Guest LeChrom

Det blå?!

31 posts in this topic

Jeg er helt på bar bund! Har I ikke nogle gode ideer?

Strømpebåndet dur ikke, det er sort. Så havde jeg overvejet "I do" i blåt under skoene, men da de er helt flade, så kunne jeg jo godt glemme den idé!

What to do? :)

0

Annonce ♥

Jeg skal have blå øreringe på. :)

il_570xN.251714204.jpg

Edited by CharlottevM
0

Nogle syr f.eks. bare en blå sløjfe ind i skørtet undder kjolen, hvis man ikke er vild med at det er synligt. Ellers smyker i håret, skoene, halskæden, tasken etc...

0

Annonce ♥

Nogle syr f.eks. bare en blå sløjfe ind i skørtet undder kjolen, hvis man ikke er vild med at det er synligt. Ellers smyker i håret, skoene, halskæden, tasken etc...

Er det ok med noget blåt på tasken? Troede det skulle være noget "på kroppen", men ok, tasken følger vel også en hele tiden :)

0

Er det ok med noget blåt på tasken? Troede det skulle være noget "på kroppen", men ok, tasken følger vel også en hele tiden :)

Det er vel lidt et fortolksningsspørgsmål - jeg har læst at nogle zillaer har tasken som det blå, så hvis du har lyst til det, så sys jeg bare du skal gøre det :)

0

Det var faktisk ikke engang tasken jeg havde i tankerne, det var et cover til min telefon.. Haha :D

Det er vel lidt et fortolksningsspørgsmål - jeg har læst at nogle zillaer har tasken som det blå, så hvis du har lyst til det, så sys jeg bare du skal gøre det :)

0

Eller noget blåt på strømpebåndet :wink: Det overvejer jeg

0

Annonce ♥

Jeg startede med blå sko, så har det udviklet sig til blåt skørt også, fordi jeg ville have farvet skørt, og det skulle matche - men går ud fra at det heller ikke vil fungere :)

0

Hvad men en blå dekoration på strømpebåndet? En rhinsten, lidt tyl eller lign..

0

Der var broderet en blå firkløver på indersiden af min kjole

0

Jeg havde overvejet at sy en lille blå perle/sten eller lignende indvendig i min kjole... Har dog, just in case, købt et strømpebånd med en lille blå "bling" sten - så finder jeg ikke på andet, så må det være den :)

0

Annonce ♥

Jeg skal også have fundet en alternativ ting, for jeg skulle have haft et blåt strømpebånd, men jeg kan simpelthen ikke holde ud af have strømpebånd på.. Så jeg tror jeg syer en blå sløjfe eller noget på mit skørt..

0

Jeg er slet ikke til strømpebånd, så det er no go :td: - men jeg har netop fået mine fine blå sandaler hjem fra Brandos - problem solved :cheerleader3:

0

Vedhæng til halskæde med blå, armbånd, ring eller gælder blå negle på tæerne måske ?? :fløjt: Jeg er nemlig oz i tvivl om hvad jeg gør...;)

0

Jeg syr nogle små blå perler på mit strømpebånd ( råhvid blonde applique med blå, klare og lilla perler og rhinsten, kan ikke lige vise billede, for det er ikke lavet færdigt endnu ) Jeg har lilla sko, så strømpebåndet skal både indeholde det lilla og det blå... men på den diskrete måde :)

0

Annonce ♥

Jeg går lidt med tanken om at få sat en enkel blå blomst i min brude buket eller blå neglelak på tæerne (Skal ha lukkede stiletter på)

0

Tjek www.etsy.com der er masser af forslag til noget blåt - under bryllupper "noget blåt", der kan man i hvert fald godt finde inspiration... ;)

0

Inspiration til "Something Blue":

il_570xN.278106769.jpg

il_570xN.240315379.jpg

il_570xN.300261642.jpg

il_570xN.311692999.jpg

il_570xN.302357644.jpg

il_570xN.285422393.jpg

il_570xN.316481638.jpg

il_570xN.268427043.jpg

Hvis i klikker på billederne kommer i direkte til annoncen - de er alle fra Etsy! :)

0

Hej Shedevil

De sko på billed nr. 6 - hvor fandt du dem? :bunny_4:

0

Annonce ♥

haha jeg trykkede på billedet og så kom de frem :):oops:

0

Jeg har skrevet vores initialer med små blå klister perler under mine sko og derudover nogle små shot's flasker med blå gajol, til nerverne. hehe. :biggrin:

0

Jeg har skrevet vores initialer med små blå klister perler under mine sko og derudover nogle små shot's flasker med blå gajol, til nerverne. hehe. :biggrin:

Det er altså bare så sjovt det der med blå gajol flasker.. Jeg drikker yderst sjældent, men overvejer virkelig om mit blå skal være sådan en flaske, så har man også dejlig frisk ånde :lol:

0

jeg skal have lyseblå trusser på :)

0