Sign in to follow this  
Followers 0
Guest betina.b

For fanden da! %##"¤&%&%

11 posts in this topic

I sidste uge var jeg nede i en lille boghandel og købe papir til vores indbydelser. For mig at se var det hvidt papir med struktur.

Idag sku vi så igang med at lave dem og pakker papiret ud... Så er det fandme med striber ned igennem og et trykt/præget logo midt på :shooter: Hvad i alverden kan man bruge det til :blink:

Så nu må vi udskyde projektet indtil vi kan få fat i det rigtige papir. :td:

0

Annonce ♥

Øv øv øv, hvor er det ærgeligt....

0

Hvilket logo om man må spørge? Det lyder da underligt... :huh:

0

øv hvor surt....er der ingen mulighed for at få pengene igen?

0

Annonce ♥

Hvilket logo om man må spørge? Det lyder da underligt... :huh:

Der står vist Classics... Det er præget ind i papiret, synes det er meget mærkeligt! Og det er sådan med alle de pakker vi købte...

0

øv hvor surt....er der ingen mulighed for at få pengene igen?

De havde lukket idag, så må derned i næste uge. Har desværre bare ikke bonen, men håber de er flinke...

0

Ellers kan du godt hilse og sige at det bestemt ikke er ok. Man må da håbe at det beror på en fejl at I har fået sådan noget papir. Hvis de ikke er medgørlige, kan du jo hilse dem fra os andre, som ikke ville finde sig i det! :td:

0

Øv øv øv :( håber at de vil bytte det for dig, for hvad skal du da lige bruge det til :unsure:

0

Annonce ♥

Nå, igår var jeg så nede at bytte papiret, men de havde ikk andet og jeg havde selvfølgelig smidt bonen ud, så jeg måtte finde noget andet for 150 kr :td: Det første de sagde var at dét, at der var et præget logo i papiret var et kvalitetsmærke og det ville ikke kunne ses når vi printede på det - det ville være ligesom når man skriver et testamente - say what? :huh: Men jeg fik sagt at det ku vi altså sagtens se og det fungerede ikke til vores formål. De havde heller ikke de sorte kuverter, så jeg endte med to børnebøger istedet :rolleyes:

Fuck, hvor er jeg tæt på at åbne en Panduro butik i Horsens, det kan da ikke passe at der ikk er grundlag for det??? :lol:

Edited by betina.b
0

Hat du været i Hobbycentret der er flyttet til Nørregade? Det var der jeg fanst vores papir med struktur i, det kunne jeg ikke finde i nogle af de store kæder eller i boghandlen.

0

Hat du været i Hobbycentret der er flyttet til Nørregade? Det var der jeg fanst vores papir med struktur i, det kunne jeg ikke finde i nogle af de store kæder eller i boghandlen.

Ja, men synes ikke rigtig de har noget, eller ogs er det fordi jeg synes det er en vanvittig rodet butik :fløjt: Han har desuden aldrig tid når jeg er derinde og hans kunder tar såååå lang tid :rolleyes:

0