GitteM85

Bånd og tyl til risposer

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er lige gået i gang med at lave risposer til vores bryllup.

Købte 2 x dem her, de får i stort set alle farver, og så har jeg tidligere købt noget smalt silkebånd, som jeg binder omkring.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1331056597' post='1206483]

Jeg mener at jeg købt 3meter, til mine risposer, men prøv at spørg der hvor du køber dit tyl, det gjore jeg :)

Okay... Fedt, at de kunne rådgive dig! :) Jeg tror da lige, at jeg vil i den lokale stofbutik.. Det skader jo ikke at være i god tid :rolleyes::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1331056597' post='1206483]

Jeg mener at jeg købt 3meter, til mine risposer, men prøv at spørg der hvor du køber dit tyl, det gjore jeg :)

Okay... Fedt, at de kunne rådgive dig! :) Jeg tror da lige, at jeg vil i den lokale stofbutik.. Det skader jo ikke at være i god tid :rolleyes::loveshower:

Nej, jeg købt mit tyl for ca, 2 mdr siden :) så havde jeg det hvis jeg lige skulle få tid til at begynde med det. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige gået i gang med at lave risposer til vores bryllup.

Købte 2 x dem her, de får i stort set alle farver, og så har jeg tidligere købt noget smalt silkebånd, som jeg binder omkring.. :)

Uhh, de var også fine! Jeg må vist bare ud i stofbutikkerne og lure på noget tyl :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige gået i gang med at lave risposer til vores bryllup.

Købte 2 x dem her, de får i stort set alle farver, og så har jeg tidligere købt noget smalt silkebånd, som jeg binder omkring.. :)

Uhh, de var også fine! Jeg må vist bare ud i stofbutikkerne og lure på noget tyl :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige gået i gang med at lave risposer til vores bryllup.

Købte 2 x dem her, de får i stort set alle farver, og så har jeg tidligere købt noget smalt silkebånd, som jeg binder omkring.. :)

hvor mange er der i en pose siden at du har købt to ????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også købt organza poser på ebay... Sad lige og legede med det i går og det bliver noget med satin bånd og evt. en perle... Har lavet lidt forskellige "designs" så nu er jeg i tænke box... Det er jo bare så svært at bestemme sig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer