M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Hvis du overvejer at skrive navnene lodret, må jeg så lige foreslå at bruge store bogstaver (capslock)... På den måde vil de fleste bogstaver være lige brede... :)

Fx.

G

O

M

M

E

N

B

R

U

D

E

N

0

Annonce ♥

Hvis du overvejer at skrive navnene lodret, må jeg så lige foreslå at bruge store bogstaver (capslock)... På den måde vil de fleste bogstaver være lige brede... :)

Fx.

G

O

M

M

E

N

B

R

U

D

E

N

Du siger noget :wink: Havde ikke lige tænkt over det før jeg postede indlægget, men kan godt se det ser lidt mærkeligt ud når de ikke er lige brede..

0

Lidt flere indkøb

Så fik jeg købt lidt flere småting ind til brylluppet :wink:

Har købt noget mere ivory tyk for havde lige glemt at der også skal være til antenner :) Fragten er heldigvis gratis så det gør ikke noget at jeg har bestilt over to gange :)

post-54439-0-83988500-1365452256.jpg

Faldt over en atomizer for et stykke tid siden som jeg også blev nødt til at have så jeg kan have lidt parfume med i tasken på dagen :) Måske lidt unødvendigt, men synes det er lidt smart :wink:

post-54439-0-19728700-1365452250.jpg

og så bestilte jeg for et stykke tid siden en af de hårkamme som jeg tidligere har vist.

Fik hentet den på posthuset i dag og den er bare så flot! Den er lidt mindre end jeg regnede med, men det gør ikke noget. Kameraet drillede så har ikke et ordentligt billede af den, så i må nøjes med modelbilledet også lige et afdem jeg tog for at fornemme størrelsen :)

post-54439-0-95620700-1365452270.jpg post-54439-0-63591200-1365452284.jpg

Ellers er jeg i gang med at finde en til at lægge make up. Hende frisøren plejer at arbejde sammen med har selvfølgelig ferie :td: Hvis jeg ikke kan finde nogen der kører ud kan min frisør godt lægge make up, men hun er ikke uddannet til det så vil helst se om jeg ikke kan finde en :)

0

Nej, en fin kam! Hvordan skal den sidde?

Må lige se at få læst hele din planlægningstråd igennem, for hvor har du mange gode ting og idéer, af det jeg lige har set.. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tak :) Den er meget flottere i virkeligheden :)

Regner med at mit hår skal sættes i stil med det her:

post-54439-0-08506000-1365796863.png

Kammen skal så være i stedet for blomsterne :)

Synes slet ikke jeg kan følge med nogle af jer kreative brude herinde, men du er da velkommen til at se tråden igennem hvis du har lyst :)

Edited by M.Rose
0

Det ser rigtig fint ud - og en super god detalje :)

Hvad med slør? Ikke noget, eller som på billede 2?

Synes simpelthen det er fantastisk med alle de muligheder der er. :)

0

Annonce ♥

Med slør som på billede 2, hvis det kan fungere :)

Der er virkelig mange muligheder! Har aldrig tænkt over det før planlægningen begyndte :)

Det ser ihvertfald rigtig fint ud, så mon ikke det gør? :)

Heller ikke her. Har altid syntes det var lidt fjollet som folk hypede det med planlægningen. Men det var lige indtil jeg selv skulle giftes. :lol:

0

Sikke en sød kam og nogle søde hårinspirationsbilleder. Uh dem har jeg lige hapset og håber at mit hår vil vokse :-)

Du tager dem bare :wink: Kammen er meget flottere rigtigt, men sådan er det vel næsten altid :)

Hvor er det en fin kam og tror det kunne blive rigtig godt på den måde i håret :) Håber da du finder den du gerne vil have til at læggedin make up, du må bere lede videre :)

Tak, synes også den er rigtig fin :) Puh, synes det er svært at finde en der kører ud.. Dem jeg indtil videre har snakket med gør det kun hvis de også skal sætte hår :pokey:

Med slør som på billede 2, hvis det kan fungere :)

Der er virkelig mange muligheder! Har aldrig tænkt over det før planlægningen begyndte :)

Det ser ihvertfald rigtig fint ud, så mon ikke det gør? :)

Heller ikke her. Har altid syntes det var lidt fjollet som folk hypede det med planlægningen. Men det var lige indtil jeg selv skulle giftes. :lol:

Det håber jeg hvertfald :) Ellers har frisøren måske et ander foreslag.. Heh, syntes også det var ret hypet da jeg startede herinde men kan godt forstå det nu :wink:

0

Brunchkjole

Har i lang tid ledt efter en kjole til brunchen dagen efter og nu har jeg endelig fundet en :)

Har bestilt den her:

post-54439-0-41152500-1366705491.jpg

Synes den er rigtig fin og kan godt finde på at bruge den bagefter :) Også kan den også bruges som ekstra kjole hvis jeg bliver nødt til at skifte i løbet af aftenen (men det håber jeg virkelig ikke bliver nødvendigt!)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Brunchkjole

Har i lang tid ledt efter en kjole til brunchen dagen efter og nu har jeg endelig fundet en :)

Har bestilt den her:

post-54439-0-41152500-1366705491.jpg

Synes den er rigtig fin og kan godt finde på at bruge den bagefter :) Også kan den også bruges som ekstra kjole hvis jeg bliver nødt til at skifte i løbet af aftenen (men det håber jeg virkelig ikke bliver nødvendigt!)

Ej, hvor er det bare en god ide med en særlig kjole til dagen efter, vi har også overnattende gæster som får morgenmad/brunch dagen efter, men jeg havde slet ikke tænkt på, at jeg da selvfølgelig skal have en fin ny kjole på!!

Og godt tænkt at den er hvid/lys, så holder følelsen af at være bruden noget længere!!

Den er så fin, den du har valgt!!

0

Annonce ♥

Den er da bare super smuk den kjole, den er jeg rigtig vild med. Bliver spændende når du får den :lol:

Er godt nok også spændt på om den er lige så flot rigtigt :) Men den får gode anmeldelser så tdet skal nok gå..

Den er super smuk :loveshower:

Dejlig du har fundet en, når du nu har ledt sådan :lol:

Tak :) Synes det har været ret svært at finde en for ville altså have en som jeg gerne ville bruge igen :)

Årh hvor er den bare super smuk! :a1221:

Elsker blonderne!

Elsker også blonderne :) Især når jeg ikke endte med at købe en blonde brudekjole alligevel..

Super fin kjole! Hvor er den fra?

Den er fra modcloth.com.. Synes de har rigtig mange fine kjoler, men det er fra USA så håber ikke den bliver fanget i tolden..

Ej, hvor er det bare en god ide med en særlig kjole til dagen efter, vi har også overnattende gæster som får morgenmad/brunch dagen efter, men jeg havde slet ikke tænkt på, at jeg da selvfølgelig skal have en fin ny kjole på!!

Og godt tænkt at den er hvid/lys, så holder følelsen af at være bruden noget længere!!

Den er så fin, den du har valgt!!

Tja, måske ikke nødvendigt men ville gerne være lidt fin stadigvæk :) Gik egentlig mest efter en hvid/lys kjole så den også kan bruges som ekstrakjole hvis jeg ikke kan holde ud at have min brudekjole på hele dagen eller hvis der sker et eller andet..

Men det gør heller ikke noget at man kan beholde brude følelsen lidt længere :wink:

Rigtig flot kjole :a1221:

Ej, hvor er den bare sød og smuk.

Flot flot kjole :)

Mange tak :) Er spændt på at få den, for den skulle være lidt mørkere end på billedet :)

0

Årh jeg ville også gerne have haft fingrene i en blonde-brudekjole. :)

Men det var bare overhovedet(!) ikke lige så pænt som jeg havde forestillet mig.

Men det kunne være jeg skulle holde øje med sådan en - om ikke andet til en aften-skifte-kjole. :)

0