SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 posts in this topic

Jeg ved ikke hvor "traditionel" vores samtale med præsten var, for vi endte med at være der i 2,5 timer (!) - men det var super hyggeligt og han endte med at lave en SUPER god og personlig tale til os :)

Han spurgte om hvordan vi mødte hinanden, hvad vi elsker ved hinanden, om der var et bestemt sted fra Biblen vi ønskede han skulle snakke ud fra... Så fortalte han hvor i Biblen han havde overvejet at tale ud fra og hvordan han tolkede det.

Vi gennemgik vielsesritualet - og fordi vi var i kirken, så prøvede vi det af (nu med præsten i rollen som min far), så jeg også kunne mærke hvor langsomt jeg rent faktisk skulle gå (ulig Ribe Domkirke er vejen fra døren op til alteret i Utterslev Kirke ikke særlig lang :wink: ). Og så valgte vi salmer.

Edit: han spurgte faktisk også ind til hvordan min mand havde friet og hvad vores fremtidsplaner var...

Edited by CilleTX
0

Annonce ♥

Ja er også nysgerrig...

Hvordan gik snakken med præsten

Ikke så meget vi høre fra dig for tiden..

Er så spændt på at se hvordan i vil pynte Ribelund..

Skal se om jeg kan stjæle lidt inspiration til når vi skal pynte det

Har du fået indgraveret h2b's morgengave?

0

Annonce ♥

Hej piger :balloons:

Ja, jeg ved godt, at jeg er uhyggeligt fraværende, men det er simpelthen bare et udtryk for, at jeg har monster travlt :cowsleep:

Med mit nye job og de sidste bryllupsting er der ikke meget tid til at følge med herinde :unsure:

Men mødet med præsten gik rigtig godt. Han var så flink, og ville bare gerne "lære os at kende". Det sværeste spørgmål var; "hvad skal jeg tale om?"... Øøøøh, det havde vi ikke lige overvejet, men nåede frem til noget med "teamwork" lidt efter lidt :lol:

Vi har også snakket med kokken og fået lagt menu - det bliver rigtig godt tror jeg :metteholm

Og ja, alt i alt er jeg ved at få styr på alle småtingene.

Har lige PDFet kirkehæfter, bordhæfter og bordplaner, så H2B kan printe det på arbejdet i morgen.

Vi øvede brudevalsen i går - det gik egentlig meget godt bortset fra, at vi synes takten er meget hurtigt i den traditionelle, så vi fandt en lidt langsommere indspildning, som vi selv synes gør det lidt mindre klodset :rolleyes:

H2B's jakkesæt er blevet rettet til.

Vi har lavet de sidste aftaler med DJ'en.

Mangler at aftale præcist med bartenderne.

Har lavet lang indkøbsliste til næste uge :thumbsupsmileyanim:

Og håber jeg snart kan stresse lidt ned, så jeg også når at glæde mig til brylluppet :rolleyes: (Bonus er, at jeg har tabt et par kilo uden at prøve, fordi jeg løber rundt hele tiden :thumbsupsmileyanim: ).

Håber ellers i andre har det godt derude - sikke mange smukke brude der springer ud i øjeblikket :7himmel:

0

Hej smukke, ville bare kigge forbi og ønske dig en fantastisk dag på lørdag og håber alt går ligesom du har drømt om :) Og hvis ikke så husk at det er ligemeget, hvis han bare siger ja! Husk at trække vejret, nyde og grine af fejlene!

Kæmpe knus herfra!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Alle :balloons:

Tusind tak! Vi havde en helt igennem fantastisk dag og var SÅ heldige at regnen forsvandt et par timer før vi skulle i kirken :cowsleep:

Alt var bare SÅ skønt og perfekt, og vi festede til kl 06.00 om morgenen!

Vedhæfter et par sneaks peaks!

post-56949-0-83110200-1378117021_thumb.j

post-56949-0-48351000-1378117072_thumb.j

post-56949-0-45589100-1378117098_thumb.j

post-56949-0-38392100-1378117144_thumb.j

Edited by SoExited
1

Ih, hvor ser I bare godt ud.. Jeg er helt vild med jeres transportmiddel! det er rigtig godt ud.. og dejligt at høre at vejret var med jer trods alt!

Sig mig lige en gang... Sidder du og skuler mod din madn på det første billede? synes det ser sådan ud i hvert fald...:lol:

0