Maj83

Farvede sko med lav hæl, hvor finder jeg dem?

31 posts in this topic

Hej Piger.

Jeg kunne godt tænke mig blå eller røde brudesko, men maks med 5 cm hæl. Hvor kan de købes?

Jeg tjekkede Odenses skobutikker i lørdags, men ligeså snart der kom farve på skoene havde de mega høje hæle.

0

Annonce ♥

Jeg har også kigget efter et par røde sko uden 10cm hæle og desuden ville jeg gerne at de var lukkede i tåen, men det er HELT umuligt at finde!

Lad os håbe der er nogen som ved hvor sådanne sko findes :)

0

Jeg har købt mine på Terrierplaynet - Det er første gang nogensinde jeg har købt sko på nettet og er super tilfreds :)

de har kostet mig lidt under 200kr ialt for sko og forsendelse :)

Man kan selv vælge højden på hælen - og der er billeder af hvordan hælen ser ud i de forskellige højder.

Jeg droppede at finde i butikker - det var umuligt :(

held og lykke med at finde SKOen :)

Nå ja - og man skal være opmærksom på at det er en dansesko - så sålen er ruskind og er beregnet til inddørsbrug - men det kan hvis laves om - har jeg hørt?

http://www.terrierpl...vlet/Categories

post-52884-0-60704300-1330335741.jpg

post-52884-0-73939000-1330335757.jpg

Edited by Maiken Duga
0

Jeg vil helt klart anbefale et kig på www.brandos.dk. De har virkelig mange sko at vælge imellem og gode søgemuligheder. Det er måske ikke det billigste udvalg, til gengæld er der fri fragt - også hvis du ønsker at returnere, og det er jo en super sikkerhed at have, når man køber sko på nettet. Jeg har selv handlet hos dem før, og det har fungeret helt upåklageligt.

Tjek f.eks. den her: http://www.brandos.dk/hispanitas/sauvage-hv25369-red/a49076

0

Annonce ♥

Jeg har kigget på Brandos, men der var ikke lige det jeg havde i tankerne

0

Jeg prøvede denne sko fra tamaris i salling - bare i hvid - men den fås på nettet også :)

HD_0000048458_82016_09.jpg?201202011940

0

Jeg er lige pt. igang med at designe mine egne på www.designyourpedestal.com

Da jeg stadig er igang med at maile frem og tilbage med dem, kan jeg ikke udtale mig om kvaliteten!? Priserne ligger fra 100-300 dollars... + forsendelse ... så den billigste udgave er ca 600 kr.. men dt kommer man jo også let af med herhjemme!?

Jeg skal selv bruge et par sorte sko i satin, gerne med lidt bling bling og en hælhøjde på 5 cm... jeg fandt endelig SKOENE i magasin.. men så havde de ikke min størrelse?! Og kunne ikke bestille den hjem... så i frygt for ikke at nå at finde sko designer jeg dem altså selv :P

Jeg syntes de virker professionelle.. og i og med at man får personlig betjening så tror jeg nok at det skal blive godt! Og de sender billeder undervejs, så man ved om man er tilfreds inden de sender dem af sted.. :)

0

Da jeg stadig er igang med at maile frem og tilbage med dem, kan jeg ikke udtale mig om kvaliteten!? Priserne ligger fra 100-300 dollars... + forsendelse ... så den billigste udgave er ca 600 kr.. men dt kommer man jo også let af med herhjemme!?

Jeg skal selv bruge et par sorte sko i satin, gerne med lidt bling bling og en hælhøjde på 5 cm... jeg fandt endelig SKOENE i magasin.. men så havde de ikke min størrelse?! Og kunne ikke bestille den hjem... så i frygt for ikke at nå at finde sko designer jeg dem altså selv :P

Jeg syntes de virker professionelle.. og i og med at man får personlig betjening så tror jeg nok at det skal blive godt! Og de sender billeder undervejs, så man ved om man er tilfreds inden de sender dem af sted.. :)

Jeg får at vide at den ikke kan åbne siden, er du sikker på webadressen?

0

Annonce ♥

Jeg får at vide at den ikke kan åbne siden, er du sikker på webadressen?

Prøv www.customweddimgshoe.com

0

Du kan prøve at kigge på zappos.com ... de har også åndsvagt mange sko .... men kender aaalt for godt den med ikke at kunne finde nogen sko man kan li. Du kan dog gøre det, at du finder et par enkle sko og så køber nogen sko-clips på fx Etsy .... så kan de altså komme til at se pænt raffi ud :)

Men hvis du finder nogen blå med lav hæl, så må du gerne smide dem her :D hehe .... jeg er også på jagt! :)

0

Du kan prøve at kigge på zappos.com ... de har også åndsvagt mange sko .... men kender aaalt for godt den med ikke at kunne finde nogen sko man kan li. Du kan dog gøre det, at du finder et par enkle sko og så køber nogen sko-clips på fx Etsy .... så kan de altså komme til at se pænt raffi ud :)

Men hvis du finder nogen blå med lav hæl, så må du gerne smide dem her :D hehe .... jeg er også på jagt! :)

Nu ved jeg jo ikke helt, hvad du er ude efter, man faldt over disse: http://www.madamechic.dk/shop/fonnesberg-sko-simone-4731p.html

post-52208-0-11070300-1330534412.jpg

0

Annonce ♥

Tjek denne etsy-sælger :lol:

post-51134-0-97485400-1330605103.jpg

Edited by GiftesTilMaj
0

Og denne har sko med lukket snude

post-51134-0-55337500-1330605259.jpg

0

Tjek denne etsy-sælger :lol:

nøøøøøj, hvor er den fin.... Ihhh, har vist lige fået et nyt behov.... :thumbsupsmileyanim:

0

De her er lige kommet i h&m de koster kun 179 kr :)

post-55793-0-03938500-1330618710.jpg

0

Annonce ♥

Supergod side, zappos :) Jeg fandt et par mulige kandidater...

929577-p-DETAILED.jpg1698009-p-DETAILED.jpg

0

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV!

Så finder jeg SKOEN, og så har de den ikke i den rigtige størrelse! Det var LIGE NETOP sådan en sko jeg havde i tankene hele tiden... snøft... :blush:

shoes_ia10066.jpg

0

Annonce ♥

Nej, det er da bestemt et hjerte! Der er rigtig flotte alle 3 :) - og tak for et par idéer til sider hvor jeg kan kigge efter flere sko! Kender du andre?

Edited by Janina
0

Kan anbefale at se på engelske sider - der er lækre sko til gode priser og mulighed for at få dem farvet til en brøkdel af hvad det koster herhjemme...

0

Jeg fandt mine igår!! :D whoop ..... godt nok med 9 cm hæl :blink::o

Men her i Odense .... der var MASSER af farvede sko :) Så det er altså bare ud i butikkerne :)

I øvrigt .... her er mine :

142733_1_2_20.jpg

Yderligere var de i ballerinaer præcis magen til i samme skind/stof whatever :) hehe .... spgm er bare, om de blir for lave til kjolen self ...

152879_1_2_83.jpg

0

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV!

Så finder jeg SKOEN, og så har de den ikke i den rigtige størrelse! Det var LIGE NETOP sådan en sko jeg havde i tankene hele tiden... snøft... :blush:

shoes_ia10066.jpg

Ved godt det ikke er helt den sammen men det er tæt på..

http://www.hm.com/dk...article=96517-D

post-55793-0-84855400-1330875391.jpg

0

Hehe ja, det er lidt derhenad, men ikke lige den rigtige form og farve :wink: Det er jo svært når man er så kræsen!

0