M&MN

Hvor køber i jeres undertøj?

24 posts in this topic

Jeg synes ikke det er så nemt at finde noget fikst undertøj på nettet..

Jeg vil gerne have noget hvidt/råhvidt med noget sort mønster i?

Er der nogle af jer kloge piger der ved hvor jeg finder det?

Hilsen Maria

0

Annonce ♥

jeg fandt mit hos hunkemüller... det er sort og hvidt - meget fint... Men ellers LaSenza plejer også at have noget i samme stil :)

0

Jeg køber nok mit hos Change, da det stort set er det eneste sted jeg kan finde undertøj i min størrelse (bruger 65G/H).

Men synes nu også de har nogle rigtig fine sæt :)

0

Jeg køber nok mit hos Change, da det stort set er det eneste sted jeg kan finde undertøj i min størrelse (bruger 65G/H).

Samme her. Tror dog ikke jeg får behov for en bh, da kjolen holder fint på plads.

0

Annonce ♥

Jeg har valgt at sparer undertøjet væk.. Eller det vil sige, jeg skal have købt sådan nogle mormor/stram ind trusser.. Dem der sidder helt oppe under brystet, og slutter nede som shorts, super sexede ahahahaha.. Og skal ikke have bh på, da der er fyld i min kjole :-) Men altså , tøjet skal jo alligevel flåes af når vi kommer hjem, så for mig er det spils af penge at bruge mange penge på undertøj :a1093:

0

Da jeg prøvede kjole, lånte jeg en bh af sydamen. Den havde hun købt i kvickly for 100 kr, og den passede ganske fint. Så da jeg havde bestilt kjolen, kørte vi lige en tur i kvickly og købte bh'en og så et par trusser til.. Om jeg bruger trusserne også kommer an på hvor gennemsigtig kjolen er, og om det evt. er nok med et underskørt til at skjule blonden.. (Jeg prøvede kjole i sorte trusser [jaja, ved godt det ikke var smart tænkt] og dem kunne man ane gennem kjolen).

Havde oprindeligt tænkt at bruge mit "normale" undertøj, han ved jo hvad der gemmer sig under det. Men kjolen krævede (sagde sydamen) en push-up bh, og det får den så. Og min tilkommende får mig at se i bloneundertøj :P Så bliver han glad, det sker ikke så tit :(

post-55657-0-74647900-1330186840.jpg

0

Haha!!! Kald lige mit undertøj blondeundertøj een gang til.. Ihh.. Skøre mig.. Nå, men der er blonder på, og så har jeg altså strukket mig langt - synes jeg..

0

sødt undertøj :)

0

Annonce ♥

Haha!!! Kald lige mit undertøj blondeundertøj een gang til.. Ihh.. Skøre mig.. Nå, men der er blonder på, og så har jeg altså strukket mig langt - synes jeg..

Det er da 100 gange mere sexet, end de der mormor/slanketrusser jeg skal have på :lol:

0

Jeg har købt mine trusser i Lace i Århus. Jeg ledte efter dem længe og fik det sidste par. Jeg skal ikke have bh på. så jeg har valgt at bruge lidt ekstra på trusserne :)

post-45329-0-36184500-1330226885.jpg

Edited by Lene T
0

Jeg har været Magasin i Odense og valgte Chantelle..

Det blev til:

post-47696-0-90445500-1330239269.jpg

Jeg kan godt se, at billedets kvalitet godt kunne være bedre... :blush:

0

Annonce ♥

Samme her. Tror dog ikke jeg får behov for en bh, da kjolen holder fint på plads.

Det samme her, tager nok også Change, skal i næste måned ud og se hvad der er og prøve, tør ikke og købe på nettet, da mine bryster ikke er lige store. Tager til Hillerød og ser ,samme dag skal vi finde tøj til manden.

0

Det er da 100 gange mere sexet, end de der mormor/slanketrusser jeg skal have på :lol:

Hehe.. Ren Bridget Jones stil!! "Hello Granny".. Du kan jo (med en stoftush) skrive en lille hilsen til ham på trusserne.. Så er de tilgivet ;)

0

Jeg går i change.. der er jeg sikker på at kunne få bh'er i min str. :)

0

Hehe.. Ren Bridget Jones stil!! "Hello Granny".. Du kan jo (med en stoftush) skrive en lille hilsen til ham på trusserne.. Så er de tilgivet ;)

Ahahahahaha, jeg regner med jeg smider dem INDEN jeg smider kjolen.. For de er virkelig ikke sexede.. Det er jo sådan nogen shape wear , og de går helt op til under brystet, og slutter som shorts, virkelig ikke sexet, men meget effektive, haha..

0

Annonce ♥

Ahahahahaha, jeg regner med jeg smider dem INDEN jeg smider kjolen.. For de er virkelig ikke sexede.. Det er jo sådan nogen shape wear , og de går helt op til under brystet, og slutter som shorts, virkelig ikke sexet, men meget effektive, haha..

Han vil så meget endnu mere elske det, hvis du kan overbevise ham om at du har været bundløs hele dagen!!!! :a1093:

0

Jeg har været Magasin i Odense og valgte Chantelle..

Det blev til:

post-47696-0-90445500-1330239269.jpg

Jeg kan godt se, at billedets kvalitet godt kunne være bedre... :blush:

Er der push op i bh'en? Og kan man overhovedet få det i en selvsiddende? Vil gerne have min giver lidt fylde opad :b223: Haha..

Bor nemlig også i odense og skal ud og kigge her efter d. 1.

0

Jahrmen altså...jeg havde købt en stroppeløs BH fra Agent Provocateur til brudekjolen, men farven var bare helt forkert når jeg så det hele sammen (altså, BH`en synes jo selvfølgelig ikke under kjolen - men JEG ved jo at farverne ikke passer, og så skal den bare YT..)

Nu har jeg lavet en helomvending, og købt en hunde grim stroppeløs BH (som dog lover at holde alt på plads), et par cute trusser og stayups på figleaves.co.uk.

Det er ikke megen sexappeal i det ovenstående, men hvis jeg kender mig og min H2B, så vil vi begge gå i koma i samme øjeblik hovedet rammer puden, så vores bryllupsnat bliver næppe særlig spændende lige vel...til gengeld har jeg købt et totalt killer sæt fra Agent Provocateur som jeg liiiiiiige hopper i efter bad morgenen efter - også skal manden ellers vækkes på den frække måde :)

BH fra wonderbra

post-57417-0-89403500-1331069062.jpg

Trusser

post-57417-0-15517300-1331069098.jpg

Stayups Charnos bridal

post-57417-0-03410500-1331069135.jpg

Og til sidst - the wawawoom:

Cendrillon trusser, BH og pasties fra Agent Provocateur...det kostet en bondegård - men hey..det skal jo arbejdes på projekt baby bagefter, så\ man kan lige så godt hjælpe det lidt på vej ;)

Edited by Ranita
0

Jeg har kigget alle mulige steder, men eftersom jeg er lidt en akavet størrelse i BH, var det virkelig svært at finde noget der passede og samtidig også så godt ud og var praktisk. Jeg endte med at købe et dejligt sæt i La Senza i Glasgow i deres ophørsudsalg, og fik både et ekstra par trusser og hofteholdere med til næsten ingen penge. Jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg skal have BHen på med matchende stropper, gennemsigtige stropper eller stropløs, da min kjole godt nok har nogle små ærmer, men de har en tendens til at sidde lige sådan at eventuelle stropper kan anes. Det må jeg lige se, når jeg har fået kjolen tilrettet.

0

Annonce ♥

Mit bliver fra Femilet .. de har nogle pæne serier med god pasform ..

0

Mit bliver også Femilet, fra deres Black edition serie.

0

change, da de for det meste har i min størrele, men ved ik om de har BH'er uden stropper, men det skal jeg have undersøgt..

0

Jeg har købt en stropløs bh hos HM til 129 og et sæt (stropløs og trusser) fra Mary Jo (809 kr) :shopping: (i vores lokale lingeri forretning, tror de er en del af change kæden) - og så skal jeg have begge stropløse med op til 1. tilretning af kjolen med henblik på at finde ud af hvilken én der passer til udskæringen - jeg har lavet "hoppe"prøve med begge sæt, :cheerleader3: da jeg er bange for at de ikke kan holde sig oppe på dagen - det er ikke nogen køn tanke at jeg skal gå og hive op i den stropløse ... :oops:

0