M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Weeee, skønne billeder!!

Ih, jeg er misundelig - jeg vil også på bryllupsrejse med det samme!! :wink:

Tak :-) det er så skønt at skulle afsted allerede :-) har i overvejet hvornår I skal?

0

Annonce ♥

Så smuk altså... :) Jeg vil også gerne li vide hvornår I kommer hjem... Hehe... Og så vil jeg også li ønske jer en fantastisk rejse, det kan kun blive virkelig lækkert...

Tak:-) vi kommer først hjem d 20 august så der er lidt ventetid...

Maunge tak :-) vi glæder os hvertfald rigtig meget :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Weeee, skønne billeder!!

Tak :-) det er så skønt at skulle afsted allerede :-) har i overvejet hvornår I skal?

Vi har faktisk ikke snakket om det, men jeg havde tænkt efterårsferien var en mulighed (det skal jo passe sammen med mit arbejde som gymnasielærer, så kan ikke bare bede om ferie når som helst), men der skal jeg til koncert om onsdagen, så det bliver det nok ikke...

Nu tænker jeg en weekend på kroophold (eller lignende) og så spare sammen til en stor ferie, som kan fungere som en forsinket bryllupsrejse...?

Så ja, jeg er MEGET misundelig på jeres bryllupsrejse! :wink:

Hav en fantastisk god tur og NYD hinanden og få slappet af oven på bryllupsræset.

0

Wee! :cheerleader3: hvor er du smuk.. Vi elsker billeder.. Hvornår kommer I hjem fra bryllupsrejsen - bare så vi ved hvor længe vi skal vente.. :wink:

Tak :-) i må desværre vente til efter d. 20 august... Håber der er nogen af jer tilbage herinde til den tid. :-)

Har forresten inspireret af dig også sendt en blomst til Forsølvning. :-)

Bare rolig jeg skal nok være her til den tid.... Hvem ved hvor lang tid det tager mig at skrive en beretning.. Desuden skal jeg jo lige være med til at opleve SoExited's bryllup.. og så kan jeg jo nok ikke bare lige slippe det her forum der har været så stor en del af mit liv i så lang tid nu.... .wink:

Og fedt at du lod dig inspirere... Håber det lykkedes med din blomst.. :)

0

Annonce ♥

Så dejlige billeder, I er så smukke og ser så glade ud :loveshower:

Mange tak :) Vi var også bare SÅ glade :)

Så smukke billeder :)

Der er i hvert fald nogle os der stadig er her d 20. August, så glæder mig til at se mere ;)

Tak :) Glæder mig til at høre om dit bryllup :)

Nårh så fin og sikke en masse kærlighed i udstråler :loveshower: :loveshower:

Tusind tak :)

Ihhh nogle dejlige billeder der bare oser af kærlighed :heart:

Rigtig god Bryllupsrejse :hug:

Mange tak :)

Super dejlige billeder... Rigtig god bryllupsrejse, nyd det nu :wink:

Mange tak :)

0

Weeee, skønne billeder!!

Vi har faktisk ikke snakket om det, men jeg havde tænkt efterårsferien var en mulighed (det skal jo passe sammen med mit arbejde som gymnasielærer, så kan ikke bare bede om ferie når som helst), men der skal jeg til koncert om onsdagen, så det bliver det nok ikke...

Nu tænker jeg en weekend på kroophold (eller lignende) og så spare sammen til en stor ferie, som kan fungere som en forsinket bryllupsrejse...?

Så ja, jeg er MEGET misundelig på jeres bryllupsrejse! :wink:

Hav en fantastisk god tur og NYD hinanden og få slappet af oven på bryllupsræset.

Det lyder også som en rigtig god idé md et kroophold også en forsinket bryllupsrejse senere :)

Mange tak, det bliver så skønt at få slappet af og få nydt hinanden :)

Wee! :cheerleader3: hvor er du smuk.. Vi elsker billeder.. Hvornår kommer I hjem fra bryllupsrejsen - bare så vi ved hvor længe vi skal vente.. :wink:

Tak :-) i må desværre vente til efter d. 20 august... Håber der er nogen af jer tilbage herinde til den tid. :-)

Har forresten inspireret af dig også sendt en blomst til Forsølvning. :-)

Bare rolig jeg skal nok være her til den tid.... Hvem ved hvor lang tid det tager mig at skrive en beretning.. Desuden skal jeg jo lige være med til at opleve SoExited's bryllup.. og så kan jeg jo nok ikke bare lige slippe det her forum der har været så stor en del af mit liv i så lang tid nu.... .wink:

Og fedt at du lod dig inspirere... Håber det lykkedes med din blomst.. :)

Skønt der stadig er nogle af dem man har fulgtes med herinde :) Bliver også hængende herinde et stykke tid.. Der er jo også lige alle september brudene og som du siger så er det lidt mærkeligt at smutte med det samme når den her side har fyldt så meget de sidste 2 år..

Er spændt på resultatet :) Og håber også det lykkes med din blomst :)

Hvor ser I godt ud! Alle 4. Det lyder som en skøn skøn dag, håber I får en dejlig bryllupsrejse også

Mange tak :) Min nevø og niece var bare så søde :a1221:

0

Så er det i morgen vi tager på bryllupsrejse :loveshower: Ønsker alle brude d. 10 og d. 17 stort tillykke på forhånd :)

Vender tilbage med beretning og flere billeder efter rejsen :)

0

Annonce ♥

Jaej, burde få billeder fra fotografen i næste uge så jeg kan begynde på beretningen! Glæder mig virkelig meget til at se dem :cheerleader3:

Imens kan i lige få et billede af en blomst fra min buket som jeg har fået forsølvet:

post-54439-0-41855800-1377970977_thumb.j

Det er lidt svært at tage et ordentlig billede af den, men den er blevet rigtig fin :)

Er så glad for at jeg fik den lavet :)

0

Annonce ♥

Hvor er den blevet God! Er det en lilje?

Synes også den er blevet rigtig flot :) Det er en calla lilje :) Det var den blomst som havde klaret dagen bedst :wink:

Super fin blomst! Glæder mig til beretning :cheerleader3:

Mange tak :) Glæder mig også til at komme i gang med at skrive den :)

0

Hvor er den fin...

Jeg glæder mig også til beretning.... :-)

Hvor er den blevet flot! :cheerleader3:

glæder mig til beretning!

Mange tak :) Bliver helt glad af at gå og se på den hver dag :)

Øv, billederne var heller ikke kommet i dag.. Hvis de ikke kommer i løbet af ugen går jeg bare i gang med de billeder vi har fået fra gæsterne :)

0

Hvor er den fin...

Jeg glæder mig også til beretning.... :-)

Hvor er den blevet flot! :cheerleader3:

glæder mig til beretning!

Mange tak :) Bliver helt glad af at gå og se på den hver dag :)

Øv, billederne var heller ikke kommet i dag.. Hvis de ikke kommer i løbet af ugen går jeg bare i gang med de billeder vi har fået fra gæsterne :)

Ja det må du hellere, for vi kan da snart ikke vente længere :-)
0