Rikke aka rapanden

Andre kommende brude fra Århus?

67 indlæg i dette emne

Hejsa århusianske medbrude!

Vi bor i Brabrand og skal giftes den 10.08.2013

Vi holder festen, reception og vielse samme sted. Vi skal vies i haven ved Harlev mølle og fortsætter med reception og fest i deres lokaler...

Uh, der er bare så smukt derude.. Får i så også mad derude, eller er det noget i skal stå for ved siden af?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godt nok bosat i Hamburg og Randers, men holder festen i Århus, så blander mig også :wink: vores vielse er d. 28/07/2012 i sct. Mortens kirke i Randers og receptionen og festen holdes på varna. kan se at vi bestemt ikke er de eneste på tråden der har bestemt os for dette, og nok heller ikke de eneste der blev lidt panikken, da det blev offentlig gjort at makker paret bag Varna gik hver for sig i januar :blink: H2B fandt dog denne meget positive anmeldelse http://www.spiseguiden.dk/restuaurant_varna-brunchanmeldelse.asp af det nye set up sidste uge, som beroligede mig meget.. nu skal vi jo hverken servere brunch, eller buffet til vores bryllup, men aligevel dejligt at vide at der er god styr over det faste rammer, oven å al den sladder man har hørt om stedet de sidste to måneder.

fra tråden her ser det d til a vi er de første der i år, så lover at smide + og - er på umildbart efter festen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes den 10/10 2015, så der er et godt stykke tid til endnu. Kirken bliver højst sandsynligt Vor Frue Kirke ved Klostertorv, hvor min kæreste er konfirmeret, og så regner vi med at holde festen på Odder Parkhotel. Min morfar holder sin 70-års fødselsdag der næste år, så der kan vi jo lige kigge lidt nærmere på det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også fra Århus Hasle, skal giftes den 12 maj 12 i Sjelle skov, og holder festen på Gl Harlev mølle, glæder mig så meget :denmarkflag:

Hejsa...

Vi skal også holde vores bryllup på Harlev mølle, dog først i 2013. Hvor får i maden fra... Glæder mig til at høre mere om jeres fest...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er også fra Århus Hasle, skal giftes den 12 maj 12 i Sjelle skov, og holder festen på Gl Harlev mølle, glæder mig så meget :denmarkflag:

Hejsa...

Vi skal også holde vores bryllup på Harlev mølle, dog først i 2013... Hvor får i maden fra? Glæder mig til at høre mere om jeres fest...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal også vies i Tilst kirke d 26 Maj 2012.

Festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup

Næææh, hey Vebze :-) Det er jo sørme snart I skal giftes, hvor spændene :-) Er det Lars eller Karin der skal Vie jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også vies i Tilst kirke d 26 Maj 2012.

Festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup

Næææh, hey Vebze :-) Det er jo sørme snart I skal giftes, hvor spændene :-) Er det Lars eller Karin der skal Vie jer?

Ja det kommer rigtig tæt på ;-)

Vi har ønsket at det bliver Lars der vier os

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også vies i Tilst kirke d 26 Maj 2012.

Festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup

Næææh, hey Vebze :-) Det er jo sørme snart I skal giftes, hvor spændene :-) Er det Lars eller Karin der skal Vie jer?

Ja det kommer rigtig tæt på ;-)

Vi har ønsket at det bliver Lars der vier os

Var det ikke også ham der konfirmerede dig? Vi har nemlig valgt Karin, netop fordi det er hende der har konformeret mig, døbt mine brødre, viet min mor og martin, og viet min mormor og morfar..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Jeg er også fra Århus og min kæreste og jeg skal vies i Tilst kirke (vi bor i det sogn) d. 16-11-2012.

Iih hvor hyggeligt :-) Hvem skal vie jer?

Vi er på Lars-holdet :thumbsupsmileyanim:

Han er også en super god præst og meget moderne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også vies i Tilst kirke d 26 Maj 2012.

Festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup

Næææh, hey Vebze :-) Det er jo sørme snart I skal giftes, hvor spændene :-) Er det Lars eller Karin der skal Vie jer?

Ja det kommer rigtig tæt på ;-)

Vi har ønsket at det bliver Lars der vier os

Var det ikke også ham der konfirmerede dig? Vi har nemlig valgt Karin, netop fordi det er hende der har konformeret mig, døbt mine brødre, viet min mor og martin, og viet min mormor og morfar..

Jo lars har konfirmeret mig. Har også bisat mine bedsteforældre og døbt Andreas. Så det var lige som oplagt at han også skulle vie os :)

Redigeret af vebze
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også vies i Tilst kirke d 26 Maj 2012.

Festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup

Næææh, hey Vebze :-) Det er jo sørme snart I skal giftes, hvor spændene :-) Er det Lars eller Karin der skal Vie jer?

Ja det kommer rigtig tæt på ;-)

Vi har ønsket at det bliver Lars der vier os

Var det ikke også ham der konfirmerede dig? Vi har nemlig valgt Karin, netop fordi det er hende der har konformeret mig, døbt mine brødre, viet min mor og martin, og viet min mormor og morfar..

Jo lars har konfirmeret mig. Har også bisat mine bedsteforældre og døbt Andreas. Så det var lige som oplagt at han også skulle vie os :)

Ja helt klart.. Det er jo også derfor vi har valgt Karin, fordi hun har haft så meget med min familie at gøre.. Lars har vores familie kun brugt en gang, og det var da min morfar blev bisat..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Vi har også overvejet at holde gildet på Harlev Mølle. Men hvordan gør I med receptionen?

Holder I bryllupsfesten i det ene lokale, og reception i det andet?

Hejsa

Vi håber på godt vejr og holder både vielse og reception udendørs. Hvis vejret er dårligt, holder vi det i forlokalet til det store lokale...

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Er også (næsten) Århus brud. Skal vies i Elev kirke (ved Lystrup) 19.05.12 og efterfølgende fest på Lergravgaard (tæt ved Følle Strand)

Kunne I andre Århus brude måske fortælle hvad I gør i forhold til hår og make up?

Jeg har booket tid ved en frisør i Tilst , hvor jeg også skal have lagt make-up.. Det er bare lettest for mig, når jeg skal overnatte i tilst ved min mor, og skal vies derude :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer