Guest betina.b

Print af gæstebogs-træ

38 indlæg i dette emne

Den søde Mighty har jo været så venlig at sende et gæstetræ til mig :bearhug:

Nu skal jeg har det printet og monteret i en ramme, men så er det jeg tænker: er det nødvendigt at få det printet "proffessionelt"? Kan man ikk bare gøre det på alm papir eller? Og tror I ikke at A3 er stort nok? :unsure:

Har ikk forstand på så noget, så please enlighten me :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

det kommer helt an på hvor mange gæster i får... hvis i har inviteret 100 ska det jo være væsentlig større end hvis i bliver 40.. men jeg ville nok også gå efter en A2 str... det ku jo være at der kom nogle søde tegninger eller ligende med ved siden af hilsenen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du en printer selv der kan printe så stort?

Hvis det var mig ville jeg få det trykt et sted på noget karton af en art, så tror jeg det holder bedre. Så slipper man også for at det krøller for meget og sådan...

Det har mit arbejde... Det er ogs papirkvaliteten/tykkelsen jeg er bekymret for :unsure:

det kommer helt an på hvor mange gæster i får... hvis i har inviteret 100 ska det jo være væsentlig større end hvis i bliver 40.. men jeg ville nok også gå efter en A2 str... det ku jo være at der kom nogle søde tegninger eller ligende med ved siden af hilsenen...

Vi får 66 gæster.

Nu var jeg lige inde på Etsy og lure lidt og én af sælgeren havde dette stående: 32 x 40 cm til 50-100 gæster. Det svarer jo til en A3 der er 29 x 42... Vil jo nødig ha at træet blir bart :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok købe noget syrefrit papir, så farverne ikke falmer med tiden og jeg ville følge målene fra etzy, for jeg ville også synes det var træls, hvis træet blev "bart".. Papiret skal nok heller ikke være alt for tyndt, så det ikke buler når det bliver fugtigt :) Det der gæstetræ, er det et man kan få? :rolleyes: Har i fået sendt invitationerne ud? de var altså rigtig fine! Og tak for sidst! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok købe noget syrefrit papir, så farverne ikke falmer med tiden og jeg ville følge målene fra etzy, for jeg ville også synes det var træls, hvis træet blev "bart".. Papiret skal nok heller ikke være alt for tyndt, så det ikke buler når det bliver fugtigt :) Det der gæstetræ, er det et man kan få? :rolleyes: Har i fået sendt invitationerne ud? de var altså rigtig fine! Og tak for sidst! :biggrin:

Nu blir det teknisk :) Tror jeg forhører mig ved et "trykkeri" hvad de skal ha for det. Det er Mightystar jeg har fået det af, så prøv og send en PB til hende.

Nej de er ikk sendt ud endnu, er faktisk ikk engang lavet endnu ud over den ene :fløjt: Men skal ned i byen idag og købe ind til det, så vi snart kan få dem afsted! Og selv tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har gæstetræet liggende, hvis nogle skulle have lyst til at lave et gæstebogstræ også :)

JAAA TAAAAK be om :loveshower: Jeg vil blive rigtig glad, hvis du vil sende det til mig - evt. på min mail karinalinddal@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gæstetræet liggende, hvis nogle skulle have lyst til at lave et gæstebogstræ også :)

JAAA TAAAAK be om :loveshower: Jeg vil blive rigtig glad, hvis du vil sende det til mig - evt. på min mail karinalinddal@gmail.com

Hvis du gider at sende den til mig også viljen blive rigtig glad ;-)

Louisevestersager@yahoo.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har gæstetræet liggende, hvis nogle skulle have lyst til at lave et gæstebogstræ også :)

Må jeg se det? :)

Jeg vil meget gerne have det sendt - kan du evt. sende det til min private mail kajoma@webspeed.dk - Tusinde tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer