Posted August 16, 2013 · Report post Kæresten friede til mig til hans 30 års fødselsdag.... Vi havde selv sørget for det hele, så jeg rendte i køkkenet hele tiden.. Min veninde kommer ud og siger de vil kører hjem, jeg siger farvel, men da jeg kommer ind i rummet igen, sidder de på deres pladser.. Synes det er lidt mærkeligt men tænker de har valgt at spise dessert med alligevel... Inden desserten vælger kæresten at råbe hele forsamlingen op og vil sige tak for gaver, tak til sin mor, pap svigermor og svigermor for hjælpen til festen og inden.. Og så vil han også gerne takke hans fantastiske kæreste ( og en masse jeg ikke kan huske) og så falder han på knæ foran mig med en fin ring og spørg; Maria Larsen, vil du gifte dig med mig..??? Og det ville jeg jo selvfølgelig... Perfekt frieri med den nærmeste familie og gode venner.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2013 · Report post Vil da også lige dele min H2B frieri med jer. Egentlig har jeg aldrig været den type pige der havde regnet med at skulle giftes. Så uromantisk som jeg er har jeg pænt afvist de 4 første gange, han har spurgt mig. Men så kom han hjem d. 24 feb. Med en flot buket, "og jeg tænkte nej hvor er han bare dejlig".... Indtil han faldt på knæ... Ahh, jeg beder ham rejse sig, og holde op med det pjat. Hvortil han siger at nu skulle jeg lige tie stille, da han skulle sige noget... Jeg var absolut ikke tilfreds, men lod ham tale videre. Han begyndte, nu har jeg talt med præsten, jeg har talt med stedet hvor festen skal holdes. Jeg skal giftes d. 14 sep, og nu spørger jeg dig for sidste gang skal det være med dig eller skal jeg finde en anden??? ... Øh, mit eneste svar var at sætte i et vræl, mens jeg nikkede... Så ja han fik endelig hans ja jeg vil gerne gifte mig med dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2013 · Report post Min kæreste og jeg har været sammen i ca. 2 år. Hvor af vi har boet sammen i ca. 9 mdr. i den korte tid vi har boet sammen er han blevet hentet af ambulance 1 gang fordi han tog trappen ned på ryggen med den ene af kattene i favnen. Her bøjede han 2 ribben forstuede halebenet og har den dag i dag ar efter kattens klør. Jeg har kørt ham til vagtlæge 2 gange. 1 gang fordi han forstuede foden på selv samme omtalte trappe. 2 gang fordi hans skar sig i fingeren (det var med vores kød kviv, og det var lige i blommen) så da han så alt det blod der kom besvimede og slog hovedet ind i køkkenbordet og bagefter ned i gulbet. Så da det 1 mdr. sener er skuddag vælger jeg at benytte mig af den. Jeg køberond til en lækker middag, og går ned til min smykke mand og låner et sæt forlovelses ringe af ham som jeg så kan give til kæresten. Mens vi sidder ogspiser tager jeg så de lille æske med ringene op og rækker hen over bordet til ham. Og siger at jeg har et lille spørgsmål til ham. Jeg siger til ham at jeg ikke kan leve uden ham så om han ikke vil gifte sig med mig. Hvilket han heldigvis siger ja til :-) Men hold da op hvor kan 30 seknder føles som 3 timer. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2013 · Report post Min kæreste friede til mig 1 gang da vi var på en ferie i 2009 da havde vi kendt hinanden i 1 år men der skete ikke mere ved det også en dag var jeg ude og shoppe julegaver og faldt over 2 smukke forlovelses ringe som var sat ned til 50% og dem kom jeg til og købe og tage med hjem, han var ved og lave en juletræs fod og der gik jeg så ud og lagde boksen i hans værktøjskasse og pludselig kom han helt paf ind og sagde hva fanden er det her for noget.. Også sagde jeg jamen det er da en ring, jeg syntes vi skulle gøre noget ved det frieri du lavede i 2009 da var vi så i 2010. Men der blev ikke gjort mere i det også kom vores søn og nu venter vi vores datter til oktober hvor vi skal have barnedåb i februar 2014, hvor jeg så spurgte ham om han ikke sys vi skulle ta og blive gift samme dag, hvor hans svar så var tjo tja jamen så gider jeg heller ikke det plagen mere... Meget romantisk... Da vi var på ferie, lå vi sengen og var ret intime da han pludselig kiggede mig dybt i øjnene og sagde "jeg elsker dig så meget, vil du gifte dig med mig, jeg ønsker at leve resten af livet med dig" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2013 · Report post Min søde kæreste friede 11.11.11, da jeg lå i sengen med morgenkvalme (om eftermiddagen). Det var nok ikke lige det jeg havde forestillet mig, og det var nok også mere komisk en romantisk. Men det kom fra hjertet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2013 · Report post Han formåede at overraske mig, og det er virkelig en fantastisk kunst at præstere, da jeg ikke bryder mig specielt meget om overraskelser og plejer at gøre alt for at finde ud af, hvad der foregår bag min ryg. ;)Han skulle til Italien i 14 dage, hvilket er meget længe, da vi er sammen hele tiden og igen. Så jeg foreslog (heldigvis for ham) at vi skulle til Aarhus inden, så vi kunne hygge os inden han tog afsted (forlod mig ).Så den 9/7/13 tog vi til Aarhus for at shoppe og hygge. Hvad jeg ikke vidste af, var at han havde planlagt en helt masse ned til mindste detalje!Det første vi gjorde, da vi kom var at gå fra havnen op til gågaden med en kold Garage i hånden kl. 11 om formiddagen! Derefter besluttede vi at gå i Tiger of Sweden der ligger tæt på den store kirke i Aarhus, her fandt Mattias en trøje til billige penge (længe leve sommer-udsalg), bagefter følte jeg mig en smule svimmel (havde siddet i en bil i 1,5 time og havde ikke rigtig spist, så alkoholen kunne godt mærkes!) så vi fik et par cheeseburgers på Maccen.Efter min svimmelhed var blevet dulmet gik vi videre igennem Aarhus skønne gader og kom til Company’s hvor der også var dejlige tilbud, jeg fandt to fine bluser fra Soaked in Luxury, og da jeg gik ind i omklædningsrummet gik Mattias ned og betalte de to bluser for mig, jeg tænkte, at det var rigtig sødt af ham, og gav ham et ordentligt møs og tænkte ikke videre over det!Vi gik så videre mod Bruuns’ Galleri og da vi kom dertil, tilbød Mattias mig en Juice fra Joe and the Juice, har aldrig fået en juice derfra, så jeg sagde ja tak og gik og suttede lidt i den imens vi fandt Tiger of Sweden i Bruuns’. Jeg har længe gået og sukket efter en kjole derfra, det er en af deres “Classic” i navy med korte ærmer, så jeg ville prøve den på for sjov og den sad på mig som hånd i handske! Jeg satte den sukkende på bøjlen igen, da Mattias pludselig spurgte, om jeg kunne lide den, og selvfølgelig kunne jeg det!! Så sagde han noget, jeg aldrig havde set komme: “Så tar’ vi den” Jeg stod helt paf og tænkte og sagde hvad pokker han tænkte på? Sagde han lige, at han ville købe en kjole til mig til 1500,-?!Og ganske rigtigt, det var lige det han ville! – Har aldrig fået noget så eksklusivt at ekspedienten undskylder for “vi har desværre ikke mere silkepapir at pakke den ind i, jeg håber det er okay?” Nej tosse, så gider jeg da ikke have den?!?! :D hahaDa vi gik derfra var jeg en meget glad og samtidig meget forvirret pige!Vi var blevet rimelig sultne efter at trave rundt i Århus i 4 timer på dette tidspunkt, så vi ville finde os noget frokost. Vi ville have været på Memphis Roadhouse, udsøgt sted med kant, men de havde ikke åbnet endnu, så vi endte ved naboen, Sushi+.Vi var de eneste i restauranten og det er den 2. bedste sushi, jeg har smagt i mit liv!Ovenpå Juice og garage og cola var jeg ved at være tissetrængende, så jeg smuttede på toilettet, og da jeg kom tilbage, spurgte jeg, hvorfor jeg ikke måtte betale noget som helst i dag, for det plejede jeg da godt at må. Til det sagde han “Det må du ikke, derfor” og stillede en pakke på bordet foran mig. Min første tanke var “Hvad pokker?” og det var vist også det jeg kom til at sige, haha. Men han gik så på knæ og spurgte mig om jeg vil gifte mig med ham, og selvfølgelig ville jeg det! Kunne godt mærke på ham, at han var liiidt nervøs i det øjeblik, men han var ikke i tvivl om svaret. Efter denne kæmpe overraskelse fortalte han mig, at vi skulle i biografen kl. 16 og se After Earth og at han havde bestilt bord på en hyggelig restaurant beliggender i latinerkvarteret kaldet Café Englen.Inden biografen gik vi dog lige i Selected, hvor vi fandt en gul, oversize regnjakke til mig.Efter vi havde set After Earth, hvilket er en rigtig god film, gik vi på jagt efter det jeg egentlig troede jeg skulle til Århus efter, en cardigan! Vi gik i H&M, hvor de burde have en helt basic cardigan.. det havde de bare ikke, men Mattias fandt dog et par fede bukser, som jeg fik ham overtalt til, at jeg skulle betale!Det var UMULIGT at finde en nogen steder indtil jeg gav Esprit en chance som den sidste butik, og vupti der var tilbud på cardigans! Mission Acomplished.Efter den vellykkede mission gik vi mod latinerkvarteret og fandt Café Englen. Stedet er så hyggeligt og tjenerne er meget jordnærer og venlige, de har dog ikke forstand på vin ;). Maden er viirkelig god og det er helt sikkert et sted, vi skal besøge igen. Jeg havde den skønneste dag i Aarhus, og der er da også noget symbolik i at det lige netop var Aarhus vi skulle til, da det er der hele vores fremtid ligger. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2013 · Report post Jeg havde aldrig troede at jeg skulle giftes en dag. Så her i forår, havde jeg, kæreste og en ven side og fået aftensmad. Og jeg have ståd ud i køkken, bliver jeg så kaldt af kæreste, om jeg ikke ville lige kigge i kalender, og det kunne jeg ikke rigtig forstå. Og han blev ved med at sige til mig, om jeg ikke kunne li kigge. Så efter lang tid kigge jeg så. Så stod der om jeg vil giftes med ham og det vil jeg gerne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2013 · Report post Må en ældre kommende brud også komme med et dejligt frieri? :-) Christoffer og jeg har været sammen i næste 14 år. Han er 12 år yngre end jeg - men vi ved begge to, vi er bare "ment to be". Vi fik 4 dage i Paris i julegave af vores unger ( mine de 2 store og den lille fælles) - Det var bare lækkert lige at få nogle dage sammen uden børn. Vi tog af sted, dejligt hotel og vi nød at shoppe, gå ture, på museum, spise lækkerier og drikke dejlig vin. Dagen før vi skulle hjem, sagde jeg om vi ikke bare skulle slappe og tage ud i det blå. Det synes han var en god ide. Jeg sagde jeg ville glemme alt om make up, høje hæle og lækkert tøj, men bare smutte i slappe bukser, slappe bluse og min poncho og et par flade klipklapper. Han kiggede lidt, men sagde, det lød dejligt med en totalt slapper. Vi tog metroen, stod af og gik langt - han ville hele tiden bestemme vejen, men pyt tænkte jeg. Vi endte i Le Jardin de Luxenburg - en smuk have, forårsblomster og en smule vind. Vi satte os på en gammel bænk, drak af de vandflasker vi havde købt på vejen - jeg lignede jeg ved ikke hvad - vindblæst, pludder tøj og ja bare mig. :-. Han rejste sig og spurgte om jeg ikke ville vende mig, så vi kunne se springvandet, jeg vendte mig og der lå han på knæ - med den smukkeste ring, hvidguld med en min yndlingssten, smaragd i - og sagde; Jeg elsker dig nu - og altid, du er den vidunderligste kvinde i universet, vil du gifte dig med mig? Jeg fattede lige i det sec intet - kom fuldstændig bag på mig - men så tudede jeg, han tudede og selvfølgelig sagde jeg ja. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2013 (edited) · Report post Jeg glemmer ALDRIG, da Keld friede til mig - her får I historien: En dejlig oktoberdag i 2000 var Keld og jeg i Vejen og gik ind i guldsmedeforretningen for at bestille vores forlovelsesringe - som den praktiske mand, Keld er mente han, at det var et fælles projekt at købe forlovelsesringene. Da vi kom uden for efter at have valgt ringene, kom Vejengarden marcherende forbi, højlydt spillende Nytårsaften 2000 skulle vi holde nytår med nogle venner, og formiddagen gik med at hygge os og finde tøj frem til om aftenen. Pludselig siger Keld, at vi skal ud og køre og ude i bilen får jeg bind for øjnene. Jeg kan godt mærke, at Keld sidder med et stort varmt smil, og jeg bliver spurgt, om jeg kan gætte, hvor vi er på vej hen? Med smil i stemmen svarer jeg: "Enten er vi på vej til Sønderskov slot, eller også er vi på vej til dine forældre" (Sønderskov slot havde i 2000 en vidunderlig restaurant i kælderen, hvor vi spiste vores allerførste middag sammen, så slottet/herregården betyder noget ganske særligt for os ) Bilen standsede, og jeg fik bindet af, og ganske rigtigt: Vi var ved Sønderskov slot, solen skinnede fra en skyfri himmel og luften sitrede af frost. Keld fandt en bro over voldgraven, jeg blev stillet ved smedejernsgitteret, og han holdt den smukkeste tale for mig inden han gik på knæ, og spurgte om, jeg ville være hans hustru i gode såvel som dårlige tider - med store tårer i øjnene svarede jeg, at der er intet jeg hellere ville. Keld rejste sig, og vi kørte hjem til hans forældre og lillebror, som blev glade for at se vores kærlighed havde udviklet sig hurtigt fra vores første møde på Fredericia banegård - den historie kan læses i en anden tråd Naturligvis blev vores venner jublende glade om aftenen, og Carsten holdt en varm tale for os, hvor han ønskede os al mulig held og lykke i vores fælles fremtid. Den 20. juli 2002 blev vi viet på Brørup rådhus med et vennepar som vidner, dagen efter tog vi og min brudebuket til København, hvor båden til Oslo lå og ventede på os. Vi havde bestilt et Commodore cruise, og romantikken var tydelig medpassager på vores bryllupsrejse Den 20. januar 2015 har vi kobberbryllup, som holdes den 21. marts 2015 med fest i forsamlingshuset over for kirken, som vi skal velsignes i, når vi har 15 års bryllupsdag, med vores tætteste venner som gæster Keld mener nemlig, at han gerne vil have genopfrisket, hvad det egentlig var, han sagde JA til den 20. juli 2002 Edited October 24, 2013 by mrssicilia 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2013 · Report post Jeg er så heldig at jeg er blevet friet til TO gange af den sammen vidunderlige mand, og han er min første kærlighed, for at det ikke skal være løgn. Vi har kendt hinanden siden vi var 15 år. Og som 17-årige rendte vi ind i hinanden en eftermiddag, besluttede os for at spise en lidt sen frokost. Der var masser af mennesker hvor vi spiste, og for sjov, friede han til mig men en blomst. Dengang sagde jeg ja.Og 17 år efter vi var kærester første gang, finder vi sammen igen. Og den 24/8-13, inviterede han mig ud at spise, på SAMME restaurant som dengang, og han friede IGEN, denne gang INGEN blomst, men den sødeste ring, og nu skal vi giftes til Juli...!! Super Romantisk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2013 · Report post Min mand friede til mig på vores aller første kro ophold ( vi har snart kendt hinanden 18 år så lidt på tide at komme ud uden børn ;-) Der sad vi så i badekaret og lige pludselig friede han og ring havde han også købt, blev bare SÅ overrasket.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2013 · Report post Min kærestes frieri endte med at blive ret spontant, på trods af at han faktisk havde planlagt det til ugen efter, hvor vi havde været kærester i 10 år. Men det var fuldstændig perfekt og lige ham og jeg havde slet ikke regnet med det. Jeg er meget lykkelig og endnu mere forelsket end før, det er helt overvældende At frieriet endte med at indeholde Jonatan Spang og at historien er blevet fortalt i både BT og i Natholdet havde ingen af os regnet med. I kan læse om frieriet her: http://www.bt.dk/kendte/se-billederne-her-er-stjernernes-private-og-afsloerende-twitter-billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 22, 2013 · Report post H2B friede til mig på vores ferie til Toscana Vi var kørt op til en lille romantisk by med navnet Castiglione del Lago (groft oversat: slottet ved søen), hvor vi sad og spiste lidt frugt og nød udsigten over søen. Der var utroligt mange bier, og jeg er hunderæd for dem, så jeg sad og var anspændt, var egentligt i lidt træls humør og gnavede løs på min pære! Jeg sagde så til H2B, at jeg snart løb væk derfra, fordi de forbandede bier blev ved med at flyve op i mit ansigt, hvortil han så svarer: "Det må du altså ikke, for så kan jeg ikke gøre det her.....". Jeg vender mig om og finder ham siddende på et knæ ved siden af mig med den smukkeste forlovelsesring, imens han siger: "vil du gifte dig med mig?". Jeg begynder straks at hyle og siger selvølgelig ja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2013 · Report post Kæresten og jeg har snart været sammen i 2 år og vi flyttede sammen 2 måneder efter vi begyndte sammen. Det var ham der på en nåede friede til mig. Han kom hjem igår og spurgte hvad jeg ville sige til at blive forlovet og gift senere, hvor jeg svarede at det ville betyde meget for mig men at det så skulle foregår i en kirke, så vi har snakket om at blive gift d 27/6-15 så har vi været sammen i 3 år og 5 måneder... Det er ikke ligefrem den mest romantiske frieri men vi vil fejre vores forlovelse d 24/1-14 som er vores 2 års dag også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 5, 2013 · Report post Jeg havde ikke regnet med et frieri inden for den nærmeste fremtid, da min H2B er af typen: fra forlovelse til bryllup må der max gå 1 år. Med tanke på nyligt huskøb og roadtrip i USA kunne jeg ikke lige se det økonomiske råderum til et bryllup og havde derfor skudt et pil efter det, selvom vi i sommeren 2014 vil have været sammen i 10 år. Vi har denne sommer været på en fantastisk roadtrip på 18 dage rundt i USA (LA – Grand Canyon – Las Vegas – San Fransisco – LA). Vi havde været i Las Vegas i 2 dage (d. 25.08.13), og var blevet godt fyldte af den overvældende atmosfære som denne skønne by har at byde på. Ved mørkets frembrud lyser byen op, og specielt springvandet ved Bellagio er noget af det romantiske jeg nogensinde har oplevet. Vi havde haft en rigtig god dag, havde spillet lidt black jack. Efter vi om aftenen havde været ude at spise på en rigtig god italiensk restaurent og set et godt show kom vi tilbage til vores suite på MGM. Jeg stod og nød udsigten ud over byen efter en lang dag, og H2B spurgte om han måtte stille et spørgsmål. Jeg svarede – ja da – og vendte mig om. Der sad han på knæ og spurgte og jeg ville gifte mig med ham. Skreg vist nok ja – og husker ikke rigtig noget fra de efterfølgende 5 minutter Da euforien havde lagt sig gik vi ud i byen og spillede lidt mere black jack og sluttede natten med at se springvandet ved Bellagio endnu engang. Perfekt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2013 · Report post Mig og min H2H har generelt en lidt sjov historie da vi mødte hinanden som 16-årige på nettet og jeg ender egentlig med at ødelægge frieriets lidt for ham (dumme mig ). Men efter vi havde været sammen i 5 måneder valgte vi som skøre teenagere at blive forlovet, selvom jeg på det tidspunkt vidste at han altså var min eneste ene! Mange år senere, mere bestemt august 2013 bliver vi enige om at nu må det være på tide med et bryllup.. Han spørger mig om jeg vil have en ny forlovelses ring hvortil jeg svare, nej da skat, vi skal jo spare sammen til brylluppet! Men, på min fødselsdag D. 23. August kommer jeg hjem til en lukket dør indtil stuen, ser godt den store buket med røde roser og tænker bare det er en fødselsdagsgave og glemmer at læse kortet... Uden at tænke over det ( man kan gå to veje ind i vores køkken, fra gangen og igennem køkkenet) går jeg igennem køkkenet... Han kommer farende ud og siger jeg skal gå den anden vej! Jeg gør som han siger og kommer ind i stuen hvor han ligger på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham... Hvortil der selvfølgelig kommer et stort rungende JA! :D Jeg er ked af jeg kom til at ødelægge det for ham og havde jeg bare læst det utrolig søde kort der fulgte med blomsterne havde jeg nok forstået meningen.. Det var nemlig et vers fra bruno mars' Marry you.. men det var stadig en dejlig overraskelse og tæller sekunder til dagen kommer hvor jeg officielt kan sige at han er min mand! <3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2013 · Report post Min H2B var inde i den kongelige livgarde da han friede til mig, hele kompaniet havde lige gået igennem helsingør, da de skal fotograferes inde på kronborgs slotsplads. Her kalder kaptajnen min H2B op og siger der er gået rygter, men han måtte selv sætte dem til fode. Så vinker han mig hen, går på knæ foran sine 150 soldaterkammerater, 30 overordnede og pårørende, samt turister dertil og spørger om jeg vil gifte mig med ham <3 Det var et klart ja ;) 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 3, 2014 · Report post Ombord på sagafjord. Romantisk bådtur og helt uventet.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2014 (edited) · Report post Min kæreste tog mig med ned til en lille sø, mens vi står og kigger ud over vandet og det begynder at støvregne går han på knæ og frier, det var super romantisk. Edited January 4, 2014 by natascha1987 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 15, 2014 · Report post Min kæreste og jeg har været sammen i tre år. Og vi har fra starten af, snakket om bryllup. Vi er simpelthen så meget soulmates, at det bare er "meant to be". Vi afslutter hinandens sætninger og siger oftest det, som den anden skulle til at sige. Jeg har også i to år siddet og kigget med herinde, hvortil H2B har svaret at jo mere jeg kigger og "presser", jo længere tid går der. Hm! Vi ved vi skal giftes, men derfor ville jeg stadig have et frieri!Nu skal det lige siges, at jeg bestemt ikke er til smykker! Jeg går KUN med min hjertehalskæde, som jeg selv valgte på min fødselsdag. Så da jeg en dag sad og kiggede på Chanti og fandt en ring, hvor jeg bare tænkte "den skal jeg have!", sagde jeg det også højlydt til ham, at dén ring gad jeg godt gå med. Vi går ofte aftenture i byen. Det er hyggeligt og det er en dejlig måde at afslutte dagen på. Så da vi havde årsdag d. 3/4, tænkte jeg jo ikke over at vi skulle ud og gå efter maden. Selvom han gerne ville gå mens det var lyst, så vi måtte gå efter forretten, tænkte jeg ikke videre over det. Og vi går så vores vante tur, hvor vi griner og har det fantastisk.Vi gik langtsomt, og han snakkede om, at vi skulle vente på solnedgangen. Igen, tænkte jeg ikke over det, for han ER romantisk anlagt. Så gik vi hen på "vores" bænk og satte os. Med udsigt til vandet, de nærliggende byer, skov og byens park til højre for bænken og solen der går ned over vandet. Og han siger så, at han ingen gave har til mig, men i stedet en kærlighedserklæring. Hvor han erklærer løs og jeg kommer, desværre, til at afbryde ham med kys mange gange. Så trækker han æsken op ad lommen og pludselig sidder han nede foran mig og spørger om jeg vil være hans resten af livet!! Så sad vi dér på bænken, med min fine ring på, som nyforlovede og så solnedgangen og hundefrøs!Så vi gik hjem og spiste kold aftensmad Min familie ved det endnu ikke, da jeg først ser dem i slutningen af april, og synes ikke det er en nyhed man ringer og fortæller. (I hvert fald ikke hvis man vil beholde sit hoved, i min familie) Her går man tit og forestiller sig det mest romantiske frieri og ønsker det skal være på dén og den måde og alligevel ender man ofte med at have haft et perfekt frieri! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 15, 2014 (edited) · Report post Min kæreste og jeg har helt fra starten af vores forhold vidst at vi er helt rigtige for hinanden og at det er denne vej det gik... Min kæreste har ikke jordens største selvtillid, og har derfor mange gange spurgt om jeg ikke vil gifte mig med ham, lidt i sjov, bare lige for at føle stemningen an omkring det... Hver gang har jeg sagt "Ja skat, når du frier rigtigt til mig engang" ... D. 7. december 2013, kom jeg hjem fra studiegruppe, og min kæreste fortæller mig han har bestilt bord til os om aftenen, da det er vores månedsdag hvilket vi ikke har fejret i længe.. Men jeg tænkte bare det var dejligt han lige havde lyst til det.. Vi tog ud og spiste og min kæreste spørger om vi skal gå en tur gennem byen bagefter.. Rigtig hyggeligt med alle julelysene, og noget vi har gjort før... Da vi kommer ud i kulden går der ikke længe før han spørger om ikke vi bare skal tage hjem... Han synes det var for koldt... Han virkede godt nok lidt mærkelig, men tænkte ikke videre over det... Så vi kører hjem, og bliver faktisk lidt uvenner da han kører som død og pine hurtigt, og er, efter min mening, lidt for tæt på en fodgænger på et tidspunkt... synes det var vildt irriterende han for f***** ikke bare kunne køre ordenligt... Hehe... Nå vi kommer hjem og jeg skal lige på toilet, er stadig lidt irriteret da jeg kommer ud derfra.. Men han har så tændt stearinlys i hele hjemmet og sætter sig på knæ med den fineste ring og spørger med tårer i øjnene og grådkvalt stemme : "Skat, vil du gifte dig med mig?" Så kan jeg jo ikke være sur mere, og får sagt JA SELVFØLGELIG rimelig mange gange, mens jeg kysser og krammer min kære mand, der står der og tuder lidt... Bliver også selv revet med.. Så stakkels mand, der har gået og været nervøs hele dagen, som så skal fri til sin sure kæreste... Hehe.. Vildt sødt og samtidig mærkeligt at blive revet fra en sindsstemning til den anden... Edited April 15, 2014 by Frulauridsen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2014 · Report post Vi gjorde det hele lidt omvendt - d. 11/12-13 fik jeg en ring, lagde et billede på facebook og folk skrev TILLYKKE, men det var jo bare en almindelig gave Hmm, ja hvad gør man så? Vi valgte da at så kunne vi jo bare være forlovet og købte en ring der mindede om til min kæreste. I januar faldt han på knæ i køkkendøren og i februar fik jeg en stor buket roser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 21, 2014 (edited) · Report post Min kæreste friede på den strand hvor vi var på vores første date og hvor vi blev kærester. Han havde hevet hele familien med, som gemte sig oppe i klitterne og filmede og tog billeder af det hele. Det kom totalt bag på mig, men det var så fint og sødt af ham. Jeg kunne slet ikke forestille mig at det skulle foregå anderledes. Edited April 21, 2014 by Glitter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites