Ane.dk

The Greatest Honeymoon Life Has Ever Seen

51 posts in this topic

Annonce ♥

Det her aktivitetsteam, som jeg fortalte om tidligere, lavede alverdens ting hver dag. Der var flere steder på resortet hvor der hang tavler med oversigt over dagens aktiviteter (dem vi også fik på et kort hver dag når der blev gjort rent dagen før)

post-44172-0-46286100-1329681018.jpg

Og de personer der var på teamet var bare SÅ fede! De var virkelig skønne og spredte rigtig meget stemning. Fordi vi var der udenfor sæsonen var der altid plads på alle aktiviteer, hvilket var super fedt. Men tilgengæld kunne vi risikere at enkelte ting kunne være aflyst, det var knap så fedt.

Jeg elsker sådan noget, så Casper fik næsten stress af at blive slæbt med rundt til det ene og det andet. Så vi blev enige om at hvis det var noget vi begge ville så fint nok, men ellers måtte jeg selv "danse rundt" eller hva det nu lige var :rolleyes:

Et lille udpluk af aktiviteter.

Hver dag var der zumba, vandaerobic, waterpolo, watervolley, beachvolley osv...

Jeg prøvede de fleste af tingene, men var næsten hver dag med til watervolly fordi det var mega skønt! (og ikke lå kl 8 om morgen!)

post-44172-0-21673200-1329684048.jpg

post-44172-0-79131800-1329684076.jpg

Andre aktiviteter der kunne være var f.eks.

Yoga, cykeltur, kano, prøvedyk, sejlads, sushilessons, cigarrulning, salsalessons, fodboldkamp, basketball osv

Vi var blandt andet på en cykeltur til en nærliggende lille lokal fiskerby. Vi havde desværre ikke kamera med, men det var super hyggeligt.

Vi prøvede flere af tingene, men noget af det sjoveste/hyggeligste var da vi lærte at lave sushi af en rigtig sushikok og bagefter selv spiste det :metteholm

Udover de aktiviteter som var på bestemte tidspunkter, så var der også mulighed for at spille pool, bordtennis, tennis, airhockey, storskak osv. Der var bare baner/borde til rådighed, og så måtte man spille alt det man ville. Det er lige os sådan noget, vi elsker at være aktive på ferie (ikke kun, men så man ikke bliver helt inaktiv af at lave ingenting)

post-44172-0-27939200-1329684290.jpg

post-44172-0-82767100-1329684252.jpg

Her en omgang salsa om aften (og hende sangerinden må da blive halvdøv af det der?! :griner:- )

post-44172-0-05889400-1329684100.jpg

Edited by Ane.dk
0

Nu tror jeg at jeg vil stoppe for iaften, men I kan glæde jer til næste opdatering piger - der blev nemlig afholdt et bryllup på stranden dernede, som jeg tog nogle billeder fra - IIIIIIIIIIHHHHH hvor var det altså romantisk :7himmel:

Tak for jeres kommentarer indtil videre, det er virkelig hyggeligt at I læser med og skriver en hilsen :kiss:

0

Annonce ♥

Hvor ser det hele bare Fantastisk ud !!!!! :7himmel:

Altså hvor lyder det egentlig kanon at der er alle de aktiviteter, så man ikke kommer til at kede sig. Men tror da næsten jeg ville få stress over sådan et skema. Men man behøver jo ikke være med til det hele, Men tror jeg havde lyst til det hele :lol:

Bliver spændende at se hvordan et bryllup på stranden i Mexico ser ud :loveboard:

0

Nice hair, girl :cheerleader3:

Og super laekker beretning fra jeres bryllupsrejse :loveshower:

Skal vist selv igang, men hvor jeg bare selv er en sucker for honeymoon specials paa laekre strandresorts :lol:

Glaeder mig til at se mere :kiss:

0

Annonce ♥

F5 F5 F5 F5 F5 F5

ja ja ja ja ja ja , men har den falske computer idag, så det bliver ikke før imorgen desværre :blink:

Hvor ser det hele bare Fantastisk ud !!!!! :7himmel:

Altså hvor lyder det egentlig kanon at der er alle de aktiviteter, så man ikke kommer til at kede sig. Men tror da næsten jeg ville få stress over sådan et skema. Men man behøver jo ikke være med til det hele, Men tror jeg havde lyst til det hele :lol:

Bliver spændende at se hvordan et bryllup på stranden i Mexico ser ud :loveboard:

Tak for de søde ord, dejligt du altid følger med :hug:

Hvor er det en fed beretning...!! Og elsker dit nye hår :loveboard:

Tusind tak søde pige :kiss: - og tak, selvom kort hår og vand/sol/varme ikke altid er den fedest kombi :rolleyes:

Nice hair, girl :cheerleader3:

Og super laekker beretning fra jeres bryllupsrejse :loveshower:

Skal vist selv igang, men hvor jeg bare selv er en sucker for honeymoon specials paa laekre strandresorts :lol:

Glaeder mig til at se mere :kiss:

Ja, troede virkelig jeg var lidt "bedre" end sådan noget pjank - men NEJ - jeg sluger det råt :rolleyes: Og at være honeymooners er da virkelig bare for fedt, og sker jo kun 1 gang (for os 2 :fløjt: )

Dejligt at se lidt til dig herinde igen darlig - du er savnet :heart:

Edited by Ane.dk
0

Den falske computer, he he :biggrin:

Jeg synes vi skal giftes igen, allesammen. Simpelthen! Saa skal vi hygge os sammen herinde igen, have nye kjoler, sko, tasker, smykker og haardimser. Og saa skal vi allesammen paa bryllupsrejse igen :loveflag:

Jeg savner det :heart:

2

Tusind tak søde pige :hug:

Jamen hvor skal hr og fru Laursen på honeymoon henne?

Jamen vi rejser 2 uger til Thailand :thumbsupsmileyanim: . Vi havde mange forskellige ting opppe at vende, men for at det kunne passe med vores fælles ferie endte valget på Thailand. Vi har fundet et 5 stjernet resort på Nai Yang Beach i Phuket. Det ser top lækkert ud og vi glæder os for sindsygt :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tusind tak søde pige :hug:

Jamen hvor skal hr og fru Laursen på honeymoon henne?

Jamen vi rejser 2 uger til Thailand :thumbsupsmileyanim: . Vi havde mange forskellige ting opppe at vende, men for at det kunne passe med vores fælles ferie endte valget på Thailand. Vi har fundet et 5 stjernet resort på Nai Yang Beach i Phuket. Det ser top lækkert ud og vi glæder os for sindsygt :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

WAUW - det lyder ellers super duper lækkert :loveflag: Glæder jeg mig til at læse om!

Det ser så vidunderligt ud!! Jeg elsker alle inspirationsbillederne...! (især nu hvor man selv planlægger :) )

Tak, tjek endelig Mettes blog, der er masser af inspiration at hente :thanks:

0

Annonce ♥

Frk. Ane, kommer du ikke snart i gang med din beretning igen? :biggrin: Vi venter jo i spænding!

Ja jo, nu skal jeg nok komme videre :bunny_4:

Det ser bare skønt og fantastisk ud! :loveboard: :loveboard: :loveboard: :loveboard:

Skøn blog Mette har der...

Tak for de søde ord, ja Mettes blog er rigtig skøn! :loveshower:

Ih, nu må jeg altså også komme videre.

Men imens vi venter på fortsættelsen, så kan I da læse om vores FAB bryllupsrejse på MetteHolm's skønne skønne blog :heart:

Se lige her

Det ser knaldhamrende godt ud! Elsker Mettes blog og elsker jeres honeymoon - rigtig god kombination! :-)

Tak :loveflag:

Skøn bryllupsrejse beretning :cheerleader3:

Tak søde pige :kiss:

0

Her kommer lidt fra et af de bryllupper der blev holdt på stranden ved vores resort :7himmel: Gæsterne til bryllupperne havde jo ligget i pollen/på stranden hele dagen, og så samledes de til ceremonien og festen om eftermiddagen og aftenen. Og så havde de enten haft nogle dage forinden eller efter (eller begge dele) hvor alle gæsterne og brudeparret bare havde ferie sammen. Det er da en SKØN måde at holde bryllup på. Sådan skal mit næste bryllup (med samme mand selvfølgelig!) ihvertfald holdes :rolleyes:

Eeeeeej, men hvem ville ikke gerne giftes her :heart:

post-44172-0-67398800-1330710021.jpg

post-44172-0-09105100-1330710053.jpg

Brudepigerne ankommer

post-44172-0-35403900-1330710071.jpg

Bruden ankommer

post-44172-0-09621200-1330710092.jpg

You may now kiss the bride

post-44172-0-82754200-1330710112.jpg

Og her skulle de spise og festen natten lang!

post-44172-0-69218200-1330710183.jpg

0

Annonce ♥

Og her sidder to turister på en solseng og sluger brylluppet råt

post-44172-0-76623800-1330710831.jpg

Og her lige en privatedinner på stranden. Det var noget man kunne købe sig fra, men det var præcis det samme mad som man kunne få på restauranten, og det kostede ca 2000 kr (af hvad jeg husker) så vi synes ikke vi ville bruge så mange penge på det. Vi havde aftalt hjemmefra at dét ville vi helt sikkert, men når man er der og hele tiden har al den luksus omkring sig, så er det bare ikke ligeså tiltrækkende med noget ENDNU mere luksus.

Men, det ser da hyggeligt ud :7himmel:

post-44172-0-37452000-1330710843.jpg

Det var lige hvad jeg kunne nå idag.

Take it all in girls, mwa :kiss:

Edited by Ane.dk
0

Sjovt i så et bryllup på jeres bryllupsrejse, det gjorde vi også på maldiverne :) Det er altså lidt sjovt.

Og kan sagtens følge dig i privat dinner holdningen. vi havde også besluttet os for det hjemmefra, men da vi kom afsted var det bare helt lige meget. Vi ville heller ikke ofre 1000 kr ekstra på at sidde 100 meter længere væk alene, det er bare så luksus i forevejen og det var slet ikke nødvendigt :)

0

Sjovt i så et bryllup på jeres bryllupsrejse, det gjorde vi også på maldiverne :) Det er altså lidt sjovt.

Og kan sagtens følge dig i privat dinner holdningen. vi havde også besluttet os for det hjemmefra, men da vi kom afsted var det bare helt lige meget. Vi ville heller ikke ofre 1000 kr ekstra på at sidde 100 meter længere væk alene, det er bare så luksus i forevejen og det var slet ikke nødvendigt :)

Hi hi, vi saa ogsaa et bryllup paa standen paa Koh Samui, men det var paa hotellet ved siden af, saa maatte zoome lidt med kameraet for at lure med :wink:

Samme aften var der private dinner med frieri og fyrvaerkeri, for hun sagde ja :heart::rolleyes::heart:

Vi syntes ogsaa det virkede lidt fjollet at komme til at sidde til skue der og betale ekstra, naar vi ikke engang kunne dele en flaske champagne med preggymaven her - og vi foelte ogsaa, at der blev disket saa rigeligt op for os i forvejen :loveshower:

Rigtig fine billeder, darling :7himmel:

0