Rikke aka rapanden

Andre kommende brude fra Århus?

67 posts in this topic

Ja som overskriften siger, er der andre herinde fra Århus?

Hvilken kirke skal i giftes i? hvor skal festen holdes? Og hvornår er jeres store dag?

JA , jeg er meget nysgerrig *Gg*

0

Annonce ♥

Vi er fra Århus :) vi skal giftes i Hasle kirke, holder reception og fest på Varna :wink: vi skal giftes d. 8. september 2012 :thumbsupsmileyanim:

0

Vi er også fra Aarhus :) og skal giftes d. 18.08.12 i Egå kirke og så skal festen holdes på Hotel Helnan Marselis :denmarkflag:

0

Uh det var nogle fornemme steder i skal holde jeres fester :-) Vi skal giftes i Tilst kirke d. 30.03.13 , og skal holde festen i selskabslokalerne i langkærparken :-) Men vi har jo så nok også et helt andet budget end i har.. Men det er jo nogle rigtig skønne steder i har valgt, som også er i rigtig smukke omgivelser..

0

Annonce ♥

vi bor også i århus og vi skal giftes den 31.81.3 i viby kirke, og festen skal holdes ved constantia 2 ved brabrandsøen.

0

vi skal giftes i kolt kirke 2 juni 212

og holde festen i Gl. Harlev forsamlingshus :)

Edited by Frk.Horup
0

vi bor også i århus og vi skal giftes den 31.81.3 i viby kirke, og festen skal holdes ved constantia 2 ved brabrandsøen.

Uh det er jo tæt på mig i skal giftes :-) Vi høre til Ravnsbjerg kirken, og der vil jeg simpelthen bare IKKE giftes, syntes den er så grim som noget kan være.. Kæresten har tilknytning til viby kirke, men han er lidt ligeglad hvor vi skal vies.. Og jeg har meget tilknytning til Tilst kirke, og det betyder meget for mig det kan blive derude, og af den kvindelige præst, så vi har valgt Tilst :-)

0

Hejsa århusianske medbrude!

Vi bor i Brabrand og skal giftes den 10.08.2013

Vi holder festen, reception og vielse samme sted. Vi skal vies i haven ved Harlev mølle og fortsætter med reception og fest i deres lokaler...

0

Annonce ♥

Hejsa århusianske medbrude!

Vi bor i Brabrand og skal giftes den 10.08.2013

Vi holder festen, reception og vielse samme sted. Vi skal vies i haven ved Harlev mølle og fortsætter med reception og fest i deres lokaler...

Uh, der er bare så smukt derude.. Får i så også mad derude, eller er det noget i skal stå for ved siden af?

0

Hej Alle Århus Brude:0) Vi er også fra Århus, vi skal giftes den 1.9.2012 i Egå Kirke og holde fest på Varna:0)

0

Uh det er jo tæt på mig i skal giftes :-) Vi høre til Ravnsbjerg kirken, og der vil jeg simpelthen bare IKKE giftes, syntes den er så grim som noget kan være.. Kæresten har tilknytning til viby kirke, men han er lidt ligeglad hvor vi skal vies.. Og jeg har meget tilknytning til Tilst kirke, og det betyder meget for mig det kan blive derude, og af den kvindelige præst, så vi har valgt Tilst :-)

ja vi bor faktisk lige ved siden af viby kirke, synes at det er en rigtig fin og hyggelig lille kirke. min H2B er fra nordjylland og har ikke nogen rigtig tilknytning til nogen kirker her, og jeg er godt nok konfirmeret i domkirken men synes at den er for stor (ender bare med at blive alt for nervøs inden vi når alteret :biggrin:).

Tilst kirke er også en meget fin kirke :).

hvorhenne bor du, hvis man må spørge?

0

ja vi bor faktisk lige ved siden af viby kirke, synes at det er en rigtig fin og hyggelig lille kirke. min H2B er fra nordjylland og har ikke nogen rigtig tilknytning til nogen kirker her, og jeg er godt nok konfirmeret i domkirken men synes at den er for stor (ender bare med at blive alt for nervøs inden vi når alteret :biggrin:).

Tilst kirke er også en meget fin kirke :).

hvorhenne bor du, hvis man må spørge?

Haha, sjovt du nævner domkirken, da jeg snakkede med min mor i dag, sagde jeg at det var godt man ikke skulle giftes der, så skulle man jo først gå en marathon *Gg*

Ja Tilst kirke er rigtig fin, og jeg er opvokset i Tilst, så det betyder rigtig meget for mig.. Kæresten er opvokset her i viby, men er ligeglad, så Tilst bliver det :-)

Vi bor i Grøfthøj :-)

0

Annonce ♥

Jeg tolker lidt på overskriften og siger: Oss mig!

Født og opvokset i Århus, men nu bosat i Thisted med en skøn Thybo!

Vi skal giftes i Vestervig Kirke den 30. marts 2013, og holde festen i Thy Forsamlingshus.

0

Jeg kommer fra Århus, men kæresten fra Kbh, og siden han flytter herover til hovedlandet hæhæ, har vi valgt at blive gift i den kirke han har tilknytning til i Kbh.

Men vi skal giftes den 1 sept i Vor Frelser kirke og holder festen privat.

0

Vi bor også i århus - men vi skal vies og holde fest i Brande :)

0

Vi skal vies d. 2. juni i Møllevangskirken og festen holdes i Grundfør forsamlingshus

0

Annonce ♥

Vi skal vies i Viby Kirke d. 6.10.12. Jeg er derfra og H2B er fra Kolt og han er ligeglad med hvilken kirke..

0

Jah Århus :biggrin:

Edited by bride2bi
0

Melder mig lige på banen her - er godt nok gift, men er fra Århus (opvokset i Viby) så synes der er lidt hjemligt her :hug:

Ville lige sige til alle jer Århus piger at I skylder jer selv at tage ud og prøve kjoler i Kennedys i Sabro. Det er et FANTASTISK sted og Signe (og Stine!) derude er fantastiske. Jeg købte en kjole til under 5000 og kender en der købte kjole slør osv for mere end 35.000. Så der er noget for enhver smag (og budget)

Håber I alle får nogle skønne bryllupper, kjoleprøvninger og glæder mig til at følge jeres planlægninger :loveflag:

Ps. HUSK at gå på toilet når I er i Kennedys - det er fantastisk!!! :rolleyes:

0

Melder mig lige på banen her - er godt nok gift, men er fra Århus (opvokset i Viby) så synes der er lidt hjemligt her :hug:

Ville lige sige til alle jer Århus piger at I skylder jer selv at tage ud og prøve kjoler i Kennedys i Sabro. Det er et FANTASTISK sted og Signe (og Stine!) derude er fantastiske. Jeg købte en kjole til under 5000 og kender en der købte kjole slør osv for mere end 35.000. Så der er noget for enhver smag (og budget)

Håber I alle får nogle skønne bryllupper, kjoleprøvninger og glæder mig til at følge jeres planlægninger :loveflag:

Ps. HUSK at gå på toilet når I er i Kennedys - det er fantastisk!!! :rolleyes:

Jeg har købt kjolen, så der springer jeg over :-)

0

Annonce ♥

Ja som overskriften siger, er der andre herinde fra Århus?

Hvilken kirke skal i giftes i? hvor skal festen holdes? Og hvornår er jeres store dag?

JA , jeg er meget nysgerrig *Gg*

Jep endnu en fra Århus. Mit bryllup er d. 12.12.12:-)

0

Jeg bor i Århus, men da jeg oprindeligt kommer fra fyn er min søde kæreste gået med til at det hele skal foregå på fyn. Så skal giftes i Vissenbjerg kirke og fest på Egeskov slot :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er osse fra Århus og skal giftes 09.06.12 i Åbyhøj kirke og holde festen på Harlev Mølle ()()

0

Jeg er osse fra Århus og skal giftes 09.06.12 i Åbyhøj kirke og holde festen på Harlev Mølle ()()

der er altså også bare lækkert ude på Harlev Mølle..

0

Vi bor i Århus, men vi skal velsignes på norddjursland, hvor mind mand er opvokset :)

Edited by Dorindom
0