Lenna1985

Selvsiddende strømper, hofteholder m.m

4 posts in this topic

Uha hvor har jeg dog mange spørgsmål! Men har ikke været kjolepige, sidst jeg havde kjole på var til min konfirmation :biggrin:

Nå men da jeg købte kjolen kom damen med en pakke selvsiddende strømper som også røg med i købet. Men øh har sørme da ALDRIG brugt sådan noget ? og kan de da så sidde oppe hele dagen på mine fede lårbasser ? :huh: strømpebånd købte jeg også... skal der hofteholder til???

Sko købte jeg også... dertil skal jeg jo sådan set også brugte strømper... hmm hmm :rolleyes: hold op der er mange ting at tænke på!!

Kom frit frem med jeres erfaringer!! :biggrin:

0

Annonce ♥

Hehe, kender godt de der ekspedienter der kommer valsende med den ene (u)nødvendige dingenot efter den anden :)

Har selv kun gode erfaringer med selvsiddende strømper - de er aldrig kravlet ned af mine små fede lår, selvom jeg har haft dem på i flere timer. Synes faktisk de er langt mere praktiske en rigtig strømpebukser - ved ikke helt hvorfor, men skridtet plejer altid at falde ned i løbet af dagen.. Så jeg sværger til selvsiddende.. De skal bare ha' en god silikone kant foroven, så går det ellers som en leg :)

0

Og ikke creme dig ind, for det oedelaegger silikonen - ogsaa i selvsiddende BH :unsure:

Havde selv hofteholder med stroemper, hvilket var super behageligt og saa var jeg sikker paa, at intet faldt ned :)

0

Jeg har altid været et problembarn, hvad angår strømper! Strømpebukser ryger ned imellem benene og det er herreirriterende, selvsiddende sidder på mine lår som sådan et rullepølsebånd. hvor der hænger en delle og dingler udover og det ser heller ikke fedt ud. Med mindre jeg trækker dem helt op til skridtet og det er vel ikke der de skal sidde???!

Så jeg sværger altså til hofteholder, MEN her er det vigtigt at købe en, hvor gummidutten man lukker med ikke er for blød, for så går den op og man ender med sådan nogle fine striber på lår og numse.. Og så skal det være strømper til hofteholder, som ligner selvsiddende, bare uden gummikant.

Som du kan høre, så er det nok ret individuelt og jeg tror du skal prøve dig frem, men jeg nupser hofteholderen :)

I forhold til strømpebånd, så kan du jo bruge det til en hvilken som helst strømpe :)

0

Annonce ♥