Juni0912

Sølvfarvet sandal - hjælp

11 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har bestemt mig for, at jeg vil have sølvfarvet sandaler på til mit bryllup. Det er lidt i håbet om, at jeg kommer til at bruge dem igen bagefter.

Jeg har i dag været rundt i mange butikker i Århus, uden held :( jeg ved ikke om jeg bare er for tidligt ude eller der ikke findes ret mange sandaler i sølv.

Kjolen er bestilt, så jeg vil jo rigtig gerne have styr på sko, så de er i hus, når jeg skal ud og have kjolen tilpasset.

Jeg vil helst, hvis man kunne prøve dem i en butik, men nettet kan blive en nødvendighed, hvis det andet ikke er muligt.

Så er der nogle af jer, der kan anbefale en butik/netbutik, hvor I ved de har sølv sandaler, må I endelig sige til :thumbsupsmileyanim:

Hvis det prisen kunne holdes på 1500 kr eller under, så vil det være at foretrække :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.shuebuy.com - de har rigtig mange forskellige sko/sandaler og siden kan kun anbefales :)

Tak for linket :cheerleader3: der er rigtig mange flotte i sølv at vælge imellem. De er super billige, hvordan er kvaliteten?

Det ser ud til, at det er fra USA. Hvordan er det stadig fragt frit og hvad med told?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er flere sølvfarvede sandaler på brandos.dk og det gode ved den side er at den er dansk, og der er fri fragt og fri returret i 30 dage

Tak for linket. Jeg har været inde og kigge på denne side, måske det er mig der ikke kan finde ud af at søge dem ud, men jeg kan ikke rigtig finde nogle i sølv :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

der er flere sølvfarvede sandaler på brandos.dk og det gode ved den side er at den er dansk, og der er fri fragt og fri returret i 30 dage

Tak for linket. Jeg har været inde og kigge på denne side, måske det er mig der ikke kan finde ud af at søge dem ud, men jeg kan ikke rigtig finde nogle i sølv :(

hvis du trykker på det link jeg har lagt, så kommer du lige til den søgning som jeg lavede på sølv-sko men ved selvfølgelig ikke om der er nogen du kan li

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

www.shuebuy.com - de har rigtig mange forskellige sko/sandaler og siden kan kun anbefales :)

Tak for linket :cheerleader3: der er rigtig mange flotte i sølv at vælge imellem. De er super billige, hvordan er kvaliteten?

Det ser ud til, at det er fra USA. Hvordan er det stadig fragt frit og hvad med told?

Ehhh, told?! Den slap jeg for, fik dem til at sende mine sko som en gave, så skete der ikke noget ved det :) Kender ikke kvaliteten på alle skoene, men har selv købt et par sko fra Paradox of London, de bærer mærket "Pink" og navnet Sherbert og Crush - de er ret fine og gode at ha' på (i alle fald med mine fødder), så jeg har kun ros til den hjemmeside... Meeeeen, tror nok jeg ville google skoen og se om man kunne få den igennem en forhandler i DK - ville alt andet lige være meget nemmere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer