msmountains

Mirakelprodukt til slidt hår! - Nu i Fakta!

28 indlæg i dette emne

Sidste gang jeg blev klippet, fik jeg argan-olie i mit hår, og jeg er simpelthen nødt til at reklamere lidt for dette fantastiske produkt! Efter mit frisørbesøg var mit hår så silkeblødt og så så sundt ud, at jeg slet ikke havde lyst til at vaske det igen :)

Mit hår er ret slidt og porøst, og skulle meget gerne blive meget sundere frem mod brylluppet til sommer. I følge frisøren, går det ind og opbygger håret indefra, og indtil videre (2 uger +) virker det faktisk som om hun har ret.

Jeg fik nogle dråber af REF's arganolie i håret første gang, den er ret dyr, men så købte jeg noget 'tilfældig' 100% ren arganolie på Trendsales, og det virker absolut lige så godt. Det lugter lidt spøjst af ristede nødder/kaffe... men lugten forsvinder meget hurtigt fra håret.

Mit hår er rimelig langt, og jeg bruger kun en bitte dråbe - mindre end en-kronestørrelse - til hele håret. Jeg foretrækker at komme det i helt tørt hår.

Jeg har prøvet utallige dyre produkter - kure, serum mm. fra Redken, Kerastase osv., og nu er det ENDELIG lykkedes mig at finde noget der virker! :balloons:

EDIT: Lige nu har Fakta arganolie-serum (mærket hedder 'Hair Do') til kun 38kr for 50ml. Nemmere at fordele end olien og fedter slet ikke.

Nå, jeg lyder da vist helt frelst... hvilket jeg også er - og var bare lige nødt til at missionere!! :)

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav 60 kr for 60ml... Prisen på den frisøren havde var 200kr for 50ml! Jeg tror mærket er fuldstændig ligemeget, bortset fra at frisørprodukterne nok er noget mere lugt- og farvefri, jeg er ihvertfald super glad for dem jeg købte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på, at du bliver glad for det! Bare husk at komme det i hårets længder, ikke oppe ved hovedbunden. Nettet bugner ellers af lovprisninger, olien skulle efter sigende kunne bruges til huden også, mod tørhed, eksem osv. Det har jeg ikke eksperimenteret med endnu, men det kommer nok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Samme sælger faktisk :) Jeg købte dog den anden hun har til salg, da den på billedet ikke er 100% ren olie. Det slår mig nu, at jeg gav 80 eller 90 pr stk, og ikke 60 som jeg troede, og hun har sat prisen en del op.

Den på billedet er dog helt sikkert også super god, den jeg fik i hos frisøren var heller ikke ren olie - så sandsynligvis er der bare mindre lugt i, og fedter ikke så nemt (dvs. en smule mindre drøj - måske). Jeg ville bare gerne have den rene olie så jeg også kunne bruge den til madlavning :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh jeg bruger også en god olie til håret som hedder maroccain oil. Men er vidst ret dyrt her i dk. Jeg får min svigermor til at købe den fra marokko når hun er dernede.

Men det er nok samme princip som den olie du bruger, 100 % naturlige ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moroccan oil er også baseret på argan :) Det er nok, ligesom andre argan-produkter som ikke er ren olie, noget nemmere at arbejde med uden at håret bliver fedtet. Kan se at 100ml koster 249 på hair4all.dk, det er ikke helt galt, synes jeg. Ihvertfald ikke hvis den også er forholdsvis drøj.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Moroccan oil er også baseret på argan :) Det er nok, ligesom andre argan-produkter som ikke er ren olie, noget nemmere at arbejde med uden at håret bliver fedtet. Kan se at 100ml koster 249 på hair4all.dk, det er ikke helt galt, synes jeg. Ihvertfald ikke hvis den også er forholdsvis drøj.

Den koster det samme hos Poul M.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak . Msmoutains...Jeg har købt det og sidder lige nu og kigger på flasken. Men jeg tror, at jeg har brugt det lidt forkert. Jeg tog en 1 krone "splat" i hånden og forsøgte at gnubbe det ud. Nu er en del af håret fedtet og resten tørt. Nogen fif til hvordan man gør?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager lige tråden op igen - jeg har nemlig fundet SERUM med arganolie i Fakta til kun 38kr for en 50cl pumpeflaske.

I modsætning til den rene olie, kan man godt komme en pæn klat i håret uden det overhovedet fedter, og det er nemt at fordele.

I LOOOOVE it! :loveflag:

Jeg tror nok, det er en spotvare, så det er nok begrænset hvor længe den er til at få fat i. Løb og køb :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god pris! Det er dog ren olie, som mange synes det er sværere at arbejde med, man skal være ret varsom for det ikke bliver fedtet. Men jeg har brugt olien meget før jeg købte serumet i fakta, og var meget glad for den. Den er også rigtig god til diverse hudskavanker (tørre pletter osv.).

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer