Guest Haps84

Langt vildt krøllet hår? Inspiration søges.

10 indlæg i dette emne

Er helt på herrens mark. Har et vildt naturkrøllet hår og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre med det på dagen. Er ikke til de meget flotte opsatte frisurer men til et meget mere "naturligt" look.

Har indtil vidre disse to billeder til inspiration men vile gerne se hvis nogen har nogle andre liggende.

Det 1: er ikke til blomsterne men kan godt lide det er trukket lidt væk fra ansigtet. Det 2: pga måden håret er sat op på

1.bmppost-48931-0-02677400-1330804412.jpg

Redigeret af Haps84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

orv... følger lige med her. Har også langt krøllet hår. Det er jo umuligt :sm:

Jeg kan godt lide det her. Miss Lena har også nogle på sin fb side jeg synes er rigtig flotte hvor modellerne har krøller :cheerleader3:

http://www.facebook.com/#!/pages/SoBridelicious/160937780675743

post-54804-0-69186000-1330855996.jpg

Redigeret af akrotøsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har osse naturkrøller, men de lever deres eget liv og vil ALDRIG som jeg vil :unsure:

Jeg var så til bryllup for 1 mdr, siden hvor jeg var ved frisør og få sat håret og hun havde bare så mange fede og gode forslag til hvordan det kunne sidde,

jeg skal nemlig både ha slør og diadim på, + lidt ekster hår for at giv mere fylde og længte :)

Så jeg synes du skal snakke med din frisør om det, nogle gange kommer de bare med en ide, men ikke lige selv havde tænke på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer