Guest fantomfoto

Hvordan blev I friet til?

123 indlæg i dette emne

MIn kæreste og jeg var i Las Vegas da et par af hans venner (som bor i Californien) skulle giftes derovre. På en af de sidste dage skulle vi hygge os med god mad, så han bestilte bord på en restauranten "Top of the World" som ligger i Stratosphere Tower på øverste etage. Vi sad med panoramaudsigt 250 meter over Las Vegas og spiste en god middag, da han pludselig finder æsken frem! Det er den smukkeste ring med små diamanter rundt og en større diamant i midten! I samme øjeblik kommer en tjener hen og "forstyrrer" øjeblikket :angry: Han siger tillykke og vil tage billeder af os! En anden tjener kommer hen og begynder at nynne brylupsmelodien...suk....vi blev begge helt forvirrede og min kæreste fik ikke helt sagt det han ville, men han fik da spurgt og jeg sagde selvfølgelig ja! :loveshower:

Men vi var begge enige om at det var en smule ubetænksomt, at de ikke lige lod os have øjeblikket alene, og så kunne de komme hen bagefter og sige tillykke :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev friet til jule aften 2011 ;-) har været Sammen med min kæreste i 11år+, så jeg havde faktisk lidt luret ham, uden at være 100%. Den allersidste gave under træet var på størrelse med en Microovn.. Den var tung og raslede:-/ men jeg kender ham og blev i det øjeblik 100% sikker på hvad der skulle ske. Jeg åbnede 11 pakker før jeg kom ind til den lille æske, jeg var ærlig talt lidt træt af det der.. Men da jeg åbner den lille box falder han på knæ og læser et super sødt Peter Plys citat og en lille nedskrevet tale op og han er mega nervøs.. Hvor sødt er det lige.. Men jeg sagde selvfølgelig Ja.. Frieriet er meget typisk os, så det var dejligt :-)

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Awww! Hvilket Peter Plys citat, må vi gerne høre? :)

Han havde skrevet en hel side han læste op ad og inden i kom dette.

" Grisling listede sig bagfra hen ved siden af Peter Plys.

"Plys" viskede han.

"Ja Grisling, hvad vil du?"

"Ingenting" sagde Grisling og tog Plys's pote. " jeg ville blot være sikker på du var der."

Ogsom PP siger det " En er for lidt til at lege, to er tilpas og ikke for meget"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Awww! Hvilket Peter Plys citat, må vi gerne høre? :)

Han havde skrevet en hel side han læste op ad og inden i kom dette.

" Grisling listede sig bagfra hen ved siden af Peter Plys.

"Plys" viskede han.

"Ja Grisling, hvad vil du?"

"Ingenting" sagde Grisling og tog Plys's pote. " jeg ville blot være sikker på du var der."

Ogsom PP siger det " En er for lidt til at lege, to er tilpas og ikke for meget"

Tusind tak, nåårh :)

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sad med min datter på armen, og min H2B satte sig på knæene (som han ør så tit, for at putte med os) foran sofaen og så kigger han på mig og siger :" du ved godt jeg elsker dig ikke?" "jo, det ved jeg skat, og jeg elsker også dig" og så ud af det blå kom ringen frem!! og jeg tudede og sagde så højt ja, at min kære datte med feber vågnede igen!!! ups........

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min kæreste gjorde det meget utraditionelt i mine øjne.

vi var kørt ud på hans fars grav for at ligge blomster og om natten var hans mor sovet stille ind lige pludselid går han på knæ og spørger om jeg vil giftes med ham ud på hans fars grav. det var en der trak tåre på en i forevejen meget hård dag og bagefter kørte vi ud og så hans mor i kappellet og "fortalte" hende den store nyhed hvoerfter vi kørte hjem til hans moster og spiste brændene kærlighed

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget spor romantisk her, og så alligevel var det über-romantisk og helt perfekt :heart:

Jeg skulle afsted i aktivering (hurra for kontanthjælp :td: ) og var en smule sent på den da der kun var 15 min til bussen kørte.

Han kalder så på mig, og siger han lige skal spørge mig om noget og tager så en smøg og går i haven for at ryge. Jeg tager mine sko på og gør mig klar til at tage afsted, imensj eg tænker "uhh et frieri" men dropper alligevel tanken hurtigere end hurtigt da jeg er blevet skuffet så mange gange før. I stedet for bliver jeg bange fordi han sidste sommer meget pludseligt besluttede sig for at hele verden var forfærdelig og det hele var min skyld, så nu skulle vi ikke være sammen mere så han flyttede fra den ene dag til den anden, og straks tænkte jeg at nu ville han fortælle at han igen ville flytte og denne gang for good fordi hans sygdom fylder så meget og han har svært ved at overskue det hele til tider.

Så da jeg kom ud til ham sagde jeg at det da lød alvorligt, hvortil han svare at det er så svært for ham at få sagt at han er nødt til at have en smøg! Og så var jeg da først bange!

Så begynder han at stå og fremstamme noget omkring hans dankort og jeg skal købe "den" :huh: Og jeg er TABT! Det tager ham ca 5 min at fremstamme at jeg skal tage det her kort og købe den. Efter 5 min stopper jeg ham og spørger ham hvad pokker han ævler om?

Og så prøver han igen og denne gang bliver "den" erstattet af en ring, og ordene "Jeg ville så gerne kunne have købt ringen til dig, men jeg har ikke haft modet til at tage ind til byen efter den!" og først her går det op for mig at jeg måske ikke ville blive skuffet denne gang, og spørger ham så om han er ved at fri til mig?

Der trækker han så lidt i land og siger det ikke er SÅ alvorligt ment, og jeg kan ikke lade være med at grine imens jeg prøver at regne ud hvad det så er han vil - så der er bare tavshed! Og pludselig siger han så "Betyder det nej når du ikke siger noget?" og jeg spørger ham så om hvad jeg skal svare på, hvortil han siger om jeg vil have en ring og et løfte om at vi skal giftes om laaaaaang tid når hans sygdom er så meget under kontrol at han ikke skal dopes for at være stemme/angstfri på dagen :)

Jeg spørger ham som om han frier eller ej, hvortil han svare "ja det gør jeg vist :huh: " og så udbryder jeg da bare JAAAA!!! Selvfølgelig vil jeg da det :heart:

Vi omfavner hinanden og kysser lidt, indtil han kigger på mig ganske køligt og siger "skulle du ikke nå en bus?"

Så jeg styrter afsted, når udenfor hoveddøren og bryder stortudende sammen (af glæde :wink: ) og skræmmer vores stakkels vicevært der spørger om jeg er ok, og får blot fremstammet at jeg skal nå en bus...

Resten af dagen gik vist mere eller mindre oppe på min lyserøde sky med div. kvinder i røret for den store nyhed skulle jo spredes :fløjt:

En del ekstra kys blev det vist også til den dag :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var såååå svært! Ikke nok med at det bare var en stor ting i forvejen, så gør hans skizofreni det ikke just nemmere for ham, så han var rystende nervøs og ekstremt plaget af hans sygdom imens, men også fast besluttet på at det skulle gennemføres, uanset hvor slemme hans stemmer blev :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min forlovede tog mig ud på et bjerg på den farm vi bor, han havde med sten skrevet will you marry me? og så da jeg havde sagt ja og fået ringen på hev han champagne og glas frem :)

Så romantisk og med den smukkeste udsigt!

post-57208-0-03719300-1337890718.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste havde planlagt at han ville fri på vores 8 årsdag d.1.maj. Derfor havde han bestilt ringen i marts - men den nåede ikke at komme!!

Dog kom ringen den følgende weekend. Så min søde fyr inviterede mig på spaophold. Efter en utroligt lækker middag hev han ringen frem:-) Jeg blev ikke overrasket for vi havde talt utroligt meget om det - jeg blev bare utroligt glad;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste havde så sent som i december sagt, at han ikke ville giftes. Vi har ikke samme tro, jeg er kristen og han er wiccaner, så hele familien gik i den tro, at vi aldrig skulle giftes. I marts nævner han så, at han måske gerne vil giftes engang, men ikke noget han var sikker på.

Den 10. april er jeg så hjemme og var syg, da han insisterede på, at vi skulle gå ned på vores restaurant og spise frokost, det kunne måske hjælpe lidt.

Jeg får slæbt mig ud af sengen, får tøj på, og da vi har spist frokosten, sidder han hele tiden og kigger på uret, da jeg spurgte ham hvad han ventede på, var det altså ingenting.

Men kl.11:47 tager han mine hænder, fortæller nogle søde romantiske ting, og så falder han på knæ inde midt på restauranten!

Jeg var meget overrasket og jeg kunne slet ikke vente med at ringe til mig mor, hendes reaktion var "jamen hvorfor tuder du, du vil jo gerne giftes?" Det var meget skuffende! Men hun blev hurtigt vildt begejstret :) Og vi tog derefter ud og købte ringe sammen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så vil jeg da os lige give min fortælling om frieriet.

Vi havde gået og snakket om herhjemme at vi gerne ville giftes, og havde også købt vielsesringene, på en ferie i Tyrkiet. Vi var så blevet enige om at en forlovelsesring var overflødig for os. Hvad jeg så ikke vidste var han havde sneget sig ned til den samme guldsmed i Tyrkiet og havde købt en forlovelsesring til mig, da han sku hente vielsesringene.

Tiden gik og der var et par gange, hvor jeg tænkte at nu var det nu, men der skete ikke noget.

Nu er det sådan at min kæreste og jeg er frivillige om sommeren, og om efteråret er der en kæmpe takke-fest for alle frivillige. Det var første år min kæreste skulle med til den her fest og da jeg fortalte ham lidt om, hvordan det plejede at foregå, blev han vist lidt nervøs, dog uden at vise det. Jeg fortalte at jeg havde tænkt mig at drikke mig helt i hegnet allerede på den fællesbustur til jylland.

Hvad jeg så ikke vidste var at han havde planlagt et stykke tid at han ville fri til den her fest. Det aftalte han så med ham der stod for musikken på scenen, og da han så sagde at nu er det nu, kunne han ikke finde mig. Så han sendte nogle hjælpere ud for at finde mig. Jeg blev hevet ind på dansegulvet, stadig intetanende, og pludselig kigger jeg op på scenen, hvor han stod.

Det skal lige siges at jeg altid har sagt at jeg IKKE ville fries til foran andre mennesker, men nu stod der altså 700 mennesker og kiggede og klappede. Lige i det sekund, overvejede jeg om jeg kunne stikke af, men tog mig sammen og gik op på scenen og fik sagt mig JA!

Bagefter var jeg så glad for at han havde valgt at gøre det der alligevel, for havde alle mine nærmeste venner og bekendte omkring mig, og det var så stort at kunne fejre det med dem alle. Og så var jeg os ret glad for det ikke helt var lykkedes for mig at drikke mig så fuld som min oprindelige plan var ;)

Synes det var så stort at han turde stå foran så mange mennesker, hvoraf jeg kender størstedelen og han ikke kender så mange af dem.

Kunne ikke have fået et mere perfekt frieri, og heller ik hvis jeg selv havde planlagt det ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skulle på en forlænget weekend til London (var der sidst sammen da vi næsten lige havde mødt hinanden). Dagen efter ankomst ville han gerne at vi fandt den samme restaurant ved Themsen hvor vi havde spist nogle gange sidst vi var i London. Vi fandt og spiste der (intet at mærke på ham), bagefter gik vi en lille tur langs Themsen, vi satte os på en bænk, hvor han ud af det blå, tog en lille æske frem og friede til mig :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer