Rikke aka rapanden

Andre kommende brude fra Århus?

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa... hvad hedder frisøren og hvad koster det?

Det er hende her jeg har bestilt tid ved, jeg skal give omkring 1000 kroner for både hår og make-up, og det er også inkl. prøveopsætning :-)

http://www.frisørhairdo.dk/Priser.aspx

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak... det var en god pris! Tror jeg skal prøve en klipning hos hende og se om jeg føler mig godt tilpas der...

Tusind tak... det var en god pris! Tror jeg skal prøve en klipning hos hende og se om jeg føler mig godt tilpas der...

Ja det er nemlig en rigtig fornuftig pris :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke det er for sent at melde sig på banen, så kommer vi også fra Århus

Brylluppet skal stå d. 1/9 2012 i Åbyhøj kirke med efterfølgende reception og fest i have...

Det er da aldrig for sent at melde dig i tråden :-) Altid hyggeligt med flere Århus brude :-)

Har aldrig set Åbyhøj kirke indeni, men udenfor ser den SÅ fin ud...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :loveshower:

Vi bor til dagligt i Nykøbing Mors, men vores bryllup skal holdes "hjemme" i Tilst kirke, hvor vi begge er både døbt og konfirmeret...

Receptionen skal være i sognegården og festen skal holdes på Mollerupgård. Mollerup Golf Club, i Risskov.

Nu er der kun 14 dage til..... :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :loveshower:

Vi bor til dagligt i Nykøbing Mors, men vores bryllup skal holdes "hjemme" i Tilst kirke, hvor vi begge er både døbt og konfirmeret...

Receptionen skal være i sognegården og festen skal holdes på Mollerupgård. Mollerup Golf Club, i Risskov.

Nu er der kun 14 dage til..... :c166:

Ihh , endnu en Tilst brud, hvor hyggeligt :-) Hvem skal vie jer? Betaler i forresten for at låne sognegården?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. endnu en Tilst brud..

Det er Karin der skal vie os, hun har også konfirmeret os begge.. :biggrin: ( på hendes første konfirmationshold i Tilst.... :fløjt: , pyha.. for mange år siden...)

Jeg mener at det er kr. 500,- vi skal give for at låne sognegården.

Vi lånte den også til min søsters begravelse og den er super fin til sådanne små hygge arrangementer.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ikke fra Århus, men fra en lille by lidt udenfor.

Vi skal giftes d. 1. september 2012 i Stjær kirke og holde festen på Harlev Mølle.

Kan se der er en del andre der også skal det. Glæder mig til at kigge nærmere på lokalerne igen, da vi kun har set det en enkelt gang i efteråret.

Nogen der har været omme i haven?

MissR

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer