msmountains

* M hjerte M 14.07.12 * En slags beretning - laaangt om længe.

283 posts in this topic

Åhhhh .... GLÆDER MIG til at læse beretning og høre om den cliff hanger der, haha. I øvrigt .... ehm .... nice TTD lol .... aj, I ser super godt ud på det første billede og fårk da regnen altså :) Er super at høre, at det ikke har slået jer ud :)

0

Annonce ♥

Åhhhh .... GLÆDER MIG til at læse beretning og høre om den cliff hanger der, haha. I øvrigt .... ehm .... nice TTD lol .... aj, I ser super godt ud på det første billede og fårk da regnen altså :) Er super at høre, at det ikke har slået jer ud :)

Hov, dette havde jeg jo slet ikke læst! 1000 tak - meeeget forsinket :)

0

Så er der gået et halvt år ++, og jeg er STADIG lykkelig gift :loveshower:

Jeg skulle jo ligesom forestille at have lavet en beretning, men har bare overhovedet ikke kunnet tage mig sammen... heldigvis er min mand en smule mere handlekraftig!! Så her er en slags beretning, i form af et flickr-album med tekster til billederne. Der er maaaaaaange billeder, fordi albummet som sådan mest er til eget brug, og teksterne er på Engelsk da vi har en del udenlandske venner og bekendte. Alle billeder er uredigerede, de redigerede synes Hr. Mand ikke lige passede ind.

Så... may I present... BERETNINGEN!

http://www.flickr.com/photos/14989538@N05/sets/72157632592531103/with/8408590509/

Edit: Det var meningen at jeg bare skulle linke til flickr. Det ses bedst hvis man klikker på 'showet' og så trykker 'Open photo in new window'. Thumbnails af alle billeder findes så under linket 'the wedding of M&M'.

Edited by msmountains
0

Hvor er det bare nogen fantastiske billeder, ser ud til at i har haft verdens hyggeligeste bryllup trods forhindringerne.

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke over hvordan i fik fat i så meget mad/korrdinerede det hele med maden nu dem der skulle komme med maden ikke kom?

0

Annonce ♥

Min fantastiske veninde samlede lynhurtigt et krisehold som tog på indkøb! Inferno i køkkenet, og sim-sala-bim: mad på bordet halvanden time senere! Det var simpelthen så vildt, og et eller andet sted meget sjovere end om tingene havde gået efter planen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥