Hullahop

Hvad er I villige til at bruge på jeres brudebuket?

105 indlæg i dette emne

Go'aften piger...

(Jeg ved godt at det manses job.. meeeeeeen jeg vil jo gerne være med til at bestemme buketten)!

Men ligemeget hvad for en buket jeg vælger - så har jeg af eller anden grund en sindssyg dyr stil :o Jeg har nu været nede med 3 billeder hos blomsterbutikken og får samme "onde" svar hver gang "Den koster nok omkring 2000 kr og op" :blink:

Nu er jeg kommet dertil - hvor jeg tænker at spørge jer - er det seriøst hvad man giver for en buket? (jeg er rystet)!

:loveshower: knus fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv nået til den konklusion at jeg vil ikke vide hvad den koster.. Men synes 2000 lyder HELT VILDT!!!! For lidt blomster :o Det er sku tyveri ved højlys dag.. Jeg kunne snildt klare mig med en buket han havde plukket i haven.. (hmm.. måske jeg lige skal lade en bemærkning falde om det..) Mor (altså min mor) skal alligevel lave dekorationer til bordene, så kan hun da lige tage lidt blomster fra og putte vitawrap omkring..

Ok, prøver vist bare at sige, at jeg synes det lyder helt urimeligt.. Det er jo KUN fordi det er en BRUDEbuket.. Havde du bedt om en lign. alm. buket kostede den kun 200..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv nået til den konklusion at jeg vil ikke vide hvad den koster.. Men synes 2000 lyder HELT VILDT!!!! For lidt blomster :o Det er sku tyveri ved højlys dag.. Jeg kunne snildt klare mig med en buket han havde plukket i haven.. (hmm.. måske jeg lige skal lade en bemærkning falde om det..) Mor (altså min mor) skal alligevel lave dekorationer til bordene, så kan hun da lige tage lidt blomster fra og putte vitawrap omkring..

Ok, prøver vist bare at sige, at jeg synes det lyder helt urimeligt.. Det er jo KUN fordi det er en BRUDEbuket.. Havde du bedt om en lign. alm. buket kostede den kun 200..

HAHAHA... ja du har nok ret :/ Jeg er faldet for en håndsyet rose - de er så ekstrem smukke synes jeg. Men jeg vil hellere have 2000 kr til noget andet. Nu må jeg i tænkeboks omkring buket også - vor herre til hest!!! Og ja... jeg er helt enig... det er jo bare en blomst for søren da... men pæn må den nu gerne være ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh jeg fik da lige ro i sindet af at læse denne tråd, jeg ønsker nemlig også bare et lille antal kalaer bundet sammen, smukt og simpelt.. Her er vi altså ligeglade med traditionen om manden bestiller, så vi bestiller sammen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver stædig og vil under ingen vilkår smide så mane penge ud af vinduet, så har købt en buket af fjer.. så kan jeg gå og kigge på den hver dag, og virkelig føle jeg fik noget for pengene :lol:

Smart!!! Har du inspirationsbilleder - så jeg muligvis bedre kan se din ide?

Også typisk mig at falde for noget, som jeg aldrig får råd til... men se lige de her:

post-50698-0-97064300-1329854645.jpg

post-50698-0-23336300-1329854657.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have en rimelig alm. rund buket med bl.a.pæoner og manden har fået en pris på omkring 800 kr :)

Hvor køber I buketten :fløjt: !

Ehh.. Thomsens blomster mener jeg butikken hedder, på Struervej i Holstebro. De laver nogle vildt flotte og anderledes buketter, så der har H2B bestemt at buketten bare SKULLE være fra :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

maks 500 kr er aaaaaaaalt for nærrig :) jeg bestiller selv eller laver den selv af bonderoser eller Calaer , hvor meget kan det koste :)

Ja jeg er også for nærrig til at bruge mere end 500 på min buket, det er en buket for pokker :lol: Men jeg har heldigvis ikke dyr smag, for jeg vil jo bare have nogle få calaer, så det koster jo ikke en formue...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver stædig og vil under ingen vilkår smide så mane penge ud af vinduet, så har købt en buket af fjer.. så kan jeg gå og kigge på den hver dag, og virkelig føle jeg fik noget for pengene :lol:

Smart!!! Har du inspirationsbilleder - så jeg muligvis bedre kan se din ide?

Også typisk mig at falde for noget, som jeg aldrig får råd til... men se lige de her:

Du skal på etsy.com, og så søge efter wedding bouquet - paper, pearl eller feather. Det vrimler med dem, og der er nogle der er SÅ flotte.

Inspirationsbuketter til fjerbuketter har jeg et sted i min tråd ellers.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Go'aften piger...

(Jeg ved godt at det manses job.. meeeeeeen jeg vil jo gerne være med til at bestemme buketten)!

Men ligemeget hvad for en buket jeg vælger - så har jeg af eller anden grund en sindssyg dyr stil :o Jeg har nu været nede med 3 billeder hos blomsterbutikken og får samme "onde" svar hver gang "Den koster nok omkring 2000 kr og op" :blink:

Nu er jeg kommet dertil - hvor jeg tænker at spørge jer - er det seriøst hvad man giver for en buket? (jeg er rystet)!

:loveshower: knus fra mig

hvor regner du med at bestille din buket? du er jo også fra kbh og jeg aner seriøst ikke hvor der er en god blomsterhandler :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go'aften piger...

(Jeg ved godt at det manses job.. meeeeeeen jeg vil jo gerne være med til at bestemme buketten)!

Men ligemeget hvad for en buket jeg vælger - så har jeg af eller anden grund en sindssyg dyr stil :o Jeg har nu været nede med 3 billeder hos blomsterbutikken og får samme "onde" svar hver gang "Den koster nok omkring 2000 kr og op" :blink:

Nu er jeg kommet dertil - hvor jeg tænker at spørge jer - er det seriøst hvad man giver for en buket? (jeg er rystet)!

:loveshower: knus fra mig

hvor regner du med at bestille din buket? du er jo også fra kbh og jeg aner seriøst ikke hvor der er en god blomsterhandler :rolleyes:

3 af mine veninder har fået lavet deres hos hende på Hallandsgade (2300 kbh s)- og shit - de har været ALLE pengene værd. De er simpelthen så smukke og altid et samtaleemne til festen bagefter :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kostede 4500kr (i know - det er latterligt mange penge :blink: ) men den var ALLE pengene værd.. Den var så sindssygt smuk og speciel.. Har aldrig set en lignende...

Har selv været med til at designe den (på papiret) og vil sige at inden jeg faldte for ideen, der var jeg nok lidt "nærig" og tænkte at jeg ALDRIG ville give over 1000kr for en buket blomster...

Men... Den er med på stortset alle vores lokations billeder, og som manden min sagde da vi skulle tage stilling til om vi skulle bruge alle de her penge på en buket "vil du ikke fortryde du har en >okay< buket, kontra en FANTASTISK buket??"... Manden havde jo ret.... :heart:

Buketten kan ses i min beretning... (er på mobilen, derfor intet billede) :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt sikkert på den vogn der hedder:

HERREGUD, det er en buket blomster!! Blomster er ALTID smukke, også selvom det ikke er verdens højest betalte blomsterbinder, der har lavet den :blink:

At man (og muligvis også jeg) så siger: "fint nok, lad os da lige få bundet en fin buket", det synes jeg da er helt fint. Men så vil jeg også sige MAX 1000 kr!!

Men du sagde selvfølgelig selv, at du måske har en dyr smag... Kan du/H2B ikke få en forklaring på hvad det er i den buket du har valgt, der retfærdiggør den pris? Og prøve at høre et andet sted?? Eller hvis det virkelig er en ekstravagant buket, så droppe et par af detaljerne?

Jeg lover dig - den skal nok blive flot alligevel :denmarkflag:

Men det er selvfølgelig helt smag og behag, og hvad den enkelte Zilla synes er vigtigst for hendes dag. Og hvis brudebuketten er et helt centralt emne, der skal tørres/gemmes bagefter (eller I ikke har nogle økonomiske skrupler) SÅ skal den da bare ha' gas :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste vil helst slippe, så hos os blæser vi også traditionen et stykke - jeg regner med at se hvilket udvalg der er af blomster når vi nærmer os årstiden, og så købe enten dagen før/om formiddagen på selve (kan få en af mine gode veninder til det), og så binder jeg + mine veninder den selv :) Jeg regner ikke med at bruge mere end en 2-300 kr max, (jeg er også til "har lige gået en tur og plukket blomster på engen/i vejkanten" tilfældig look). :wink:

Det kommer selvf an på hvad man er til, men jeg vil simpelthen ikke skyde flere tusind kr i en buket, så hellere bruge de ekstra penge på mad/underholdning/andet - tror ens bryllupsdag nok skal blive perfekt alligevel :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg drømmer om en meget simpel buket af "tilfældigt bundne" pæoner. Ikke mange og en kæmpe buket, - men helt simpel! Dét kan da ikke koste mange kr.?!

LIGE MINE ORD!!! Jeg tænker at bruge ca. 150kr på min :)

Jeg er temmelig ligeglad med at det er noget manden skal stå for. Han ville hade, at skulle finde ud af det selv og jeg ville sikkert ende med at stå i kirken med et bundt orange tulipaner eller lignende. Hvis jeg nu bestiller buketten, så kan han få lov at betale den og så er det vist, det man kan kalde en win-win-situation!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man "bare" gerne vil have en rund tæt buket så kan man bestille en rådhusbuket i stedet :) Den kan ikke rumme lige så mange blomster som en brudebuket fordi skaftet bliver for tykt (på brudebuketter klipper man hovedet af blomsten og sætter ståltråd i) Rådhusbuket kan fåes til 300-400 kr :rolleyes:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have en buket bestående af tætpakkede nelliker med 2-3 orkideer og siv for neden (svært at forklare... Hihi .) Fik først at vide at den kom til at koste 1600 kr. Men fandt heldigvis en i vennekredsen der kan noget med blomster .. har dog ikke fået pris fra hende endnu, men håber hun kan lave den billigere .. for ville helst max. Af med 800 kr ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer