ReginaA

Kinakjole kommet - en stor fiasko, nu med billeder

19 indlæg i dette emne

Jeg har så modtaget min kinakjole og den er så dårligt lavet at jeg ikke kan bruge den.

1. Brystkurve (eller hvad man klader det) den ene er 1,5 cm større end den anden og det kan tydeligt ses og mærkes når jeg har kjolen på.

2. Jeg bedte om at lave kjolen uden slæb. Det har jeg også fået men kjolen er på den ene side ca 3 cm kortere end resterende kjole.

3. Der er 3 meget små ølje (tror jeg og min veninde) pletter på kjolen.

4. øvreste og nedeste del er syget sammen meget dårligt. Der er en folder lige foran, som ikke skal være der og det kan tydeligt ses.

Jeg ved ikke hvad skal jeg gør. Eller jeg skal klart klage til dem men spørgsmål er bare hvordan og om nogen herinde har erfaringer hvordan får man mest ud af det.

Kom gerne med godt råd og erfaringer.

Min veninde har taget billeder af det hele i dag på hendes kamera og hun sender dem til mig lige så hurtigt hun kan.

Tak.

KH

Regina

Redigeret af ReginaA
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har betalt med visa så tal lige med din bank... Mener, at du muligvis har en sikkerhed der.. altså hvis de ikke refundere dine penge.. Men jeg er ikke 100... Men tal lige med din bank..

Ps. hvor har du købt din kjole...?

Redigeret af Maj-bruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes desværre at der er mange piger herinde, som har oplevet det, og jeg synes det er rigtig rígtig synd for jer, for det er jo ikke bare en hvilken som helst kjole i

har købt, men en kjole til jeres store dag :(

Håber så meget at du får dine penge tilbage :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

de er syge i hovedet kundeservice-mæssigt. Det er umuligt at snakke med dem fordi de snakker i alle andre retninger, og så pisse dårligt engelsk at man det er ikke giver mening, og man får aldrig svar på det man spurgte om :shooter: De to gange jeg har været i kontakt med dem har jeg opgivet at føre samtalen videre, og tror det er deres mening... at man bare giver op!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge hvilken kjole det var du bestilte? Og må man evt se billede? Ved godt det ikke lige er billeder man har lyst til at dele når man er blevet skuffet, så hvis du ikke vil vise den er der helt ok...

Håber du får pengene retur....!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have set større brølere fra Kina - jeg syns altså du skal høre en skrædder om ikke den kan reddes. Fejlene ser i mine øjne ud til at kunne rettes op forholdsvis nemt. Og hvis de bliver det, har du altså en super flot kjole. Held og lykke!!

Helt enig i denne her .... det kan self måske være lidt svært at smide extra cm på i bunden :blink::rolleyes: Men altså .... hvis der er nogen måde at redde bunden på, dvs få den længere, så syns jeg også, at du skal se, om en skrædder ikke kan redde den .... og ja ... der findes MEGET værre kina rædsler herinde, haha .... tag et kig i Shedevils tråd lol ... jeg kan tydelig huske den :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad snakker du om - min kjole var da FANTASTISK!!

293285_10150300907669096_554759095_7670295_3278381_n.jpg

Hvis man var en 4 meter høj dværg (i know - det er svært) med meget smal taljemål - der iøvrigt sidder nede på røven! :blink:

Man skal iøvrigt være glad for sådan noget "regnfrakke" stof - skinnende tilmed - og så have en forkærlighed for mystiske "bobler" på ens skørt - MEGET stive stivere der gør ens overkrop stiv som et bræt - og plastic perler...

Men HVIS man er alt det ovenstående - så ville kjolen være perfekt! :lol:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer