M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

I bogotá ide har man tidlkunne købe nogle calligrafi-penne der gør det nemmere at skrive pænt. Tror der er 3 i en pakke. I forskellige str. Tror dog kun de fåes i sorte, men så passer de jo til blonden....

Hvis du så øver lidt på linieret papir kommer det sikkert til at gå fint og nemt.

Hvis du har brug for en lille bogstavskabelon laver jeg gerne en til dig. Eller du kan printe et alfabet ud som du kan efterligne lidt. Tror ikke det er svært - og calligrafipennen er hel sikkert en hjælp. Hvorfor har jeg ikke mine mere?? De var vildt gode!

Uh, lyder som noget jeg skal have fat i! Tror jeg prøver mig lidt frem først og hvis det går helt galt skal jeg nok hive fat i dig :wink:

Og mente så lige Bog og ide :-) Sad i solen og kunne ikke se hvad jeg skrev :-D

0

Annonce ♥

Det lyder som en helt perfekt 1. prøvning af kjolen :loveshower: dejligt at der er styr på den og tilbehøret. Flot taske du har fået :) Og forstår godt det med fastgørelse af bh'en :) Det havde jeg ikke lige tænkt over at man kunne..

0

Hvor er det dejligt at høre at 1. tilretning gik godt :cheerleader3: og at kjolen bare sidder perfekt.

Mht. bordkortene, så er jeg mest til den mest til højre, synes det funderer rigtig godt at det grå papir er klippet i samme form som det sorte og hvor er de altså bare vildt flotte :thumbsupsmileyanim: I forhold til skriften kan du så ikke bare printe direkte på kartonet, det skal bare nogle målinger til, hvor den skal sidde i forhold til hvis det var et A4 ark, så kan man lave det i word. Spørgsmålet er selvfølgelig om det bliver tydeligt nok.

Det var så fedt at prøve den igen :) Var lidt bekymret for om jeg ville synes den var lige så fantastisk som da jeg købte den, men det er den :)

Mange tak :) Jeg synes også det fungerer godt når det grå papir følger buen, så må altså lige forklare H2B at det kun er ham der synes det er mærkeligt..

Hmm, har slet ikke overvejet at man bare kan printe det på kartonet.. Det må afprøves..

Heh, var kommet fremm til at du nok mente bog og idé efter jeg googlede bogota..

Det lyder som en helt perfekt 1. prøvning af kjolen :loveshower: dejligt at der er styr på den og tilbehøret. Flot taske du har fået :) Og forstår godt det med fastgørelse af bh'en :) Det havde jeg ikke lige tænkt over at man kunne..

Det var også helt perfekt :loveshower: også skønt at få bekræftet igen at det er den helt rigtige kjole :) Det er rigtig dejligt at have styr på alt tilbehøre nu.. og være sikker på at det passer sammen..

Godt du forstår, synes jeg fik det med bh'en formuleret lidt mærkligt :wink: Havde heller ikke tænkt over at man kunne det, men det er rart at an ikke skal tænke over om man kan se bh'en hele aftenen..

Det lyder som et dejligt besøg du havde dig der :) Jeg glæder mig også bare helt vildt til at skulle besøge min og prøve det hele sammen med den :)

Det var et virkelig dejligt besøg :) Kan godt forstå du glæder dig til at besøge din igen :)

0

Annonce ♥

Skønt du har haft så godt et besøg hos kjolen, det giver en fantastisk ro :) Er helt pjattet med din taske, hvor har du købt den henne?

Det har givet rigtig meget ro :) Nu glæder jeg mig bare så meget til jeg skal have den på igen! :loveshower:

Købte den hos Panayotis da jeg prøvede kjolen, men man burde kunne købe den andre steder..

0

Skønt du har haft så godt et besøg hos kjolen, det giver en fantastisk ro :) Er helt pjattet med din taske, hvor har du købt den henne?

Det har givet rigtig meget ro :) Nu glæder jeg mig bare så meget til jeg skal have den på igen! :loveshower:

Købte den hos Panayotis da jeg prøvede kjolen, men man burde kunne købe den andre steder..

Det kan jeg godt forstå.. sådan har jeg det også med min :) men kan også være lidt nervøs, for tror der skal en del tilretning til, for jeg har tabt mig en del, men satser på at det kun bliver til den bedre side.. Tak, søgte lige hurtigt på google, og kunne umiddelbart ikke finde den der, men må lige kigge lidt mere, hvor meget gav du for den?

0

I bogotá ide har man tidlkunne købe nogle calligrafi-penne der gør det nemmere at skrive pænt. Tror der er 3 i en pakke. I forskellige str. Tror dog kun de fåes i sorte, men så passer de jo til blonden....

Hvis du så øver lidt på linieret papir kommer det sikkert til at gå fint og nemt.

Hvis du har brug for en lille bogstavskabelon laver jeg gerne en til dig. Eller du kan printe et alfabet ud som du kan efterligne lidt. Tror ikke det er svært - og calligrafipennen er hel sikkert en hjælp. Hvorfor har jeg ikke mine mere?? De var vildt gode!

Uh, lyder som noget jeg skal have fat i! Tror jeg prøver mig lidt frem først og hvis det går helt galt skal jeg nok hive fat i dig :wink:

Nå men jeg kom jo hel til at savne mine calligrafipenne... Så jeg røg lige i Arnold Busch og købte et sæt til 79,95 kr.

Har lige siddet med min datter Lærke og vist hende, hvad de kan.

Ved ikke om billedet giver indtryk af det, men jeg synes de er gode.

post-59524-0-41956200-1368028023.jpg

0

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå.. sådan har jeg det også med min :) men kan også være lidt nervøs, for tror der skal en del tilretning til, for jeg har tabt mig en del, men satser på at det kun bliver til den bedre side.. Tak, søgte lige hurtigt på google, og kunne umiddelbart ikke finde den der, men må lige kigge lidt mere, hvor meget gav du for den?

Skønt du har tabt dig, selvom det så muligvis kræver tilretning af kjolen :) Er sikker på den nok skal kome til at sidde perfekt :)

Søgte lige lidt hurtigt og har fundet den 3 steder: her, her og her

Men har ikke lige undersøgt om de sender til DK..

Nu var det min mor der betalte, men mener hun gav 390 kr..

0

Nå men jeg kom jo hel til at savne mine calligrafipenne... Så jeg røg lige i Arnold Busch og købte et sæt til 79,95 kr.

Har lige siddet med min datter Lærke og vist hende, hvad de kan.

Ved ikke om billedet giver indtryk af det, men jeg synes de er gode.

Ser rigtig godt ud :) Må se om jeg kan finde nogle på et tidspunkt..

0

Skønt du har tabt dig, selvom det så muligvis kræver tilretning af kjolen :) Er sikker på den nok skal kome til at sidde perfekt :)

Søgte lige lidt hurtigt og har fundet den 3 steder: her, her og her

Men har ikke lige undersøgt om de sender til DK..

Nu var det min mor der betalte, men mener hun gav 390 kr..

Tak hvor sødt af dig, at du vil lede for mig, må lige få set på om de sender til DK :-)

0

Annonce ♥

Så har H2B bestilt tid til kagesmagning!

Det var oprindeligt meningen at H2B's mor ville lave kagen, men pga. personlige årsager og transporten fra sønderjylland er det droppet igen..

Har i en periode overvejet at lave kagen selv, men tør ikke rigtigt og er ikke helt sikker på jeg kan overskue det :wink:

Så derfor regner vi med at det lokale bageri skal lave kagen :) Vi har snakket med dem for et par måneder siden og både pris og det de laver lyder meget godt :)

Så på lørdag skal vi til kagesmagning :) Vi har snakket eget om passionsfrugt mousse siden bryllupsmessen i bella centret så der bliver nogle forskellige variationer med det i :)

Edited by M.Rose
0

Annonce ♥

Uuuh, det lyder lækker :metteholm Kagesmagning :rolleyes:

God fornøjelse med det - jeg håber i finder frem til den helt rigtige :goodluck

Uha kagesmagning er aldrig dårligt ;)

Jeg synes virkelig at passionsfrugt lyder lækkert! Jeg fortryder helt at jeg ikke havde tænkt på det, for så tror jeg det også skulle have været i. Vores.

Bliver godt med kagesmagning, og spændende hvad I ender med at vælge, passionfrugtmousse lyder også bare vildt godt :thumbsupsmileyanim: Gad godt jeg skulle smage kager igen :metteholm

MUMS - kagesmagning er fantastisk. Håber I finder frem til den perfekte sammensætning :metteholm

Glæder mig også :) Uh, det er jo lige om lidt :)

0

Annonce ♥

Transport

Så er der blevet arrangeret transport :)

Det bliver denne fine bil som skal køre os:

post-54439-0-08722900-1368541216.jpg

Det er kun meningen den skal køre min far og jeg til kirken. Efter kirken kører den H2B og jeg ud til lokation billeder og så bliver vi kørt tilbage til receptionen :)

Chaufføren virker rigtig sød og tager bobler med til os :)

Man kan finde ham på facebook under: Transport med sjæl

0

Transport

Så er der blevet arrangeret transport :)

Det bliver denne fine bil som skal køre os:

post-54439-0-08722900-1368541216.jpg

Det er kun meningen den skal køre min far og jeg til kirken. Efter kirken kører den H2B og jeg ud til lokation billeder og så bliver vi kørt tilbage til receptionen :)

Chaufføren virker rigtig sød og tager bobler med til os :)

Man kan finde ham på facebook under: Transport med sjæl

Så fin en bil du skal ud og køre i :biggrin: og ikke dårligt med lidt bobler til turen :wink:

0