M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Dejligt at høre, at Boudoir var en god oplevelse :wink: Det skal din H2B nok blive glad for :7himmel:

Det var så fedt :) Selvom jeg var helt smadret i går.. Det er hårdt at forsøge at fremhæve ens kvindelige former :wink:

Har lige bestilt billeder.. Endte med at bestille 12! Kunne bare ikke finde ud af hvilke jeg skulle vælge fra til sidst.. :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at du havde en god oplevelse :thumbsupsmileyanim:

Heh, er stadig hal høj efter oplevelsen :) Lidt irriterende jeg ikke kan fortælle H2B om det endnu :wink:

Edited by M.Rose
0

Sneak peek

Så har jeg allerede fået mine billeder! Bestilte dem i mandags så havde regnet med det ville tage lidt længere tid :) Endte med at bestille 12 i alt som jeg får både digitalt og på print.

5 af dem bliver i A4 og resten i A5 :)

Har kun de digitale indtil videre, for har aftalt at jeg afhenter de printede :)

Tænkte i lige få et få et sneak peek :) Lad venligst være med at quote for regner med at slette dem igen..

post-54439-0-70361200-1369771028_thumb.j post-54439-0-63702600-1369771037_thumb.j

Edited by M.Rose
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Multiquote driller :angry: Men mange tak piger :) Rødmer helt af at læse jeres kommentarer :blush: Er selv ret tilfreds med resultatet, så håber også h2b bliver glad :)

0

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: 2 måneders milepæl! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det blev da lige fejret med 4 timers skriftlig eksamen og efterfølgende læsning til den næste eksamen :wink: Glæder mig til det her eksamensræs er ovre så jeg bare kan koncentrere mig om bryllup igen (med god samvittighed :wink:) :)

0

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:2 måneders milepæl! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det blev da lige fejret med 4 timers skriftlig eksamen og efterfølgende læsning til den næste eksamen :wink: Glæder mig til det her eksamensræs er ovre så jeg bare kan koncentrere mig om bryllup igen (med god samvittighed :wink:) :)

Ååh ja jeg kender den med samvittigheden!

Jeg stemmer for at alle os der læser de gode uddannelser (læs: især dig og mig !!) vi er bare bestået her i år! Ikke alt det eksamens pjat når man skal giftes ;)

0