M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Iiiih hvor spændende og dejligt du har fået den hjem :) glæder mig til sneak peak!!

Super at de bare lige kunne ordne manglerne med det samme! Tænker at det bliver endnu mere virkeligt mår kjolen er hjemme. Om ikke længe slår du øjnene op og så er det jeres store dag :)

Det er så skønt at kunne gå ind og kigge på den når jeg har lyst :7himmel: Det var så lækkert at det bare lige kunne ordnes! Kunne slet ikke overskue at vi skulle køre frem og tilbage igen for havde jo regnet med at få kjolen med.. Det bliver meget virkeligt når kjolen hænger herhjemme og bare venter :)

Glemte desværre at tage kamera med til panayotis så du må nøjes med lidt billeder hvor den er blevet hentet :)

ih.. spændende.... Vi vil se billeder! Jeg husker noget om at din kjole er helt vildt smuk, så det bliver fedt at se den tilpasset og klar til dagen... :)

Glemte at få kameraet med så har kun billeder hvor den hænger på værelset.. Så der kommer nok først nye billeder med den på fra brylluppet desværre.. Og hvor så du bare smuk ud :loveshower: Var det til at holde ud at have den store kjole på? Er begyndt at bekymre mig om ting som at have det for varmt og hvordan jeg lige skal håndtere toiletbesøg :wink:

Tak :7himmel:

Åh den var så varm... Men jeg vænnede mig faktisk lidt til det..... Altså jeg vil sige: den var mega varm, mit slør og det yderste lag tyl havde det med konstant at sætte sig fast i palietterne på kjolen, og der kom små dyr op i alle tyllagene... MEN, selvom det lyder af mange ulemper, så var det altså bare det hele værd med den kjole. Kjolen i sig selv opvejede for alle ulemperne og overgik faktisk fuldstændig, så de intet betød og tilbage var kun den fantastiske kjole, som jeg allerede savner at have på!! :a1221: Så det skal nok gå.... Sørg for at have en vifte til dagen - DEN er guld værd!

Toiletbesøg var faktisk slet ikke så slemt... Jeg kunne dog ikke gøre det alene... Skulle have hjælp til at få fat i alle lagene og hive op og så bagge ind i toiletbåsen og sætte sig ned... Men det gik forbløffende let i virkeligheden......

0

Annonce ♥

... hvordan jeg lige skal håndtere toiletbesøg :wink:

Et godt tip: Sæt dig omvendt på toilettet, det er nemmere med så stor en kjole :)

Det kunne sikkert også være en løsning... Dog ikke en jeg brugte, men det gik stadig fint og smertefrit... :wink:

0

Annonce ♥

Fedt at du har fået hentet kjolen :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal hente min i dag - og er nu pludselig kommet i tanke om, at det nok havde været en god idé hvis min mor eller søster havde været med til at se, hvordan man binder snøren.. Men jeg skal altså hente den selv idag :oops: Nå,,, håber det går :floejt::floejt:

0

... hvordan jeg lige skal håndtere toiletbesøg :wink:

Et godt tip: Sæt dig omvendt på toilettet, det er nemmere med så stor en kjole :)

Den har jeg vist hørt før :) Det ender sikkert med de hehe :)

Åh den var så varm... Men jeg vænnede mig faktisk lidt til det..... Altså jeg vil sige: den var mega varm, mit slør og det yderste lag tyl havde det med konstant at sætte sig fast i palietterne på kjolen, og der kom små dyr op i alle tyllagene... MEN, selvom det lyder af mange ulemper, så var det altså bare det hele værd med den kjole. Kjolen i sig selv opvejede for alle ulemperne og overgik faktisk fuldstændig, så de intet betød og tilbage var kun den fantastiske kjole, som jeg allerede savner at have på!! :a1221: Så det skal nok gå.... Sørg for at have en vifte til dagen - DEN er guld værd!

Toiletbesøg var faktisk slet ikke så slemt... Jeg kunne dog ikke gøre det alene... Skulle have hjælp til at få fat i alle lagene og hive op og så bagge ind i toiletbåsen og sætte sig ned... Men det gik forbløffende let i virkeligheden......

Godt at høre at det var det hele værd! :) Elsker jo min kjole, men tror også den kan gå hen og blive ret varm..

Heh, godt man kan komme på toilettet :wink:

Ih, hvor må det være SKØNT at have kjolen hængende lige der, så man hele tiden kan sige hej til den :7himmel:

Hvor må det være SKØNT at have den hjemme - jeg håber på det samme på torsdag :)

Det er så skønt at have den hjemme så jeg kan se på den når jeg vil :7himmel: Bare lidt en ulempe at jeg går i stå hvis jeg skal hente noget på værelset for skal jo liiiiige beundre min kjole :tunge:

0

Annonce ♥

Du bliver så gudesmuk i den kjole... Jeg glæder mig så meget til billeder...

Hvis jeg kan blive halvt så smuk som dig og Malene så er jeg helt tilfreds :)

Fedt at du har fået hentet kjolen :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal hente min i dag - og er nu pludselig kommet i tanke om, at det nok havde været en god idé hvis min mor eller søster havde været med til at se, hvordan man binder snøren.. Men jeg skal altså hente den selv idag :oops: Nå,,, håber det går :floejt::floejt:

Spændende du skal hente din i dag :) Det bliver virkeligt når den hænger herhjemme! Mon ikke de kan give dig nogle tips som du kan sige videre? Og så kan i evt. øve at binde den før dagen?

0

Ih sidder jo her og rødmer fuldstændig! :blush: Hvor er du sød!

Og jeg er sikker på at du nok skal blive vidunderligt smuk på din bryllupsdag - som jo snart er lige om hjørnet!!

0

Hvor må det bare være fedt at have den hjemme nu.. Hver ny del gør at det hele føles tættere på..

Det føles virkelig tæt på nu! Helt mærkeligt når man har gået og glædet sig i lidt over 2 år :)

Ih sidder jo her og rødmer fuldstændig! :blush: Hvor er du sød!

Og jeg er sikker på at du nok skal blive vidunderligt smuk på din bryllupsdag - som jo snart er lige om hjørnet!!

Du var altså rigtig smuk og glæder mig til at se flere billeder :)

Hvis bare min forkølelse gider gå over skal jeg nok også blive flot.. Det er vildt det er så snart! Er ved at have en del sommerfugle i maven! :)

0

Annonce ♥

Besøg ved bageren

Har været nede ved bageren i dag og aftalt pynt :) H2B skal desværre arbejde i denne uge så det var kun mig der tog derned :)

Vi aftalte at vi får en 3-lags kage samt en flad firkantet kage (ellers skulle vi op i 5-6 lag når vi bliver så mange). Den bliver pyntet med friske blomster, formentlig i hvid og lime, og den flade kage får derudover vores monogram samt et skråt bånd på :)

Derudover kom vi frem til at vi kun skal have passionfrugt i, i stedet for både passionsfrugt og mango :)

Tror den bliver så lækker og flot :cheerleader3:

Ellers har jeg fået skrevet på alle bordkortene(H2B vandt den kamp så det blev i hånden) og er faktisk ok tilfreds..

Edited by M.Rose
0

Annonce ♥

Jamen så kører det jo bare for dig

Fandt du ud af at bruge calligrafi pennen?

Jep, det kører ret godt lige for tiden bortset fra den irriterende forkølelse..

Fik brugt calligrafi pennen, men det blev ikke så pænt som det du lavede :) Jeg er dog ok tilfreds :)

Lækker kage :thumbsupsmileyanim:

Den bliver så lækker :metteholm

Hvor er det en fantastisk kjole! Du bliver en super smuk brud. og Kagen bliver helt vidunderlig. Hvor er det tæt på nu - det er jo lige om llidt!!

Tak :) Elsker min kjole, men det er altid dejligt at andre også kan lide den :) Tror også kagen bliver rigtig god! Det virker hvertfald som om bageren har ret godt styr på det, og prøven vi fik smagte rigtig godt :) Jaa, det er lige om lidt! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Iiiih hvor er din kjole altså bare smuk :a1221: Lyder dæleme lækkert med kagen :smiley-eatdrink026:

Ihh, tak :7himmel: Er heldisvis stadig helt vild med den, selvom det vist ikke lige er den type H2B ville have valgt.. Tror også den bliver rigtig lækker og flot :)

Mmmh lækkert at kagen er ved at være på plads. Lyder super lækker!!!

Det er skønt at have styr på den post :) Skal bare lige have ringet til bageren og aftalt det sidste med de blomster der skal på :)

0

Lige lidt brok

Det var meningen at 2 soldater som var udsendt sammen med H2B skulle med til brylluppet.. De er udsendt igen nu og det var meningen at de først skulle komme hjem d. 29 juli, men de har fået lov til at komme hjem to dage før.. De har hele tiden fået at vide at de ville komme hjem om morgenen, men nu er det f****** blevet ændret så de først lander kl. 18:40 i Karup og 21:10 i Kastrup!

H2B prøver at overtale dem til at stå af i Karup i stedet og så kan de bare komme i uniform så de når lidt af festen, men ØV HVOR ER DET BARE ÆRGELIGT OG TYPISK DANILOG! :shooter: (undskyld hvis nogen arbejder i danilog eller kender nogen derindefra, men mine erfaringer med danilog er ikke så heldige)..

Det er så surt når de nu havde fået lov til at komme hjem netop for at komme til brylluppet.

Har forsøgt at lave en ny bordplan, hvor kun 4 borde skal ændres for at det kommer til at gå op..

Ellers er der nu helt styr på kagen, og det går fremad med de sidste DIY :)

Har forresten også købt et tilbud på en fotobog på 28 sider og et lærred på 30x40cm til billeder efter brylluppet :)

Undskyld for brok indlægget, men synes bare det er så ærgeligt.

Edited by M.Rose
0

Lige lidt brok

Det var meningen at 2 soldater som var udsendt sammen med H2B skulle med til brylluppet.. De er udsendt igen nu og det var meningen at de først skulle komme hjem d. 29 juli, men de har fået lov til at komme hjem to dage før.. De har hele tiden fået at vide at de ville komme hjem om morgenen, men nu er det f****** blevet ændret så de først lander kl. 18:40 i Karup og 21:10 i Kastrup!

H2B prøver at overtale dem til at stå af i Karup i stedet og så kan de bare komme i uniform så de når lidt af festen, men ØV HVOR ER DET BARE ÆRGELIGT OG TYPISK DANILOG! :shooter: (undskyld hvis nogen arbejder i danilog eller kender nogen derindefra, men mine erfaringer med danilog er ikke så heldige)..

Det er så surt når de nu havde fået lov til at komme hjem netop for at komme til brylluppet.

Har forsøgt at lave en ny bordplan, hvor kun 4 borde skal ændres for at det kommer til at gå op..

Ellers er der nu helt styr på kagen, og det går fremad med de sidste DIY :)

Har forresten også købt et tilbud på en fotobog på 28 sider og et lærred på 30x40cm til billeder efter brylluppet :)

Undskyld for brok indlægget, men synes bare det er så ærgeligt.

Hehe ja det er typisk, ved du hvorfor det er blevet ændret? Min H2B arbejder faktisk i Danilog, så jeg kender det alt for godt (han brokker sig også over det!). Han vil heller ikke sige at han kommer hjem den 8/8, men siger i stedet "som tingene ser ud lige nu, så kommer jeg hjem d. 8/8". Helt vildt irriterende at bordplanen skal laves om, håber de står af i Karup, så de stadig kan være med til festen.

0

Hehe ja det er typisk, ved du hvorfor det er blevet ændret? Min H2B arbejder faktisk i Danilog, så jeg kender det alt for godt (han brokker sig også over det!). Han vil heller ikke sige at han kommer hjem den 8/8, men siger i stedet "som tingene ser ud lige nu, så kommer jeg hjem d. 8/8". Helt vildt irriterende at bordplanen skal laves om, håber de står af i Karup, så de stadig kan være med til festen.

Nej, ved ikke lige hvorfor det er blevet ændret har først fået det at vide af H2B i dag.. Heh, ja så må du kende noget til det :) Lidt vildt han også brokker sig over det når han arbejder der.. Så er det klart vi andre også bliver lidt frustrerede og irriterede..

Lyder som det samme da min H2B skulle hjem fra Afghanistan :) Da var det også meget "som det ser ud lige nu"..

Synes det er mest irriterende at de måske ikke kommer med, eller hvertfald ikke kommer med til så meget når de nu havde arbejdet for netop at kunne komme.. Krydser også fingre for at de står af i Karup :) Er næsten sikker på at den ene gør, for hans kone er med til vores bryllup (og hun ved ikke at han kommer hjem) :)

0

Nej, ved ikke lige hvorfor det er blevet ændret har først fået det at vide af H2B i dag.. Heh, ja så må du kende noget til det :) Lidt vildt han også brokker sig over det når han arbejder der.. Så er det klart vi andre også bliver lidt frustrerede og irriterede..

Lyder som det samme da min H2B skulle hjem fra Afghanistan :) Da var det også meget "som det ser ud lige nu"..

Synes det er mest irriterende at de måske ikke kommer med, eller hvertfald ikke kommer med til så meget når de nu havde arbejdet for netop at kunne komme.. Krydser også fingre for at de står af i Karup :) Er næsten sikker på at den ene gør, for hans kone er med til vores bryllup (og hun ved ikke at han kommer hjem) :)

Der er sikkert nogle grunde til at det er blevet ændret, men det hjælper jo overhovedet ikke på situationen. Min H2B var på et tidspunkt strandet i Camp Bastian i 4 dage fordi flyene blev ved med at blive aflyst, han skulle have været der 12 timer og så tilbage til Kabul.

Han sidder ikke selv med transporten, men er førstehjælpsinstruktør til hverdag, hehe og han kan sagtens brokke sig over andre menneskers uduelighed :lol:

Ja det er helt vildt irriterende at de ikke bare overhoveder tidsplanerne især når de jo netop tager tidligere hjem pga. det.

Ih.. hun får da sig en glædelig overraskelse, når hendes mand lige pludselig kommer hjem før tid. Det er vel planlagt :loveflag:

0