Sign in to follow this  
Followers 0
avokado

Har du solgt din brudekjole?

16 posts in this topic

Hejsa!

Jeg har tænkt mig at sælge min bryllupskjole efter brylluppet, da jeg tænker at man så godt kan tillade sig at købe en lidt dyrere kjole og få lige præcis det man vil have, da man jo får penge for den bagefter :c166:

Derfor vil jeg gerne spørge alle er, som allerede ER blevet gift og har prøvet at sælge jeres kjole:

Hvad kunne I få for den og var den svær at sælge?

Hilsen Christina

0

Annonce ♥

jeg købte en brugt kjole.

Kjolen var til salg et halvt år, hvor jeg kiggede på den.

Prisen var 2.250 kr. - nypris 11.000.

Meget almindelige mål - str. 40, 170 cm høj.

Som køber af en brugt kjole ville jeg aldrig give mere end maks. halvdelen af nyprisen - men det er bare mig :wink:

0

Jeg har ikke solgt min kjole og den hænger pænt i skabet.

Mit indtryk er at det ikke er nemt at sælge sin kjole. Jeg kan se på dba.dk at der er en del kjoler der også var til salg da jeg ledter efter kjole....i foråret/sommeren 2010.... der er også en del kjoler herinde der er længe om at blive solgt.

Omvendt kan man være utrolig heldig at der lige er en som vil have den model man har købt, og selvfølgelig har den rette størrelse.

Det var ikke noget jeg ville satse på at den ville blive solgt.... Desuden får du ikke mange af dine penge retur ved et salg. ... men igen det kommer an på hvad model det er.

God jagt på din kjole :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ville ikke have noget imod at købe en brugt kjole. Den er jo kun brugt en gang, og hvis man er vild med den - jamen hvad er problemet så? :)

Men jeg fik min kjole foræret, og ved derfor ikke, om jeg vil sælge den bagefter. Så langt er jeg ikke kommet. Men jeg tror, at mange gerne vil have en helt ny kjole, da det jo er kjolEN, så kunne godt forestille mig, at det ville være svært at sælge en brudekjole.

0

Jeg har også købt min kjole brugt. Den kostede 13.500 fra ny og jeg har givet 1500 kr for den. Den havde været til salg et halvt års tid på dba.dk .. Hun var gået meget ned i pris, for at komme af med den. Jeg havde gladeligt givet 5000 for den, hvis det var dét den var sat til. Men det var også kun fordi det var KJOLEN og lige min størrelse, så jeg var bare lykkelig.. Havde det ikke været min drømmekjole, ville jeg dog ikke give mere end et par tusind for en brugt kjole, tror jeg..

Så man skal nok passe på med at sige, at man bare tjener nogle af pengene ind bagefter, for jeg har indtryk af, at det generelt er rigtig svært at få solgt de fleste kjoler..

0

Tak for alle svarene og jeg synes det lyder helt rigtigt det I siger. :thanks:

Ligesom mig, vil de fleste nok gerne have deres fra ny og håber på at sælge den derefter.

MEN! Det har faktisk givet mig inspiration til selv at gå på udkig efter en brugt kjole! Der er jo i tusindvis af smukke brugte billige kjoler derude, så mon ikke der også der er bare én i min stil :biggrin:

Jeg må på udkig!

0

Annonce ♥

Jeg kiggede også efter brugte kjoler , inden jeg fandt KJOLEN i lilly... Vi har ikke et særlig stort budget, og derfor var der sat 5000 af til kjole.. Men i forhold til hvad de brugte kjoler kostede, så følte jeg at jeg ligeså godt kunne købe en ny.. Men det er jo fordi mange af dem der sælger brugte kjoler er dem der har kostet rigtig mange penge fra ny, og jeg ville f.eks ikke give 4000 for en brugt kjole, og da slet ikke når jeg nu fik min drømmekjole for 3200 på udsalg :-)

Men ja, der er jo mange der sælger deres kjole bagefter, og der er klart mange brugte kjoler at kigge på..

0

Annonce ♥

Jeg regner osse med at sælge min kjole når vi er blevet gift, men rgener ikke med at få ret meget for den, da det tit, kan være svært at sælge sin brudekjole :unsure:

derfor ville jeg heller ikke giv mere end 5000 for den :)

0

Jeg har endnu ikke købt kjole, og ved ikke om jeg skal købe en brugt, eller leje en kjole. Men jeg opdagede at Lilly har onlineudsalg af deres kjoler fra året før til 1000-1500 kr for en ny kjole. Og det må vist siges at være billigt. Men efter at have kigget så kan jeg se, at der er rigtig mange der ikke kan komme af med deres kjoler bagefter.

Jeg har tænkt på at min kjole skal på en mannequindukke bagefter i soveværelset. Enten det, da man højst sandsynligt ikke kan komme af med den, ellers har jeg tænkt på at leje den istedet.

Jeg ved det ikke endnu.

Kh Anell

0

Annonce ♥