Posted February 10, 2012 · Report post Kære kommende brude. Det er jo en tradition, at manden frier til kvinden og der er mange kreative måder at gøre det på, MEN, jeg håber ikke nogen af jeg blev spurgt på denne måde. (nyd denne sjove video) http://www.youtube.com/watch?v=AuQ5NPbbHmU Mvh FANTOMFOTO fotograf Lars Davidsen 28302858 www.fantomfoto.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2012 · Report post Min kæreste friede til mig, det sted hvor vi "blev" kærester - dvs. vores sted som ligger oppe i tidsvilde hegn i nordsjælland. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2012 · Report post hæhæ ej.. var da heldigvis ikke sådan det skete.. men kan sige det skete på vores årsdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2012 · Report post Jeg er ikke blevet friet til , så ingen romantik her :-) Vi snakkede om bryllup, og så spurgte jeg om han måske ikke ville giftes med mig, hvortil han svarede jo.. Så tog jeg chancen, og spurgte om han så ville giftes med mig næste år til marts eller april, og så sagde hans gu ja.. Det var overhovedet ikke romantisk, men jeg hylede alligevel 2 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2012 · Report post Jeg var syg og lignede noget, katten havde opgivet at lege med, så han friede til mig på sofakanten "fordi jeg lignede én, der havde brug for lidt opmuntring". Ringen var købt, og frieriet planlagt på min fødselsdag, men det her var faktisk endnu mere romantisk, synes jeg. Han er simpelthen så sød og betænksom! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2012 · Report post Jeg havde fået et hæfte med mange kuponer af min kæreste. D. 27 maj 2010 skulle jeg op til en veninde, så jeg valgte at rive en af kuponerne ud og give ham den. Kuponen gik ud på at han skulle lave en middag for 2. Da jeg kom hjem sagde han, at jeg skulle gå ud på terassen, hvor der lå en dyne. Så kom han ud med champagne og jordbær. Vi sad og hyggede, men jeg kunne mærke at han var rigtig underlig, så jeg fik tanken: ,,Han drikker mig fuld for at sige, at han har fundet en anden, hvorefter han vil have et sidste knald på dynen. DEN IDIOT''.. Han gik frem og tilbage hele tiden, fordi han påstod at han skulle hente noget, men han kom aldrig ud med noget.. Til sidst kom han ud med en kage dåse(hvor ringen lå i) og lagde sig på et knæ og spurgte om jeg vil giftes med ham. .. Skal dog siges at jeg kom til at råbe NEJ først, men jeg rettede det hurtigt til JA;). Havde jo bare ikke lige forestillet mig et frieri, hehe .. 4 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2012 · Report post Min kommende havde lejet en båd, så sejlede vi ud på vandet og han satte sig på knæ med røde roser og en smuk ring Vi drak champange og nød hinandens selskab. Så sejlede vi ind til byen hvor vi spiste dejligt mad, på en lækker restaurant med roser over hele bordet ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2012 · Report post Han spurgte en lørdag aften om ikke vi skulle tage ud og spise.. Kunne intet mærke på ham, synes alt var som det plejer. Så gik vi en lang tur i skoven og da vi kom hjem smed vi os i sengen foran fjernsynet. Han gav mig en dejlig massage og jeg var lige ved at falde i søvn da han stille sagde: "Vil du gifte dig med mig?".. Jeg var helt vildt søvnig og svarede bare at det vidste han jo godt jeg ville, for vi har snakket om det så mange gange. "Nej rigtigt" sagde han, "vil du gifte dig med mig?" Da jeg åbnede øjnene sad han der med den smukkeste ring og kiggede på mig.. Jeg begyndte bare at hyle.. Tror der gik 5-10 minutter før jeg kunne svare, men er ret sikker på han kunne se på mig hvad svaret var 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2012 · Report post Vi havde snakket om det at blive gift et par gange før, men det er kun blevet ved snakken. Så jeg lagde faktisk lidt "pres" på mht. frieri. Jeg sagde at jeg ville fri på skuddag den 24 feb. hvis han ikk fik gjort det først! Så den 23 feb. (min fødselsdag) Havde vi gæster og jeg sidder jo og venter på om der sker noget da det jo er sidste dag inden skuddag. Gæsterne tager hjem og jeg venter stadig!! Tænker at han har sq nok ikk modet til det!! Men da vi så kommer i seng og ligger og snakker, putter og nusser... Tager han mig ind til sig og spørger om jeg har lyst til at gifte mig med ham. Og JA, selfølgelig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2012 · Report post På en smuk og stille morgen 2.juledag nede ved stranden - fuldstændig uforberedt på det og omgivet af hele vores familie + bedste venner 3 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 8, 2012 · Report post På en smuk og stille morgen 2.juledag nede ved stranden - fuldstændig uforberedt på det og omgivet af hele vores familie + bedste venner Ååååh hvor romantisk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2012 · Report post Så vil jeg da osse lige fortælle om da min søde kæreste friede Han hentede mig for tidligt på arbejde og sagde vi skulle tage hjem og jeg skulle pakke en taske med tøj til weekenden og osse med noget fint tøj, men han vil ikke fortælle mere. Jeg pakkede hurtigt lidt og så kørte vi afsted. Han tog mig med til københavn ( vi bor i Århus så det var en ret lang vej ) og vi kørte hjem til hans fars hus. Han sagde jeg skulle skifte tøj til noget pænt, gerne kjole eller andet fint. Så kørte vi ud på havnen og han holdte hen foran Noma ( Restaurenten der blev kåret som verdens bedste weee) og jeg tænkte bare SHIT det her kan vi da ikke gøre. Men jo han havde bestilt bord et halvt år i forvejen og midt under middagen gik han på knæ midt i restaurenten og friede med den smukkeste ring. Og bagefter kom tjenerne med champagne og sagde tillykke... En meget surealistisk oplevelse Men en DEJLIG oplevelse 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 22, 2012 · Report post På en smuk og stille morgen 2.juledag nede ved stranden - fuldstændig uforberedt på det og omgivet af hele vores familie + bedste venner Nåhhh hvor fint 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 22, 2012 · Report post Min skønne kæreste friede juleaften 2011. Mine to piger vidste det, og havde vidst det en hel uge!!! Havde på fornemmelsen, at han ville fri - men fik en Margueritring i julegave Tænkte at jeg måtte have fornemmet forkert, men så efter ris alamanden satte han sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham :heart: og hev en lille fin pakke frem, der dog først skulle pakkes op?!! Min far var der, hans store knægt på 16 og mine to piger - rørende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 24, 2012 · Report post Ihhh, hvor er det skønt at læse alle de frierier, sidder med lidt tårer i øjnene ... Åh my god, hvordan skal det ikke gå til brylluppet, må hellere få syet min kjole ud, så der er plads til en kasse klenex ... Hehe .. nå men vores dag gik således: Vi er på ferie i sydspanien, og det er den sidste dag ... Jeg havde valgt at vi skulle være hjemme i det hus vi havde lånt og have en hyggelig kæresteaften med sortfodskinke, blåskimmel, rødvin og cava ... (hele ugen før havde vi været sammen med h2bs far og kone, men de var rejst så synes vi trængte til en kæreste aften hjemme)..... Nå men vi gjorde maden klar, og han tændte sterinlys og satte husets eneste cd på, som var elton john .... Alt virkede normalt, og var super hyggeligt ... Musikken stoppede, og han fik mig til at gå op og trykke play... Da jeg vendte mig om havde han sneget sig med og sad på knæ med en fin ring ... jeg tudbrølede, men det lykkes mig at få fremstammet et JA .. og så hygede vi resten af aftenen til elton john .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2012 · Report post Ihhh, hvor er det skønt at læse alle de frierier, sidder med lidt tårer i øjnene ... Åh my god, hvordan skal det ikke gå til brylluppet, må hellere få syet min kjole ud, så der er plads til en kasse klenex ... Hehe .. nå men vores dag gik således: Vi er på ferie i sydspanien, og det er den sidste dag ... Jeg havde valgt at vi skulle være hjemme i det hus vi havde lånt og have en hyggelig kæresteaften med sortfodskinke, blåskimmel, rødvin og cava ... (hele ugen før havde vi været sammen med h2bs far og kone, men de var rejst så synes vi trængte til en kæreste aften hjemme)..... Nå men vi gjorde maden klar, og han tændte sterinlys og satte husets eneste cd på, som var elton john .... Alt virkede normalt, og var super hyggeligt ... Musikken stoppede, og han fik mig til at gå op og trykke play... Da jeg vendte mig om havde han sneget sig med og sad på knæ med en fin ring ... jeg tudbrølede, men det lykkes mig at få fremstammet et JA .. og så hygede vi resten af aftenen til elton john .. Nåhhh hvor fint :heart: :loveshower: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2012 · Report post Min H2B bortførte mig og tog mig med til Venedig en weekend. Der skete så utroligt mange ting. Bl.a. gik han ned på knæ i gondol og spurgte om jeg ville gifte mig med ham I kan læse hele eventyret her. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2012 · Report post Vi har snakket om det igennem meget lang tid, så han vidste præcist hvad jeg ville svare. Og jeg gik og ventede. Og ventede. OG ventede... men desværre forpurrede jeg hans planer. Se, han er styrmand, så han er væk ca. 11 uger og hjemme ca. 11 uger. Vi var midt i at bestille nyt køkken og bryggers til den helt store ombygning i sommeren 2011. Det var omkring den 1. april og tid til underskrift hos Svane, og min kæreste havde i uger dels fablet om det forår han nu snart ville gå glip af med sin udmønstring og dels foreslået en gåtur på diget ved Kammerslusen (Ribe). men praktiske jeg svarede så, at hvis han ville have dejligt vejr skulle vi da blive i haven, der var der da i det mindste ikke så strid en vind... og så kunne han jo ikke fri til mig på diget når jeg ikke ville med!!! :fløjt: Tiden gik og han vidste ikke hvordan det skulle tackles, og i mellemtiden fandt jeg desværre kvitteringen for en ring med en diamant i hans lomme i min søgen på min bilnøgle en morgen jeg skulle på arbejde. Og så lod ham mig gå i 14 dage hvor jeg ikke kunne sige jeg havde fundet den kvittering. Og jeg var ved at DØ af spænding og glæde. Har faktisk danset/hoppet intet mindre end 5 "hurraaa han frier måske snart!!"-danse i al hemmelighed. Sådan lidt ala den her smiley... ... inden han friede en tirsdag aften på sengen. Meget unikt øjeblik faktisk. Og da det endelig skete blev jeg meget overvældet og glad. jeg ville bare ønske jeg ikke havde været forberedt. Men det er nok straffen for at komme til at rode for meget i hans lommer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 11, 2012 · Report post Min kæreste og jeg var hjemme hos min mor til en påskefrokost. min mors mand og min kæreste spiller begge på keyboard, og min mor ville gerne høre brudevalsen. Min kæreste indspillede brudevalsen, og da vi så ville høre den bagefter, da vi alle kunne danse brudevals, trykkede han mig ind til sig, og spurgte om jeg ikke ville gifte mig med ham. Det var helt uventet, gik i chok og kan ikke huske om jeg svarede! Fortalte ham med det samme at jeg ville giftes til august 2013. Måtte dog fortælle ham dagen efter, at mit svar var et ja! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 14, 2012 · Report post Min kæreste friede til mig i London d. 10.10.2011. Vi var på tur med min mor og stedfar og hele dagen havde han været mærkelig, men slog det bare hen med mange indtryk og "storby-kuller". Om aftenen skulle vi ind og se "Rock of Ages" en musical som jeg havde valgt og jeg glædede mig meget til - 80'er-rock med spandex og højt hår - YEAH! Inden da fandt vi en hyggelig lille italiensk restaurant i nærheden af teatret. Snakken gik lystigt og min kæreste var noget stille, men tænkte at han nok snart blev sig selv igen. Han havde luftet for mig at jeg ville få en overraskelse i London og havde da gået og spurgt lidt til den, sådan "er det nu?", "er det så nu?", "hvad så med nu?"-agtigt. Efter vi har spist spørger han så om jeg vil have min overraskelse og det vil jeg selvfølgelig gerne. Så tager han en lille æske frem og spørger om jeg vil dele resten af livet sammen med ham Han sagde også en masse andre dejlige ting, men dem kan jeg slet ikke huske... var så overrasket og glad Og nå ja... på det tidspunkt havde vi været kærester i 3 måneder 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2012 · Report post jeg blev ikke friet til, her var det mig der stod for den del :fløjt: vi har en del gange snakket om at vi gerne ville giftes, der har været mange op og nedture i mit liv i de år vi har kendt hinanden og en dag blev jeg bare enig med mig selv om at nu skulle det være min H2B elsker min hjemmebagte chokoladekage så jeg bagte en og lavede bogstaver i smeltet chokolade så der på kagen stod: vil du giftes dig med mig? han går meget op i traditionerne så det tog ham noget tid at sige ja men han gjorde det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2012 · Report post Hehe, awww, hvor modigt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2012 · Report post Han friede d. 25 december sidste år foran mine forældre og min søster og hendes familie. Min søster havde arrangeret champagne så han havde snakket med hende om det. Der var hele tiden en lille julegave, en lille bitte pakke jeg fandt mellem vores gaver.. men den kom ikke frem. Først d. 25 ved min søster kom den frem mellem de andre gaver men den blev liggende til allersidst. Indtil han gav mig den og jeg åbnede den og så den smukkeste ring.. så sad han der på stolen og spurgte.. Vil du ? Jeg spurgte så frier du til mig ? Ja sagde han så... og så sagde jeg ja... Og siden da har han gjort sit ypperste til at opfylde mine bryllupsdrømme og give mig alt jeg ønsker mig fordi han synes jeg skal have det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 17, 2012 · Report post Min søde forlovede havde planlagt at fri da vi var på skiferie i november 2011, han ville have mig med op på gletsjeren og ud på en glasbro, men jeg nægtede´, jeg har højdeskræk, turde ikke liften, kunne ihvertfald ikke stå på ski ned derfra som nybegynder, så den kære mand dropper det og render rundt med ringen i lommen. SÅ ville han fri juleaften, men da vi ikke kunne holde den sammen skete det ikke, så ville han nytårs aften foran vores venner, men det fik jeg også forpurret ved at sige jeg mener det er noget intimt og jeg ville hade hvis det var foran andre eller på en restaurant. (stakkels mand med besværlige mig). Nåh det bliver valentinsdag og den kære mand vil fri til mig, men jeg arbejder over og kommer sent hjem og går direkte i seng, vi rammer så den 15. feb. (dagen før min fødselsdag), han havde lovet at lave mad til os, men jeg kommer hjem og den kære mand er faldet i søvn på sofaen så jeg laver da bare maden til os, vi spiser og jeg smutter hen på sofaen i træningstøj og skal se masterchef. Den søde mand kommer med min dyne som han vælger at kaster over hovedet på mig, jeg får hevet den ned, og der sidder han på knæ på gulvet med en ring, mega nervøs og spørger mig og jeg ikke vil gifte mig med ham. Han mener jeg nærmest sagde ja inden han havde spurgt, som jeg ´husker det gik der lang tid før jeg fattede det (men han har jo nok ret) :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2012 · Report post Awww, søde historier altså. Sdo, han lyder til at være en ihærdig mand! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites