Sign in to follow this  
Followers 0
Guest A-Louise

Septembers himmel er så blå

12 posts in this topic

Hejsa Zillaer,

I må meget gerne komme med nogle fantastiske ideer.

Mit bryllup er den 1 september og eftersom det hverken er sommer eller efterår, er jeg meget i tvivl om hvilke farver der er gangbare på dette tidspunkt.

Jeg har ikke nogen specielle præferencer, men er dog nok ikke til Pangfarver.

Er der nogen der sidder med nogle fantastiske ideer så send dem endlig denne vej.

På forhånd tak

0

Annonce ♥

Vi var til et septemberbryllup i år i hvid og lilla. Men ellers er sommerfarverne jo ikke helt færdige. Eller noget klassisk med røde farver. September er en god tid, hvor det meste vil være smukt :-)

0

Annonce ♥

Blev gift den 30 august (meget tæt på din dato) og vores farver var mørk lilla og gammelrosa. Lilla som i modne brombær eller auberginer- førstnævnte blev også brugt meget i dekorationer- på og i kagen mv.

Sang forresten Septembers himmel er så blå til velkomstsang- det var et rigtigt sensommerbryllup med næsten kornblomstblå himmel :)

0

Annonce ♥

Kære alle,

Dejligt med så mange der skal giftes d. 1/9. Selvfølgelig bliver det en smuk dag lige meget hvilke farver vi vælger.

Men jeg vil gerne takke jer for jeres input.

Og tak til Cath82 for din farveskala.

Tror vi ender i noget blomme, da jeg er mest til de dybe farver.

0

Kære alle,

Dejligt med så mange der skal giftes d. 1/9. Selvfølgelig bliver det en smuk dag lige meget hvilke farver vi vælger.

Men jeg vil gerne takke jer for jeres input.

Og tak til Cath82 for din farveskala.

Tror vi ender i noget blomme, da jeg er mest til de dybe farver.

Velbekomme :-)

0

Lige på falderebet, vi holder festen i Paradehuset i Frb Have som er støvet/brændt orange, så med udgangspunkt i den farve tilføjer vi lavendel lilla og hvid. Farver i september, der er et vælg af muligheder, jeg er selv også meget til støvet rosa og varme pastel/creme farver. Man kan tage udgangspunkt i både sommerens og efterårets farver, men man kan ligeså godt tage udgangspunkt i de farver der findes på feststedet, eller sin yndlingsfarve. Kun fantasien sætte grænser :wink: Go fornøjelse!

0

Annonce ♥