M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super flot takke kort. Og super flotte billeder.

Glæder mig helt vildt til beretningen nu..

Kan det betale sig at bestille en enkelt hjem? Kommer der ikke porto oveni? For den er jo ikke ligefrem mega billig..

Mange tak :) Heh, mente at jeg ville bestille en ekstra sammen med de andre.. Tror de er alt for dyrt kun at bestille ét kort :)

Hvis det ikke kan lade sig gøre at embosse det ekstra så bliver bagsiden bare som den er nu..

Hat du forresten fået bestilt dine kort og er de blevet gode?

:fløjt: niks slet ikke endnu. Vi er ikke kommet videre. Men det skal vi altså virkelig snart..

Heh, der går heller ikke så godt her med at komme videre.. Der er vist gået lidt for meget travl hverdag i den..

Alt for meget travl hverdag...

Og så skal vi også lige flytte i løbet af de næste to uger.. Der er rigeligt at lave her i hvert fald..

Nårh ja, det bliver spændende selvom det er hårdt at flytte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TTD sneak peek!

Lige et sneek peak fra vores TTD i søndags :) Der kommer flere op når vi får downloadet resten (har MEGET langsomt internet lige pt :pokey: )

post-54439-0-76569500-1379260001_thumb.j

Taget af Peter Bloch

Redigeret af M.Rose
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud.. Glæder mig til at se flere :)

Uuuuh, nice!! Der er da noget fed kemi i det billede :floejt:

Mange tak :) Har fået resten nu, så lægger nogle flere op når jeg har fået dem gjort mindre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TTD billeder

Så fik jeg endelig downloadet billederne :) Havde lidt svært ved at vælge ud hvilke der skulle herind så i får lige nogle stykker :) Alle billederne er tager af Peter Bloch som også tog billeder til vores bryllup :)

post-54439-0-31963600-1379315063_thumb.j

post-54439-0-33593600-1379315071_thumb.j

post-54439-0-16818300-1379315077_thumb.j

post-54439-0-46052400-1379315083_thumb.j

post-54439-0-72859200-1379315091_thumb.j

post-54439-0-85980000-1379315106_thumb.j

post-54439-0-96255300-1379315113_thumb.j

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fede.... er helt vild med billederne... Især da jeg selv er MC kører :wink:

Jeg er ved at overtale min mand til også at få taget TTD billeder, men han synes det er lidt fjollet....

Hvad har i givet for at få dem taget? og er det så pris pr. billede i vil have, eller hvordan?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuuuuuuu!!!!!! FEDE billeder!!!!! Elsker bare det sidste, og det hvor du sidder på sofaen og rækker ned efter dine sko!!!

Waaaauuu altså... :cheerleader3:

Tak :) Det er også nogle af mine yndlings billeder :)

Hvor er de fede.... er helt vild med billederne... Især da jeg selv er MC kører :wink:

Jeg er ved at overtale min mand til også at få taget TTD billeder, men han synes det er lidt fjollet....

Hvad har i givet for at få dem taget? og er det så pris pr. billede i vil have, eller hvordan?

Heh, tænkte nok du ville kunne lide mc billeder :wink: Det var så fedt at få taget billeder med den, når vi ikke kunne have den med på selve dagen..

Hmm, du mp bare "tilfældigvis" vise ham nogle billeder eller bruge kvindelist :wink:

Kan desværre ikke svare på hvad det normalt koster da vi var så heldoge at få det gratis da fotografen ikke havde taget den type billeder før :)

Orv, de er da ret så frække de billeder der! Hold da op, det ser godt ud.

Heh, nogle af dem blev lidt frækkere end jeg oprindeligt havde tænkt :wink: men synes de er blevet ret fede :)

Længe siden jeg har været herinde - fede billeder!!

Tak :) Er virkelig glad for at vi fik dem taget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer