Millebabe

Søger erfaringer med silikoneindlæg

20 indlæg i dette emne

Kære Zilla's,

nogle der har erfaringer med silikoneindlæg eller gel BH'er? Jeg mangler lige et par "sokker" i BH'en for at få kjolen til at sidde perfekt uden den skal sys ind.

Jeg har engang prøvet en BH med indbygget silikone og er sikker på en sådan ville kunne løse problemet. Men til brudekjolen vil jeg få brug for en stropløs hvid BH ( som jeg faktisk har, dog uden noget indlæg overhovedet)

Så jeg tænker at de der kyllingefillet lignende silikone indlæg måske kan løse problemet.

Samtidig vil jeg høre om I har erfaringer med hud tape - dvs tape der holder stoffet på kjolen på plads. Her tænker jeg til stropper så de ikke glider og evt. ved kavalergang så man ikke kan kigge ind.

Håber at høre om jeres erfaringer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet indlæg, men har prøvet det hud tape og det var ikke ret godt synes jeg :unsure: Det begyndt hurtig at køl der hvor det sad og da jeg endelig fik det af, var jeg total rød :( men det kan jo godt være at det bare er mig der ikke kan tåle det. Min veninde har inge problemer med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ehhh, er selv ret godt udstyret brystmæssigt, men kender flere der har benyttet sig af "kyllinge filetterne" og været godt tilfredse.. Ligeledes kender jeg flere, der ikke kan tåle det klister som er på tapen (jeg er en af de overfølsomme), en god regel er: kan du tåle hæfteplaster - vil du formentlig godt kunne tåle tapen.. Det er i alle fald samme type klistre.. Men har du allergi overfor kolofonium (klistrert på hæfteplaster + brysttape) så lad være, det vil bare blive en pine...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt, jeg må straks investere i et par filletter :-) Jeg er heldigvis ikke allergisk overfor hæfteplaster, men vil lige lave en tester af hudtapen for se om jeg kan tåle den.

Det er en fodel hvis der er en "lomme" i BH'en hvor man kan stoppe indlægget ind.. Hvis man bare lægger det indeni sammen med babs og nutte, så bliver det ret ubehageligt i længden (taler af erfaring :fløjt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har købt nogle geniale som ikke er i silikone men i stof med fyld og derfor meget mere behagelige end dem med silikone som man godt kan komme til at svede omkring og så kan de flytte sig. de koster 140,- for to og kan købes hos Emmas Lingeri på Gl. Kongevej på Frederiksberg i København.

Held og lykke :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har vit lagt mit indlæg et forkert sted, for kan se i har en tråd igang om netop mit spørgsmål... Men men men, de der kyllingefilleter, er de det samme som un-bra?

Og gehler: Hvilke er det du snakker om? Bor i odense så komme rikke lige til kbh.

Bruger en 75/80 D... Skal have løftet og støttet så jeg får en fabelagtig kavalergang... :)

Kh Natasja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Zilla's,

nogle der har erfaringer med silikoneindlæg eller gel BH'er? Jeg mangler lige et par "sokker" i BH'en for at få kjolen til at sidde perfekt uden den skal sys ind.

Jeg har engang prøvet en BH med indbygget silikone og er sikker på en sådan ville kunne løse problemet. Men til brudekjolen vil jeg få brug for en stropløs hvid BH ( som jeg faktisk har, dog uden noget indlæg overhovedet)

Så jeg tænker at de der kyllingefillet lignende silikone indlæg måske kan løse problemet.

Samtidig vil jeg høre om I har erfaringer med hud tape - dvs tape der holder stoffet på kjolen på plads. Her tænker jeg til stropper så de ikke glider og evt. ved kavalergang så man ikke kan kigge ind.

Håber at høre om jeres erfaringer

PÅ INGEN MÅDE NOGEN FORNÆRMELSE... men det lyder (heldigvis i dette tilfælde) som om du ikke har enormt store bryster. Min veninde har lige købt en stropløs BH i Hunkemöller, der gjorde hendes bryster to numre større og den sidder "helt selv"!!! Det er VILDT flot. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men hvis du går ind og spørg dem, ved de med garanti hvilken en du mener!!!

Jeg har fortalt om den BH til alt og alle, da jeg synes den er imponerende. Jeg kan desværre ikke selv passe den - men ville gerne have haft den ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har med lidt vold fået stoppet mine filetter ind i lommen på bh'en hvor det lille fedtede indlæg lå før :lol: det fungerer upåklageligt, men de vejer alligevel lidt, så bh'en skal også holdes fast af kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt et par oliepudder netop til det formål at få fyldt kjolen lidt mere ud (er meget smal), og det virkede fint. fandt ud af, at de IKKE skal ligge lige under brystet, men sådan ude i siderne under brystet (hvis det giver mening), ligesom de puder, der normalt er i Push-up-BH'er. Forsøgte at lægge mine lige under, og det gav altså mine bryster en underlig form i BH'en. Så de skal ligges i i siden, yderst altså.. hehe. Det virker rigtigt godt på mig i hvert fald.

Min kjole er meget tung og har mange lag, så jeg købt en BH, er var meget bred, så den skal lukkes tre gange i stedet for to (eller en!), så er jeg sikker, og den sidder godt ind til kroppen, og ikke løst. det er meget vigtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med alle de råd. Jeg bor i KBH, så jeg kan svinge forbi både Emmas og Hünkemøller.

og nej, jeg har ikke vildt store bryster :-) Er en B75 og vil helst ligne en C75 på dagen. Desuden prøvede jeg kjolen med et par sokker i BH'en og det var lige prikken for at den sad perfekt. (Har ret brede hofter (str. 42), men er smal for oven ( str. 36-38) Selvom kjolen ikke sidder til ved hofterne, så det bare bedre ud med lidt mere fyd for oven. Så blev "brysterne" i kjolen også helt fyldt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med alle de råd. Jeg bor i KBH, så jeg kan svinge forbi både Emmas og Hünkemøller.

og nej, jeg har ikke vildt store bryster :-) Er en B75 og vil helst ligne en C75 på dagen. Desuden prøvede jeg kjolen med et par sokker i BH'en og det var lige prikken for at den sad perfekt. (Har ret brede hofter (str. 42), men er smal for oven ( str. 36-38) Selvom kjolen ikke sidder til ved hofterne, så det bare bedre ud med lidt mere fyd for oven. Så blev "brysterne" i kjolen også helt fyldt ud.

Kan kun stemme med i koret omkring Hunkemöller - har selv købt min bh der og sikke da en kavalergang jeg får med den bh på - det ser 10 gange bedre ud med den bh i min kjole - så hunkemöller kan kun anbefales.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Giv lige lyd om, hvordan det går :)

Jeg er selv på udgik og i tvivl - jeg synes normale indlæg ofte giver sådan en mærkelig push-up effect uden at forme sig ordentligt, men det skulle silikone gerne være løsningen på! Eller et smut forbi Hunkemøller, tak for rådet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke nået så langt endnu desværre. Var ude og shoppe sko i lørdags, det tog så lige til butikkerne lukkede, så jeg nåede ikke i hünkemøller.

Til gengæld fik jeg de mest fantastiske sko! Fundet i magasin. Hvis i søger stilletter (super gode at gå i) så skynd jer i magasin. Jeg fik de sidste par str. 38 i magasin lyngby. De står som konfirmationssko på udsalg. Men det må være til nogle meget fremmelige konfirmander. ( jeg er en gammel nisse på over 30, men i min var man ikke trænet i at gå i så høje sko i konfirmationsalderen :-). Jeg tror det var i debbenhams afdelingen, det var i hvert tilfælde et sted med UK størrelser. Alle skoene er med satin eller blonde og med en god (høj) hæl.

Jeg når nok først ud og købe BH/indlæg om en måneds tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har MEGET små bryster, så valgte at købe nogle det første og bedste sted jeg fandt på google, nemlig hos onlinewonderland.dk. og det virker helt utroligt! Er over rasket over at de kan komme til at se så STORE ud.. De er meget behagelige og kan bruges til en bh med lomme og en uden. Jeg har haft dem i knap 3 måneder nu og brugt dem hver dag, og det kan faktisk ikke ses.

Hvis i også vil have "større" bryster så kan silikone indlæggene købes via det link her: http://www.onlinewonderland.dk/tilbehor/bh-silikone-indlaeg.html

God onsdag alle sammen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige give en update. Jeg har været i Hünkemøller og købt deres maximizer BH og nu passer min kjole perfekt. Der skal intet rettes på kjolen, så det eneste jeg skal have lavet nu er hægte så slæbet kan bindes op. BH'en gav mig lige præcis en ekstra størrelse bryst og et lile løft.

Tak for alle rådene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer