Girly1988

Bordplan på computer, Hjælp tak! :)

12 indlæg i dette emne

Hej piger.

Nogen der kan hjælpe med en skabelon til en bordplan som skal være et E hvor hovedbordet har 10 pladser og der i alt skal kunne være 48. ?

Har søgt og søgt, men er satme ikk god til det så ku godt bruge en hvor jeg bare kan indsætte navne eller numre så den er let og overskuelig...

Håber i kan hjælpe.

På forhånd tak ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fandt et gammelt indlæg herinde, hvor de anbefaler en svensk hjemmeside.... www.brollopstorget.se der kan du lave bordplaner hvor man kan smide navne ind med det samme :)

Har kigget på den svenske hjemmeside, men fatter bjælde af den :S Så vidt jeg kan se skal jeg oprette mig derinde ik ? Hmm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan lave en lige herinde på Bryllupsklar! :)

"Planlægningsværktøjer" oppe foroven på siden - og så "bordplanner" :) Der kan du oprette borde med de pladser du vil have - og så sætte navne ind.. Det kræver at du har sat alle de navne ind du skal have med til festen under "Gæsteliste" - her kan du også skrive den direkte ud og gøre det nemt for dig selv.. meget smart - jeg brugte den selv da jeg skulle lave bordplan! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fandt et gammelt indlæg herinde, hvor de anbefaler en svensk hjemmeside.... www.brollopstorget.se der kan du lave bordplaner hvor man kan smide navne ind med det samme :)

Har kigget på den svenske hjemmeside, men fatter bjælde af den :S Så vidt jeg kan se skal jeg oprette mig derinde ik ? Hmm...

Jo du skal oprette dig derinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er gået igang selv i word, og kan ikke lave noget smart og fancy men er kommet frem til en bordplan som kan gå an....

anyways vores hovedbord må være maks 10 personer men er nu i tvivl om bordenderne skal bruges eller ?

Det bliver et stort E med i alt 48 pladser. MIn skitse ser således ud 10 ved hovedbord og 6 på en række ved de yderste to borde i E'et og 7 på en række i midten af E'et...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige et praktisk spørgsmål ang. placering af bedsteforældre..

Vi har min morfar og farfar og min kæreste har en mormor... ville i lave hovedbordet mindre fx. på 6 personer så der kun er os og vores forældre eller ?

Vi har hver en bror, hvoraf min kærestes bror har en dame....dvs. 3 i kategotien bedsteforældre og 3 i kategotien søskende.......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver uden at bruge bordenderne har vi fundet ud af efter en snak med forsamlingshuset om hvad der er mest praktisk :)

Nå men det betyder problemer med placering da vi har 4 pladser ved hovedbordet men 3 bedsteforældre....suk suk....

tænke tænke....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer