nebii

Vielsesringe

42 posts in this topic

Annonce ♥

Ja vi skal begge to bære vielsesring, men kun jeg, har forlovelsesring :)

0

Vi Har begge forlovelsesring og skal begge have vielsesringe

0

Vi har valgt ikke at benytte forlovelsesringe, men efter vielsen skal vi begge ha' ringe på :)

0

Annonce ♥

Jeps :) I starten skulle ingen af os, så ville jeg gerne have en "billig" en (taber den garanteret", men ej så ville vi godt have en ordentlig en begge to... det har ændret sig meget - ingen af os går med ring, så det gad vi ikke, men det kommer alligevel til at betyde meget, med sådan en sk**e ring :loveshower:

0

Vi bruger vores forlovelsesringe som vielsesringe også :)

0

vi har begge forlovelsesringe, som kommer over på den anden hånd når vi er blevet velsignet

0

Vi skal begge have vielsesringe, men kun jeg har forlovelsesring. Jeg er dog ikke sikker på hvor meget vi kommer til at gå med dem. Min kæreste mener ikke at han kan vænne sig til at have en ring på (jeg har sagt til ham at efter et par uger, kan hen ikke mærke den mere) og jeg må ikke have ring på når jeg er på arbejde (Jeg lader min forlovelsesring ligge hjemme, for jeg er bange for at miste den, når jeg tager den af og på hele tiden) Jeg kan godt lide at have ringen på, for det minder mig om ham, om os og om at vi altid er i hinandens hjerter og jeg håber at han vil komme til at føle det samme.

0

Annonce ♥

yes + jeg har en forlovesesring også

0

Vi skal også have en hver, vores gamle forlovelses/vielsesringe er 13 år gamle, så vi skal have nye.

0

Ja, vi skal begge have ring på, men kun fordi min kæreste fandt en, som virkelig er pæn til ham, ellers havde vi snakket om, at det kun skulle være mig..

Jeg har desuden også forlovelsesring:)

0

Vi skal absolut have en ring hver.

Jeg har forlovelsesring,(han har ikke) men den skal IKKE bruges som vielsesring.

0

Annonce ♥

Vi skal begge have ringe :) Det var meningen at vi ville bruge vores forlovelsesringe til vielsesringe, men dem har vi desværre mistet :/

0

Vi bruger vores forlovelsesringe som vielsesringe også :)

Det skal vi også...

0

Jeg har en smuk forlovelsesring som jeg fortsat vil bruge på venstre hånd. Derudover skal vi begge have vielsesrínge :)

0

Vi skal begge have vielsessring på. Personligt glæder jeg mig til at blive medlem af den klub af mænd med vielsesring på, så akn man gå og flashe at "Hey, der er en der holder så meget af mig at hun ville giftes med mig"

1

Annonce ♥

Vi har valgt begge at få forlovelsesringe + at vi begge får 2 nye vielsesringe, eller H2B får 1 vielsesring og jeg får 2 :loveshower:

0

Vi købte ret dyre forlovelsesringe, da vi ville 'genbruge' dem til brylluppet. Vi skal have en ekstra dato i, men er lidt i tvivl om vi skal flytte den fra venstre til højre hånd.

Edited by msmountains
0

Vi har en sølvring som vielsesring og så fik jeg en hjertering med diamanter. Men til vielsen udskifter vi sølvringene med et par i guld.

0

Jeps, vi skal begge have ringe på :)

0

Annonce ♥

Jeg fik en forlovelsesring da han friede, men han har ingen ring. Vi er ved at kigge på vielsesringe til os begge, H2B vil dog ikke have sin på til dagligt, da han er mekaniker (en af hans kammerater fik revet fingeren af ved et uheld med en maskine, da han havde ring på :unsure:)

Men det må vel betyde jeg får det sidste ord ift. hvordan de skal se ud? :fløjt:

0

Ja det skal vi. Vi har allerede begge forlovelsesringe af sølv på, og så skifter vi dem ud med nogle nye af guld til brylluppet :) :)

0

alle jer der har forlovelsesringe og skal have vielseringe bagefter, hvad gør I så med forlovelsesringen? Har I så to på og er der så plads til andre ringe hvis I nu fx får en om nogle år, eller en som lige passer til tøjet osv? Er selv i tvivl om hvad jeg skal gøre med min forlovelsesring...

0

alle jer der har forlovelsesringe og skal have vielseringe bagefter, hvad gør I så med forlovelsesringen? Har I så to på og er der så plads til andre ringe hvis I nu fx får en om nogle år, eller en som lige passer til tøjet osv? Er selv i tvivl om hvad jeg skal gøre med min forlovelsesring...

Jeg har tænkt mig at have én på hver hånd. Hidtil har jeg haft min forlovelsesring på den ene hånd og en en anden ring på den anden hånd, og det har da fungeret ganske glimrende. Jeg kan desværre ikke gå rundt med ringe til hverdag pga mit job, så derfor har jeg jo kun mine på hvis jeg skal ud/have gæster/være fin, men skulle jeg have ring på døgnet rundt, ville jeg nok vælge at lægge forlovelsesringen i smykkeskrinet og kun bære vielsesringen :)

0