Guest betina.b

For fanden da! %##"¤&%&%

11 indlæg i dette emne

I sidste uge var jeg nede i en lille boghandel og købe papir til vores indbydelser. For mig at se var det hvidt papir med struktur.

Idag sku vi så igang med at lave dem og pakker papiret ud... Så er det fandme med striber ned igennem og et trykt/præget logo midt på :shooter: Hvad i alverden kan man bruge det til :blink:

Så nu må vi udskyde projektet indtil vi kan få fat i det rigtige papir. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, igår var jeg så nede at bytte papiret, men de havde ikk andet og jeg havde selvfølgelig smidt bonen ud, så jeg måtte finde noget andet for 150 kr :td: Det første de sagde var at dét, at der var et præget logo i papiret var et kvalitetsmærke og det ville ikke kunne ses når vi printede på det - det ville være ligesom når man skriver et testamente - say what? :huh: Men jeg fik sagt at det ku vi altså sagtens se og det fungerede ikke til vores formål. De havde heller ikke de sorte kuverter, så jeg endte med to børnebøger istedet :rolleyes:

Fuck, hvor er jeg tæt på at åbne en Panduro butik i Horsens, det kan da ikke passe at der ikk er grundlag for det??? :lol:

Redigeret af betina.b
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hat du været i Hobbycentret der er flyttet til Nørregade? Det var der jeg fanst vores papir med struktur i, det kunne jeg ikke finde i nogle af de store kæder eller i boghandlen.

Ja, men synes ikke rigtig de har noget, eller ogs er det fordi jeg synes det er en vanvittig rodet butik :fløjt: Han har desuden aldrig tid når jeg er derinde og hans kunder tar såååå lang tid :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer