påskesen

vores DIY invitationer :)

66 indlæg i dette emne

wooooooww jeg er måløs.... hvor er de bare vanvittig flotte...hvis jeg ikke allerede havde lavet vores havde jeg tyvstjålet dine ideer. :respekt: jeg ville blive så glad for at modtage sådan en indbydelse.

Ihh tusind tak :) hvor er du sød :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig flotte invitationen :)

Kunne se du skulle holde fest på brydeland i åsum :) det er et super flot sted, kører forbi der næsten hverdag, og det er genialt til bryllupsfester :)

Skal i også vies der eller hvordan, kunne jeg ikke lige læse mig ud af? og i så fald, hvordan har i fået lov til det? er det en præst eller?

Grunden til mit spørgsmål er at jeg har hørt at man ikke kan blive viet af en borgerrepræsentant udenfor rådhuset i odense kommune, da vi kommer fra Odense kommune og leder efter områder udenfor, primært i Kerteminde kommune da de er mere åbne overfor det :)

Hilsen Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Virkelig flotte invitationen :) Kunne se du skulle holde fest på brydeland i åsum :) det er et super flot sted, kører forbi der næsten hverdag, og det er genialt til bryllupsfester :) Skal i også vies der eller hvordan, kunne jeg ikke lige læse mig ud af? og i så fald, hvordan har i fået lov til det? er det en præst eller? Grunden til mit spørgsmål er at jeg har hørt at man ikke kan blive viet af en borgerrepræsentant udenfor rådhuset i odense kommune, da vi kommer fra Odense kommune og leder efter områder udenfor, primært i Kerteminde kommune da de er mere åbne overfor det :) Hilsen Heidi

Tak for det :) Ja vi skal også vies derude. Vi har fået en frimenighedspræst til at foretage vielsen. Det koster godt nok 5000,-, men tilgengæld var det det perfekte kompromis for os, da jeg ikke ville vies i en kirke(syntes det kommer til at handle for meget om gud og alt muligt andet, og da jeg ikke er kristen ønsker jeg ikke det) til gengæld ville vi heller ikke have en borgerlig vielse, da vi syntes den var for kort og ikke helt så romantisk. Med dette alternativ får vi en forkortet kirkelig vielse (hvilket egentlig betyder at de har skåret alt det overflødige fra) Vores præst er rigtig sød og har gjort det mange gange før ;) Vi kan få det hele lige som vi vil have det, og det er skønt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Igen :)

Okay så kan jeg bedre forstå det :) Jeg fortalte nemlig også lige min kæreste om det, han syntes også det lød utroligt hvis i kunne få en borgerlig vielse :) men der var jo en forklaring hehe..

Han var ellers lige på med det samme da jeg fortalte hvordan i har lejet det i en uge og syntes at det ville da være fedt hvis vi også kunne det :) hehe.. men det ved jeg nu ikke om jeg syntes vores budget er til... men hold da op hvor syntes jeg det er flot i gør det :) nu har jeg jo læst hele din planlægningstråd og hvor er den gennemført og fuld af gode ideer :)

Hilsen Heidi

Redigeret af Fr.Andersen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Igen :)

Okay så kan jeg bedre forstå det :) Jeg fortalte nemlig også lige min kæreste om det, han syntes også det lød utroligt hvis i kunne få en borgerlig vielse :) men der var jo en forklaring hehe..

Han var ellers lige på med det samme da jeg fortalte hvordan i har lejet det i en uge og syntes at det ville da være fedt hvis vi også kunne det :) hehe.. men det ved jeg nu ikke om jeg syntes vores budget er til... men hold da op hvor syntes jeg det er flot i gør det :) nu har jeg jo læst hele din planlægningstråd og hvor er den gennemført og fuld af gode ideer :)

Hilsen Heidi

ihh jamen tusind tak hvor er du sød :hug: Man kan trække det fra i skat, og det betyder også at man kan vælge at betale det over et år. Det svarer egentlig bare til et års medlemsskab af deres kirke for os begge :wink: Hvis man er studerende får man tilmed rabat :thumbsupsmileyanim: Du kan også tro vi glæder os! Håber bare sådan at vejret holder tørt haha regner med at gå op af græsplænen i bare fødder med min store kjole :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. jamen så lidt.. :biggrin: Lyder da helt fantastisk med at gå i bare tæer :respekt: bliver en stor dag for jer :) Måske man selv skulle overveje en frimenighedspræst hvis vi ikke finder en location i kerteminde kommune..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. jamen så lidt.. :biggrin: Lyder da helt fantastisk med at gå i bare tæer :respekt: bliver en stor dag for jer :) Måske man selv skulle overveje en frimenighedspræst hvis vi ikke finder en location i kerteminde kommune..

ja det bliver helt fantastisk :) Det er ihvertfald en mulighed :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine!! De er blevet virkelig flotte og ja, de minder jo uhyggeligt meget om mine, så det må vist være Elisabeths Prettychicblog.com der er inspirationskilden :wink: De er blevet virkelig gennemførte!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg er helt vild med ideen om at lave sine egne firmærker.... helt ærlig så går mange af os op i detaljerne, og det synes jeg er en jeg også gerne vil bruge... men men men... kunne du ikke overtales til at lave en vejledning i hvordan og hvor man gør det???

Håber det er ok.... og ikke mindst super flot og gennemført arbejde du har lavet.

Hilsen

Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de fine!! De er blevet virkelig flotte og ja, de minder jo uhyggeligt meget om mine, så det må vist være Elisabeths Prettychicblog.com der er inspirationskilden :wink: De er blevet virkelig gennemførte!

Tak :hug: Ja det er nemlig prettychickblog der er inspirationskilden :thumbsupsmileyanim: Har også godt set dine, de blev dælme også fine :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg er helt vild med ideen om at lave sine egne firmærker.... helt ærlig så går mange af os op i detaljerne, og det synes jeg er en jeg også gerne vil bruge... men men men... kunne du ikke overtales til at lave en vejledning i hvordan og hvor man gør det???

Håber det er ok.... og ikke mindst super flot og gennemført arbejde du har lavet.

Hilsen

Christina

Hej Christina

Tusind tak :) Der ligger en vejledning på dem her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer