GitteM85

Idéer til søde tekster til invitationen

8 indlæg i dette emne

Hej Zillaer,

Vi er snart i den afsluttende fase med vores invitationer, og søger et par søde linjer at skrive a la de dér "Kærligheden er"..

Indtil videre er jeg selv ude i noget i denne stil:

"Kærlighed handler ikke om at gå i hinandens fodspor eller skygge, men om at gå ved siden af hinanden på den samme sti resten af vejen. Kærlighed gør ikke én blind, men får én til at se tingene i et helt nyt lys. Kærlighed handler om de små ting i hverdagen, og om evnen til at overraske hinanden. Kærlighed er os to for altid."

Men jeg er meget åben for forslag og andre idéer :)

Håber på nogle gode indspark fra jer piger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skrev : Vi binder sløjfe på kærligheden bånd.

I kirkehæfterne står der:

"Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden.

Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt. Kærligheden hører aldrig op."

(det synes jeg er super smukt, og det står der også på vores væg i soveværelset)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg brugte selv: gift dig ikke med den du kan leve med, gift dig med den du ikke kan leve uden. Og : Tris day I will merry my friend, fandt den her inde og synes bare den var så sød..

Ja, og det er bare så smukt... Jeg er selv ude i at overveje at lave en kombination af det, som jeg skrev og så det... Men det er bare ikke så nemt :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skrev : Vi binder sløjfe på kærligheden bånd.

I kirkehæfterne står der:

"Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden.

Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt. Kærligheden hører aldrig op."

(det synes jeg er super smukt, og det står der også på vores væg i soveværelset)

Der findes tro, håb og kærlighed... Disse tre, men størst af alt er kærlighedden

Åhh... Det er også smukt, og vil håbe, at det bliver læst op i kirken for os :heart::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer