for store. Man ryger jo helt frem i skoen når de er så høje… :biggrin:

Ja det gør man altså, derfor jeg ikke kan gå i dem, det er jeg altså for tung til... :fløjt:

Men jeg har jo set dem i din tråd sødeste Laika og de er da bare for flotte og lækre!!! Håber du får øvet dig i at gå i dem, for de er virkelig flotte! :thumbsupsmileyanim:

Jeg bestilte også mine i ethalvt nummer for stort, tror bare der skal et lille indlæg i, så bliver de også bedre at gå i... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer