Bubsi

Hvor langtid har i brugt på planlægning af jeres bryllup?

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi blev forlovet den 14 maj 2011 på vores 10 års dag - samme dag fastsatte vi datoen så skete der ikke mere før slutningen af januar i år, nu har vi feststedet klar, fotografen, musikken, toastmaster, slør, gavekoordinator, og brudepige, brudesvend osv osv klar.. Så føler faktisk forhold til mange andre det har været nemt og stress frit selv om vi ikke har gjort noget før nu.. pt sidder jeg og fedter med indbydelser selv om mange synes 6 mdr før er langtid før at sende ud men igen vi har ikke sendt nogle save the date kort ud også vil jeg jo gerne folk ved det i god tid så de kommer alle sammen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi begyndte så småt i dec 2010 med at reservere hotellet (på det tidspunkt var både dagen før og dagen efter booket - så det var bestemt ikke for tidligt!) og kirken. Vi forlovede os i maj 2011 og arrangerede samtidig fotograf, bryllupskage og musik. I september blev kjolen købt (den skal dog først til at blive syet nu).

Sådan RIGTIG planlægning med stress og detaljer begyndte først i forbindelse med udsendelse af STD kort ca. 8 måneder før...

Et simpelt bryllup kan godt planlægges på relativt kort tid - men reservationerne af de "store" ting skal helst være på plads i god tid. ISÆR på de populære bryllupsdatoer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sagtens nå det (hvis og i så fald det flasker sig med kirke og kro). Når man først er gået i "bryllupsmode", så er det det der fylder hovedet:-) Jeg skal først giftes til august og jeg gik igang i januar (her havde vi dog booket kirke og sted) og jeg ville ønske, at jeg først var startet lidt senere. Nu da alt er fikset mere eller mindre, bliver jeg utålmodig og kan ikke rigtig vente til det bliver sommer:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det kan lade sig gøre men ligesom Sommer vil jeg sige at den 30/6 er en meget stor bryllupsdag så alfa og omega er at I får alt hvad der vedrører eksterne leverandører på plads

Vi ente med at ikke spørge om den dato men den 23 juni i stedet for, af andre grunde:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OK - Det er så også en "stor" dato" I hvertfald i vores kalender men det er også i høj grad et spørgsmål om hvorvidt man har udset sig en eller flere bestemte leverandør eller er mere fleksibel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan lade sig gøre men ligesom Sommer vil jeg sige at den 30/6 er en meget stor bryllupsdag så alfa og omega er at I får alt hvad der vedrører eksterne leverandører på plads

Vi ente med at ikke spørge om den dato men den 23 juni i stedet for, af andre grunde:)

Uhhh, lige til skt. hans..... er en god dato I har valgt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev forlovet den 25. juli - ja, det står i hvert fald i vores ringe (-; Og vi skal også giftes den 21. juli i år.. ^^ Så sikke en dag for manges vedkommende. :-D - Men ligesom en har skrevet, så er det utroligt træls at lave alle tingene og forberedelserne færdige, da man bare venter på, at dagen skal komme. Men kirken, præsten og festlokalerne, er bare det vigtigste at gøre i god tid- ja, det kan fotografen og musikeren også være rimelig vigtigt.. I hvert fald i de populære bryllupsdatoer. (-:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte 1 år på det. Men vi var også færdige med de fleste ting efter ½ år. Så manglede vi kun at bestille blomster og andre små ting.

Jeg kan slet ikke have at tingene ikke er færdige, eller købt lang tid før de skal bruges.

Min mand kan godt få et føl af mig, når jeg køber ting ½ år før det skal bruges.

Jeg gør det tid, hvis jeg ved at det aligevel skal købes og jeg kan spare penge på at købe det nu isteden for om ½ år :fløjt:

:bearhug: Susan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste friede d. 23 april 2011 og vi skal giftes d. 27 juli 2013 så har haft lidt over år til det :) Indtil videre har vi kun booket kirke og feststed. Resten er sat lidt på standby indtil vi kommer lidt tættere på :) I mens suger jeg bare en masse inspiration fra alle de skønne mennesker herinde ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og samtidig skal I giftes på en dato hvor der formentlig ikke er det store run på de eksterne leverandører når vi taler om bryllupsfester og de allertidligste konfirmationer starter først op i april.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer