Pjuela

Bryllupsrejse

46 indlæg i dette emne

Kære Brude.

Jeg er i gang med at kigge lidt på mulige rejsemål til en mindre bryllupsrejse, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at få jeres tanker og ideer om bryllupsrejsen. :help:

- Hvor skal I hen

- Hvad koster den

- Hvor længe skal I være væk

- Hvornår planlagde I den?

Jeg håber I vil komme med nogle af jeres kloge overvejelser :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Brude.

Jeg er i gang med at kigge lidt på mulige rejsemål til en mindre bryllupsrejse, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at få jeres tanker og ideer om bryllupsrejsen. :help:

- Hvor skal I hen

- Hvad koster den

- Hvor længe skal I være væk

- Hvornår planlagde I den?

Jeg håber I vil komme med nogle af jeres kloge overvejelser :thanks:

jeg har for tiden temaer omkring bryllupsrejser på min blog www.toomuchtulle.dk så kan være du kan hente lidt inspiration der. - der kommer flere indlæg omkring det løbende, med interviews fra forskellige par der fortæller om deres rejse :)

vi var selv på Maldiverne med stop 3 dage i Dubai, gav vi 50.000 for og vi købte vel rejsen ca 6 måneder før. Vi var væk i 11 dage.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Bali og glæder os helt enormt :biggrin: Vi skal være væk i små 3 uger og planlægningen er i fuld gang. Der er rigtig mange muligheder for rejser, så det er med at holde tungen lige i munden og vælge den der passer lige til os.

Smider lige et spørgsmål oven i.... Er der nogen af jer der har erfaring med C&C Travel?? Vi overvejer dem, da det ser ud til at de kan skræddersy rejsen helt efter vores ønsker, men vi hælder også til at tage et af de "store" selvskaber da det på en eller anden måde giver en størrere sikkerhed. Har kun hørt godt om C&C, men ikke ret meget da der ikke er så mange der kender dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at tage til Italien. Planen er at tage til blandt andet Verona (som er den by, Romeo og Julie foregår i - og har meget med kærlighed og hjerter) og Venedi. Derudover skal vi også dase og slappe af ved en pool eller strand. Vi har ikke råd til at tage på en vildt dyr ferie - ellers gad jeg godt til Tailand eller måske Florida. Vi regner med at bruge 15.000 kr på vores bryllupsrejse (2 uger).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:)

Vores "bryllupsrejse" er 2 fridage vi holder hjemme, mens ungerne får lov at komme i institution, så vi kan nyde hinanden lidt. Der er ikke økonomi til en større rejse, men vigtigste faktor er, at vi ikke undvære vores unger (1 og 3 år) ret længe af gangen :fløjt: Omkostningerne bliver til at overse - kommer vel til at koste en lækker frokost og måske en tur på spa eller noget:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 dage i Paris, fra onsdagen efter brylluppet - oprindeligt planlagt for at markere 5 års dag, men da vi så aftalte at blive gift, lagde vi det hele sammen :)

Jeg er i en vigtig praktik denne periode, derfor kan jeg ikke tage for meget fri, men det er dejligt vi kommer afsted lige efter brylluppet.

Vi har givet 1800 for flybiletter retur, og 3000 for hotel - så er der transport til lufthavn, mad, underholdning og shopping på turen :)

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores drøm var maldiverne eller mauritius - men, af økonomiske årsager, vælger vi at tage en uge til Rom.. Vi besluttede os allerede sidste år i september, hvor vi bookede både hotel og fly.. Kommer til at bo på en flot 5-stjernet hotel lige midt i Rom - hele ugen koster os ca. 15.000 kr.... Jaa, dertil kommer så lige lommepengene og penge til aftensmaden.... meeeen, kan godt være det ikke er drømmerejsen - men glæder mig rigtig meget alligevel :) Vi tager afsted 2 dage efter vielsen... Så vi når lige at slappe lidt af dagen efter og så står den ellers på endnu mere afslapning under romantiske forhold :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har planer om at arbejde på fuld tryk hele juli (efter vores bryllup d. 23. juni) for at spare op til en bryllupsrejse. Hvor den kommer til at gå hen og hvad den kommer til at koste ved vi ikke, men det bliver nok i omkring 10.000 inkl. både transport, overnatning, mad- og lommepenge. Der er ikke rigtig lagt op til 14 dage på Hawaii, kan man nok høre, men vi skal vel bare nyde hinandens selskab.

Jeg håber lidt på at vi kan finde en afbudsrejse så snart skolernes sommerferie er slut. Min kæreste har været på Tenerife i forbindelse med et forskningsprojekt (de har en meget speciel geologi på øen) og har fundet en mandel-lund dernede, som han meget gerne vil vise mig, så måske...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal nok 3 uger til filipinerne :) det kommer til at koster ca. 17.000 pr person.. også kommer lommepenge oveni.. vi skal giftes d. 21 juli, men rejser først d. 28 december.. skal lige spare op også ville vi gerne være væk nytårsaften..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er lige blevet enige om herhjemme til aften, at vi daffer 10 dage afsted til NY/Washington .... HÅBER at kunne holde det inden for 30-35.000 kr alt incl.... phew, det er mange penge :)

Forresten .... lige en lille ting omkring Prag. Man skal helst gerne være selv-kørende, så man kan komme uden for byen .... var dernede i efterårsferien og efter 3 dage .... så har man lissom set det, der er at se :) Bare lige en heads up. Byen er super smuk .... men der er desværre ikke så meget af se igen, medmindre man holder utrolig meget af klassisk musik og kirker :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager 3 uger til thailand, som vi selv planlægger, både for at vi kan få det på vores måde, men også for at spare lidt penge....

vi tager afsted onsdag efter brylluppet og starter med 2 dage i Bangkok, derefter drager vi lidt nordpå hvor vi skal ud og besøge et kloster hvor der er nogle munke der passer tigere, efter besøget skal vi overnatte på et hotel i jungelen hvor man får et hotelværelse der er bygget på en tømmerflode. dagen efter foregår gennem jungelen på elefantryg. Efter det drager vi til Phuket på et luxushotel hvor vi får vores egen bungalow på stranden der skal vi så være i 14 dage. for til sidst at drage tilbage til Bangkok hvor vi spenderer de sidste 3 dage inden vi vender snuden hjemad

det kommer til at koste ca 10.000 pr mand :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skal I hen

Vi skal til den dominikanske republik. En uge i Puerto Plata, Sosua og en uge i Punta Cana

Hvad koster den

Vi har ikke betalt alt endnu, men cirka 40.000 for flybilletter, hotel + morgenmad en uge, all-inclusive den anden uge. Vi skal altså bruge penge på mad en uge + oplevelser + forbrug.

Hvor længe skal I være væk

To uger

Hvornår planlagde I den?

Cirka 6 måneder inden afrejse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal 3 uger til Bali :a1221: Vi har booket det hele selv, da vi får mere for pengene end via bureauerne. Vi har bl.a. fået inspiration til hoteller fra folk herinde, så satser på en fastastisk tur :thumbsupsmileyanim: Det bliver 30.000-35.000 for fly, hoteller med morgenmad og transport (vi skal bo 4 forskellige steder + på heldagstur)...

Kirsebær - jeg har været i Vietnam med C&C og de er super dygtige. Min mor har brugt dem flere gange og har altid været super tilfreds. Så jeg ville ikke være bange for at bruge dem. God tur til Bali, vi glæder os også helt sindsygt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os er det H2B der har planlagt og bestilt bryllupsrejsen. Det sagde han at han gerne ville. Jeg aner ikke hvor vi skal hen og får det først af vide, når han holder tale for mig. Det eneste jeg ved er, at vi skal rejse 3 dage efter brylluppet og vi skal være væk i 2 uger :cheerleader3:

Han bestilte rejsen i efteråret og jeg aner ikke hvor meget den har kostet.

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde egentlig oprindeligt snakket om 14 dage til USA eller Thailand, men da min H2B er blevet partner i et tømrerfirma nu her, så tager man ikke bare lige væk i 14 dage. Derudover ved vi heller ikke, om jeg har noget fast, da jeg pt sidder i et barselsvikariat frem til ca slut september.

Derefter tog jeg en beslutning, og har i morgengave købt vores bryllupsrejse :) Turen går til Icmeler tæt ved Mamaris i Tyrkiet, og vi skal bo på et firestjernet hotel kun for voksne med morgenmad og havudsigt :-) Jeg har givet 8000 for os begge, og så rejser vi lørdagen efter brylluppet og alt er clearet med hans partner :-) Glæder mig til at komme væk sammen og overraske ham :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os er det H2B der har planlagt og bestilt bryllupsrejsen. Det sagde han at han gerne ville. Jeg aner ikke hvor vi skal hen og får det først af vide, når han holder tale for mig. Det eneste jeg ved er, at vi skal rejse 3 dage efter brylluppet og vi skal være væk i 2 uger :cheerleader3:

Nej hvor lyder han fantastisk :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer