Malene C

M&B's sommerbryllup 13/7-2013 - Beretning genoptaget - festen

1,156 posts in this topic

Stort tillykke med dagen idag! ()()
Håber den blir fantastisk!

0

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: TILLYKKE!!!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Hav en über-fantastisk dag - NYD DET! :balloon:

0

Tillykke :D

0

❤❤❤❤❤TILLYKKE😍😍😍😍😍😍😍

HÅBER DAGEN ER GENNEM FORRYGENDE FANTASTISK 😊😊😊😊😊😊👍

0

Annonce ♥

Stort tillykke med dagen! Håber i får en fantastisk dag! :loveshower::7himmel::loveboard::denmarkflag:

0

Stort tillykke med i dag :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Mange gange tillykke med dagen. Sikke et dejligt vejr, virker til du fik fat i paraplyen, så ikke det regnede :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej alle sammen tusind tak for alle jeres dejlige lykønskninger. :-)

Det var bare en helt perfekt dag! Jeg har desværre ikke nogen billeder lige nu - med de kommer, sammen med lidt om dagen også (og nogle af alle de små tinman vare ikke har overvejet før man står i det på dagen) ;-)

0

Jubiiii - hvor godt at du havde en dejlig dag :7himmel:

Glæder mig SÅ meget til at høre mere :loveshower::loveshower:

0

Jubiiii - hvor godt at du havde en dejlig dag :7himmel:

Glæder mig SÅ meget til at høre mere :loveshower::loveshower:

Ditto! Er vildt spændt på at høre ALT :wink::loveshower: :loveshower:

0

TILLYKKE IGEN!! Og velkommen i de gifte kvinders klub... :loveshower:

Glæææder mig til at høre om det... Og se dig i din flotte kjole...

0

Annonce ♥

Dejligt at hører I havde en skøn dag :)
Glæder mig til at hører mere, og ikke mindst se billeder :biggrin::heart:

0

Forsinket tillykke med jeres fantastiske dag!!!!! :loveshower::cheerleader3:

Edited by Miss-Rina
0

Jubiiiiiiii

Tillykke igen

Glæææææææder mig til at se og høre mere mere mere.....

0

Nyder livet som gift viv på Bella sky til personalerabat. :-) vores canadiske venner skulle have været fløjet til Island i dag, men missede flyet (de troede simpelthen det var en time senere end det var) så nu er de her igen og kan først komme af sted i morgen aften. Jeg har ikke været hjemme ved en computer og kan derfor ikke lægge et sneak peek til jer endnu.. Er kun på fra mobil og ved ikke hvordan man Evt gør det.... Og har faktisk kun et billede som der er lagt på Facebook. Har ikke selv fået andet.. Så I må lige vente lidt tålmodigt endnu.. B-)

Edited by Malene C
0

Annonce ♥

Iiih, Malene, nu vil vi snart se :tunge:

Kan du ikke fortælle lidt om din dag?? :rolleyes:

0

Vente vente vente

PS kan du ikke dele ud af din personalerabat hehe.

0

Iiih, Malene - vi er SÅÅÅÅÅ spændte på at høre om dagen :cheerleader3:

0

Det var i hvert fald en fantastisk dag og alle har meldt tilbage at det var en fantastisk fest også..

Hmm.. Lidt kort.. Fredag aften var der lidt panik. Jeg var på hotel med min mor og veninde. Vi kom lidt sent derhen fordi der var så meget der skulle nås først. Jeg skulle jo gå i bad aftenen før - så det gjorde jeg. Jeg besluttede at lade håret tørre lidt selv først og så lave negle.. Det tager jo tid.. Så mens jeg er i gang og halvvejs beslutter jeg at tørre håret.. Her går jeg lidt i panik. Mit hår er så fedtet og føles helt forkert! Så først blive færdig med neglene og så prøve at gå i bad igen og vaske hørt og håbe det hjalp. Det gjorde det heldig is. Men vi kom først i seng kl 1 eller også var den halv 2...

Næste dag: tidligt op og spise morgenmad. Jeg var virkelig ikke sulten. Nervøsiteten havde sneget sig ind.. Så fik jeg lavet går og make up - det tog næsten to en halv time! Så havde lidt travlt med det sidste.. Men kun lidt..

Vi red i hestevogn - jeg og min mor - til kirken. Ih folk bliver så glade og vinker. I kirken hørte jeg ikke engang hvad der blev spillet - registrerede kun at det ikke var here comes the bride.. ;-)

Manden min var så flot! Havde kun øjne for ham.. Det var en rigtig god vielse og tale fra præsten.. Og det gik så hurtigt.. Vi fik masser af ris! Og hestevogn turen var skøn og vejret fantastisk. Og der blev taget en masse billeder.. Og vi fik alligevel el en del taler om aftenen.. Og maden var FANTASTISK! Og bedst af alt - jeg tog virkelig fusen på manden min. :-D havde lavet et særligt indslag til ham med billedshow og mig der sang til og han havde ikke luret den. :-)

Han havde så som overraskelse til mig sørget for at mit kor kom i kirken og sang for os.. Så smukt.

Okay det blev lidt langt og alligevel kort.. :-) skal nok lave en beretning når jeg har billeder fra dagen..

Edited by Malene C
0

Annonce ♥

Uh det lyder så dejligt.... Et lillebitte billede ville være så dejligt... Ikke spor svært fra mobil. Præcis som fra computer... Plz plz

0

UH, jeg glæder mig endnu mere til beretningen og billederne nu :cheerleader3:

0

Uh det lyder så dejligt.... Et lillebitte billede ville være så dejligt... Ikke spor svært fra mobil. Præcis som fra computer... Plz plz

Ej det må du fortælle mere om... Fir jeg synes kun jeg har den mulighed at tilføje besvarelse og intet andet.. Kan heller ikke finde ud af at sætte smileys ind. Kan man så også det?

Normalt når jeg er på computeren skal jeg jo trykke på knappen ved siden af "tilføj besvarelse" og så gennemse billeder på computeren, vælge og uploaded det.. Men den mulighed har jeg ikke umiddelbart her.. Så fortæl endelig hvordan jeg skal gøre det.. Så skal der nok komme et billede... ;-)

0

Hmm.. Så fik jeg fuld version på mobilen men den vil stadig ikke lade mig uploade et billede.. Den påstår bare at jeg ikke halvlangt at uploade eg billebillede selvom jeg har....

0

Du lægger billedet på nettet. Fx ved photobucket.com

Her på siden trykker du på "anvend fuld editor" nederst i højre hjørne. Så trykker du på billedet oppe i menulinien og der kan du skrive billedets url :cheerleader3:

0