Guest romance

Overvejelser omkring gæsterne?!

56 indlæg i dette emne

Hej alle

Ja, jeg er såmænd bare nysgerrig :)

Inviterer I alle fra familien altså også moster Yda, som I ikke har set de sidste 7 år, alle vennerne, bekendte, kolleger osv. eller lægger I vægt på at invitere dem, I rent faktisk ønsker jer at have med til jeres store dag?

Vi inviterer kun dem, vi virkelig ønsker at have med hvilket betyder, at vi vælger hele min mors familie fra ( incl. min mor :blush: ), ingen kolleger, kun nære venner...

Der skal nok være nogen i familien, der bliver fornærmede - men det har vi så valgt at se bort fra.

Hvad gør I? :wink::heart::denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte 100% ud fra hvem vi gerne ville se - og det var den nære familie og de nære venner.. Vi var 53 til middag om aftenen.. Det betød blandt andet at en onkel og tante på min side blev valgt fra - da min mand kun havde mødt dem 1 gang på de næsten 5 år vi har været sammen, og jeg i det hele taget ikke har det store forhold til dem.. Og det samme med min mands onkler og tanter på hans fars side - jeg har aldrig mødt dem og min mand har ikke snakket med dem siden han var barn..

Jeg synes ikke man skal invitere af pligt - men man kan naturligvis være "nødsaget" til at invitere folk man måske gerne var foruden for at undgå de helt store familiestridigheder - der må man jo gøre op med sig selv hvad der er vigtigst.. De fleste af os kender det nok - der er næsten altid ét sort får i familien - som man ikke rigtigt kan undgå at invitere..

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har nok valgt 90% ud fra hvem vi har lyst til at fejre vores bryllup med. Det betyder blandt andet at der er inviteret mere familie med fra hans familie end fra min. Vi har dog nogle enkelte (3) vi har valgt at invitere med, så vi ikke støder nogen. Men langt de fleste er altså folk som vi virkelig gerne vil feste med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykkelig89: Halvdelen af vores gæsteliste er også venner, hvilket jeg synes er skønt - vi blev for 5 år siden inviteret til mine to fætres bryllupper, men har stort set ikke set dem siden, så dem vælger vi fra på trods af, at jeg tror, de vil blive lidt fornærmede. Jeg har bare SÅ svært ved at skulle have 10 mere med på gæstelisten, som jeg ved, at jeg ikke kommer til at mægle et ord med hele aftenen.... Hvad skulle formålet være med det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har inviteret dem vi gerne vil se. Det vil sige at vi har undladt hele min svigerfars familie, som jeg kun har mødt 1 gang i de 3½ år vi har været sammen. Derudover ar vi undladt 2 par i min familie, hvor det ene helt sikkert er skuffet, men det er der bare ikke noget at gøre ved. Vi er aldrig inviteret til noget hos dem, så kan de heller ikk forvente det modsat :)

Dog har vi delvist pligt-inviteret mine to kusiner og deres kærester. Kusinerne er ok, men deres kærester har vi mødt en måske to gange og har aldrig talt med dem. Dem følte vi at vi var "nød" til at invitere.

Dernæst har vi i min vennekreds - som er yngst - sagt at kærester blir inviteret med hvis man har været sammen et år. Jeg gider ikke ha mine singlevenners sidste nye scoring med og betale 800 kr for dem :sm: Det har de ogs accepteret, så det er fint!

I H2B's vennekreds er et par lige gået fra hinanden og han er nu sammen med hende han var den første utro med :angry: Her må vi så sige at samme regel gælder, så den nye bliver ikke budt med. Det kommer sikkert ogs til at gi noget uro, men han er en nar, så det går nok :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er ligesom mariaER også ca. 90% dem vi gerne vil have med, mest familie og nogle få nære venner, og så er de fleste af resten nogle af mine forældres venner som jeg også har kendt hele mit liv, men som min forlovede ikke rigtig kender. Vi har noget mere familie med fra min side, da jeg har store familier på både min mors og fars side, og jeg vil faktisk rigtig gerne have alle mine fætre og kusiner med, fordi vi har haft meget at gøre med hinanden da vi var yngre. Undtagen min farbrors trillinger, som jeg faktisk næsten ikke har set siden jeg var meget lille. Så der har vi altså valgt bare at inviterere farbroren og hans (langtids) kæreste med. De går vist også under de 10% som vi inviterer bare fordi vi skal, men det er jo trods alt min fars bror.

Hvis en masse af de inviterede melder afbud, har vi også en liste med "back-up gæster" som vi kan inviterer, hvis vi pludselig står og kun har en halv fest. Jeg ved dog ikke hvor mange af dem der kommer med, men det er også mest familievenner som jeg altid har kendt gennem mine forældre og min forlovede ikke rigtig har mødt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt udfra hvem vi gerne vil se, og hvem vi bliver galde for at se på dagen.

Det betyder at vi inviterer mage venner, og min H2B har også ønsket at vi inviterede nogle af hans gamle naboer.

Vi har så også valgt nogle fra.

Det er bl.a. gamle mostre + nogle onkel som H2B ikke har set i nogle år. De er dog blevet inviteret til reception.

Vi har taget 2 med af pligt, for at bevare familie freden. Det er bestemt ikke af god vilje, men er blevet bedt inderligt om det af noget af familen ( i hemmelighed) for der ikke skulle komme problemer. Så der har jeg bøjet mig.

Men vi har valgt mange fra, så vi kunne vælge dem til som vi ved vil gørevores dag endnu bedre..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestemt at holde et meget lille bryllup - ikke pga. pengemangel, men fordi vi vil hade at være centrum i en kæmpe bryllupsfest, som bare ikke er os. Vi inviterer den nærmeste familie: forældre og søskende + påhæng. Derudover vælger vi et vennepar hver, som vi vil have med. Min kæreste har valgt hans bedste ven og denne kæreste og jeg har valgt min fætter og hans kæreste. Jeg vil ikke vælge en veninde frem for en anden, så derfor blev det min fætter, som jeg ser forholdsvis tit. Jeg er så ligeglad med, hvordan mine andre fætre og tanter/onkel tænker om det. Normalt tænker jeg meget over, hvad andre synes, men nu er det vores bryllup med en høj kuvertpris, så vi bestemmer og jeg er ligeglad med hvad andre tænker. Jeg nægter at holde et stort bryllup for at gøre alle tilfreds, og så selv sidde og være utilpas hele aftenen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi invitere ravl og kart.... ikke af pligt men af lyst...

listen over dejlige mennesker vi gerne vil feste sammen med er forløbig endt på ca 120 personer...

Det er en fin blanding af familie, venner og et par enkelte kollegaer som betragtes som venner, endda et par af mine forældres venner bliver også inviteret!!!

Kram Fruen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

50/50 vil jeg sige... vi har inviteret dem vi gerne ville se af både familie og venner...

dog et par undtagelser:

  1. Min nyligt afdøde onkels kæreste igennem 20 år.. jeg har aldrig snakket alverden med hende for hun er meget genert, men hun skal ikke føle at hun bliver ekskluderet fra familien fordi min onkel er død.
  2. Min kærestes faster og mand. Manden er en idiot, men min svigerfar ser ellers aldrig sin søster, så de skulle med for hans skyld.
  3. Ovenstående fasters børn, som min kæreste ikke har set i 8 år.
  4. Min ene fætter er også inviteret med, selvom jeg ikke har meget at gøre med ham mere.. Men hans søster har jeg en del at gøre med og hans forældre er også inviteret med. Så vi følte ikke at vi kunne undlade ham..

Vi har fravalgt min kærestes 2 fætre, der generelt er røv ligeglade med familien. De blev sidste år inviteret til mine svigerforældres store 60-års fødselsdagsfest. De kom, åd og skred igen.. De havde ikke engang gave med, men havde skrevet sig på deres fars.. De er altså henholdsvis 25 og 30!! Desuden er min kærestes morfar lige død og i et sygedomsforløb på 14 dage, var de ikke en eneste gang oppe at besøge ham eller sige farvel. Mine svigerforældre er enige i vores valg. Det er 100% min kærestes valg at de ikke skulle med. Spørgsmålet er om de overhovedet gad komme, hvis de fik invitationen!

Kort fortalt har vi inviteret 4 med af pligt og det synes jeg er pengene værd, hvis det gør at vi undgår krise i familien :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til festen om aftenen inviterer vi også kun dem vi selv gider at have med. Det bliver familie (den er ikke så stor) Og så de allernærmeste venner.

men til receptionen er vi lidt mere large med, hvem der bliver inviteret. Der kommer f.eks. kollegaer med, og venner som ikke er så tætte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På sin bryllupsdag bør man være omgivet af de mennesker, der betyder allermest i ens liv - mennesker man elsker og holder af og hvor man oplever gensidig respekt og omsorg for hinanden - mennesker der vil glæde sig over at være tilstede denne dag. Gid vi allesammen kunne lave en kollektiv regel om, at man invitere dem, man ønsker at se og at andre ikke bør blive fornærmede over det.

Men det er nok ren utopi at tro, at dette kan føres ud i praksis.

Sikke mange der bruger en masse energi på ikke at fornærme nogen og tage hensyn til "det plejer vi jo i vores familie". Men det må jo blive en balancegang mellem at invitere dem, der virkelig betyder noget, men samtidig undgå ufred i familien, hvis det drejer sig om nogle enkelte personer.

Held og lykke med balancegangen - og håber at I får en vidunderlig dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PUHA, jeg synes faktisk det er lidt svært.

Hvis jeg skal sætte tal på, så er det nok 85/15 med favør til gæster vi inviterer, fordi de betyder noget for os.

Vi har mest skåret i familie (INGEN fætre og kusiner og paponkler, halvtanter osv), men var i tvivl om vi skulle skære endnu mere - fx har min far 6 søskende, hvoraf jeg ikke har set halvdelen i nogle år, men dem tror jeg vi ender med at invitere allesammen. Min H2B har også to fastre, som han holdt jul med da han var yngre med ikke har set i 7 år, men dem insisterer han på skal med (inklusiv mænd).

Og så synes jeg jo, at man inviterer til bryllup med kæreste - men det er sgu svært når man fx aldrig har mødt eller snakket med den der kæreste.

Fx har jeg nogle barndomsvenner, som betyder noget for mig, men jeg ser dem ikke ret meget, hvilket betyder, at jeg aldrig har mødt deres kærester... Skal de så med?? Min mor synes ikke man kan lade være at invitere kæresterne til de 3 venner, når nu man inviterer alle andre med kæreste :(

Så basically har vi nok valgt ikke at skære sådan meget groft, hvilket så også er endt ud i en foreløbig liste på 105 mennesker - men det skal så også siges, at vi meget gerne vil have et stort bryllup :balloon:

Og så er der jo de venner, som ikke lige nu har en kæreste, men det kan de jo sagtens nå at få inden vi skal sende invitationer om et års tid... PYHA.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi begyndet at planlægge vores bryllup i okt sidste år, havde vi omkring 70-75 per vi ville ha med.........Nu er vi på 90!!!!!!!

Men det er osse fordi at min far havde en ønske om at alle hans søsten skulle med, da både ham og min storbror er meget syg :( (han har 10 søsken)

så vi blev enig om at vi tog dem med, så kunne vi jo osse lige så godt tag de sidst fætter og kusiner med på H2B side og det har vi så gjort :)

Det er dog mennesker som vi holder af og vi glæder os til at de skal med til vores bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Ja, jeg er såmænd bare nysgerrig :)

Inviterer I alle fra familien altså også moster Yda, som I ikke har set de sidste 7 år, alle vennerne, bekendte, kolleger osv. eller lægger I vægt på at invitere dem, I rent faktisk ønsker jer at have med til jeres store dag?

Vi inviterer kun dem, vi virkelig ønsker at have med hvilket betyder, at vi vælger hele min mors familie fra ( incl. min mor :blush: ), ingen kolleger, kun nære venner...

Der skal nok være nogen i familien, der bliver fornærmede - men det har vi så valgt at se bort fra.

Hvad gør I? :wink::heart::denmarkflag:

Vi (jeg) er også hårde. Gider ikke fremmede mennesker eller folk jeg aldrig ser lige netop den dag, jeg gør aldrig noget af pligt .. :) Jeg vægter mine venner tungt, hvorimod familie jeg aldrig ville ringe til eller besøge ikke vægter så højt.

Dvs.

Partnere til inviterede klassekammerater og kolleger er ikke inviteret med, for jeg har aldrig mødt dem

Ingen fra min mors familie er inviteret, da jeg aldrig ser dem, og skal vi have et forhold stablet på benene, så bliver det ikke den dag det koster os 500,- per person ...!

Vi holder reception for 65 familiemedlemmer og venner, men kun middag for de 23 nærmeste - søskende, forældre og bedste venner.

:loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har slet ikke tænkt over, hvad folk ville sige og om der kommer sure miner. Vi har inviteret forældre, bedsteforældre (kun mine, da H2B ikke har nogle mere), søskende og venner. Vi har skåret nogle fra, som man nok burde have inviteret, når man inviterede nogle andre - men vi vil ikke have, at vores bryllup bliver til familie-reunion.

Mht til venners kærester, inviterer vi kun de kærester vi har mødt og været sammen med (altså mere end blot at hilse på dem). Det vil sige, at de fleste af H2B's venner kommer til at have deres kærester med og de fleste af mine veninder må undvære deres kærester. Vi gider bare ikke have 'fremmede' mennesker med til vores bryllup - så vi er i bund og grund ligeglad med, hvad man burde gøre eller ikke gøre :)

Det skal dog siges, at hverken vores venner eller familier har det med at blive fornærmede. Jeg tror at de fleste kan forstå vores tankegang, og vi er trods alt to studerende, så folk vil nok have det fint med, at vi ikke skal bruge flere penge end højst nødvendigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

50/50 vil jeg sige... vi har inviteret dem vi gerne ville se af både familie og venner...

dog et par undtagelser:

  1. Min nyligt afdøde onkels kæreste igennem 20 år.. jeg har aldrig snakket alverden med hende for hun er meget genert, men hun skal ikke føle at hun bliver ekskluderet fra familien fordi min onkel er død.
  2. Min kærestes faster og mand. Manden er en idiot, men min svigerfar ser ellers aldrig sin søster, så de skulle med for hans skyld.
  3. Ovenstående fasters børn, som min kæreste ikke har set i 8 år.
  4. Min ene fætter er også inviteret med, selvom jeg ikke har meget at gøre med ham mere.. Men hans søster har jeg en del at gøre med og hans forældre er også inviteret med. Så vi følte ikke at vi kunne undlade ham..

Vi har fravalgt min kærestes 2 fætre, der generelt er røv ligeglade med familien. De blev sidste år inviteret til mine svigerforældres store 60-års fødselsdagsfest. De kom, åd og skred igen.. De havde ikke engang gave med, men havde skrevet sig på deres fars.. De er altså henholdsvis 25 og 30!! Desuden er min kærestes morfar lige død og i et sygedomsforløb på 14 dage, var de ikke en eneste gang oppe at besøge ham eller sige farvel. Mine svigerforældre er enige i vores valg. Det er 100% min kærestes valg at de ikke skulle med. Spørgsmålet er om de overhovedet gad komme, hvis de fik invitationen!

Kort fortalt har vi inviteret 4 med af pligt og det synes jeg er pengene værd, hvis det gør at vi undgår krise i familien :)

Uha, jeg forstår godt jeres dilemma - for os handler det egentlig ikke om penge - vi kunne sagtens have råd til de 8000 kr. ekstra for at holde fred i familien og ligesom gengælde, at vi engang blev inviteret med til deres bryllupper, men personligt ville jeg have det svært med at invitere nogen med, som jeg ikke har set i fem år, og som jeg ikke aner, hvad jeg skal snakke med om?! Vores familie har masser af kriser anyway, så det kommer nok ikke til at gøre den helt store forskel - ud over, at vi selvfølgelig godt er klar over, at vi ikke vil blive inviteret til noget hos dem fremover - men det er helt okay - håber I får en fantastisk fest :wink: kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På sin bryllupsdag bør man være omgivet af de mennesker, der betyder allermest i ens liv - mennesker man elsker og holder af og hvor man oplever gensidig respekt og omsorg for hinanden - mennesker der vil glæde sig over at være tilstede denne dag. Gid vi allesammen kunne lave en kollektiv regel om, at man invitere dem, man ønsker at se og at andre ikke bør blive fornærmede over det.

Men det er nok ren utopi at tro, at dette kan føres ud i praksis.

Sikke mange der bruger en masse energi på ikke at fornærme nogen og tage hensyn til "det plejer vi jo i vores familie". Men det må jo blive en balancegang mellem at invitere dem, der virkelig betyder noget, men samtidig undgå ufred i familien, hvis det drejer sig om nogle enkelte personer.

Held og lykke med balancegangen - og håber at I får en vidunderlig dag!

Hvor er jeg enig! Jeg har det SÅ svært med at vide, at nogle ville troppe op af pligt, nysgerrighed men ikke af kærlighed! Også derfor vi ikke har inviteret min mors del af familien, men jeg har alligevel lidt dårlig samvittighed fordi vi jo er blevet inviteret med til deres bryllupper for fem år siden :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PUHA, jeg synes faktisk det er lidt svært.

Hvis jeg skal sætte tal på, så er det nok 85/15 med favør til gæster vi inviterer, fordi de betyder noget for os.

Vi har mest skåret i familie (INGEN fætre og kusiner og paponkler, halvtanter osv), men var i tvivl om vi skulle skære endnu mere - fx har min far 6 søskende, hvoraf jeg ikke har set halvdelen i nogle år, men dem tror jeg vi ender med at invitere allesammen. Min H2B har også to fastre, som han holdt jul med da han var yngre med ikke har set i 7 år, men dem insisterer han på skal med (inklusiv mænd).

Og så synes jeg jo, at man inviterer til bryllup med kæreste - men det er sgu svært når man fx aldrig har mødt eller snakket med den der kæreste.

Fx har jeg nogle barndomsvenner, som betyder noget for mig, men jeg ser dem ikke ret meget, hvilket betyder, at jeg aldrig har mødt deres kærester... Skal de så med?? Min mor synes ikke man kan lade være at invitere kæresterne til de 3 venner, når nu man inviterer alle andre med kæreste :(

Så basically har vi nok valgt ikke at skære sådan meget groft, hvilket så også er endt ud i en foreløbig liste på 105 mennesker - men det skal så også siges, at vi meget gerne vil have et stort bryllup :balloon:

Og så er der jo de venner, som ikke lige nu har en kæreste, men det kan de jo sagtens nå at få inden vi skal sende invitationer om et års tid... PYHA.

Ja pyha, sådan har vi det også - vi inviterer også kæresterne med selvom, vi aldrig har mødt dem eller kun har mødt dem få gange - til gengæld ønsker vi et lille bryllup, så vi har skåret groft - bliver kun ca. 45 - fordi vi ønsker at kunne nå at snakke lidt med alle :wink: Men selvfølgelig er et kæmpe bryllup også fedt - det giver nok væsentligt mere gang i den end hos os - jeg har dog et alvorligt piskesmæld og er meget generet af bl.a. høje lyde, så det ville være frygteligt for mig med så mange mennesker, og evt. 5 mands band oveni, så derfor får vi også kun en enkelt ud at spille - jeg ønsker jeg et fantastisk kæmpe bryllup :biggrin::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har slet ikke tænkt over, hvad folk ville sige og om der kommer sure miner. Vi har inviteret forældre, bedsteforældre (kun mine, da H2B ikke har nogle mere), søskende og venner. Vi har skåret nogle fra, som man nok burde have inviteret, når man inviterede nogle andre - men vi vil ikke have, at vores bryllup bliver til familie-reunion.

Mht til venners kærester, inviterer vi kun de kærester vi har mødt og været sammen med (altså mere end blot at hilse på dem). Det vil sige, at de fleste af H2B's venner kommer til at have deres kærester med og de fleste af mine veninder må undvære deres kærester. Vi gider bare ikke have 'fremmede' mennesker med til vores bryllup - så vi er i bund og grund ligeglad med, hvad man burde gøre eller ikke gøre :)

Det skal dog siges, at hverken vores venner eller familier har det med at blive fornærmede. Jeg tror at de fleste kan forstå vores tankegang, og vi er trods alt to studerende, så folk vil nok have det fint med, at vi ikke skal bruge flere penge end højst nødvendigt :)

Hi Hi vi håber også på at argumentet med at holde et lille intimt bryllup, vil kunne holde nogen fra at blive fornærmede - nu må vi se - jeg ønsker jer et fantastisk bryllup med alle dem I holder af :heart: Jeg elsker også tanken om, at dem der skal med til så vigtig en dag, alle er nogen, der holder rigtig meget af os, og som vil glæde sig på vores vegne :) kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle

Ja, jeg er såmænd bare nysgerrig :)

Inviterer I alle fra familien altså også moster Yda, som I ikke har set de sidste 7 år, alle vennerne, bekendte, kolleger osv. eller lægger I vægt på at invitere dem, I rent faktisk ønsker jer at have med til jeres store dag?

Vi inviterer kun dem, vi virkelig ønsker at have med hvilket betyder, at vi vælger hele min mors familie fra ( incl. min mor :blush: ), ingen kolleger, kun nære venner...

Der skal nok være nogen i familien, der bliver fornærmede - men det har vi så valgt at se bort fra.

Hvad gør I? :wink::heart::denmarkflag:

Vi (jeg) er også hårde. Gider ikke fremmede mennesker eller folk jeg aldrig ser lige netop den dag, jeg gør aldrig noget af pligt .. :) Jeg vægter mine venner tungt, hvorimod familie jeg aldrig ville ringe til eller besøge ikke vægter så højt.

Dvs.

Partnere til inviterede klassekammerater og kolleger er ikke inviteret med, for jeg har aldrig mødt dem

Ingen fra min mors familie er inviteret, da jeg aldrig ser dem, og skal vi have et forhold stablet på benene, så bliver det ikke den dag det koster os 500,- per person ...!

Vi holder reception for 65 familiemedlemmer og venner, men kun middag for de 23 nærmeste - søskende, forældre og bedste venner.

:loveflag:

Lyder fornuftigt - ja, vi har så valgt at holde reception og fest for alle - fordi receptionen skal holdes samme sted som festen, og så kunne jeg ikke bære, at vi skal sende nogen hjem, mens andre får lov til at blive og feste om aftenen - håber I får en skøn dag :heart: - knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har nok valgt 90% ud fra hvem vi har lyst til at fejre vores bryllup med. Det betyder blandt andet at der er inviteret mere familie med fra hans familie end fra min. Vi har dog nogle enkelte (3) vi har valgt at invitere med, så vi ikke støder nogen. Men langt de fleste er altså folk som vi virkelig gerne vil feste med :)

Det er netop også min pointe - man vil jo helst ikke støde nogen, men heller ikke have nogen med, som man intet forhold har til?! Ja, måske lige pånær kærester, som man aldrig har set før, men jeg ville trods alt selv blive glad, hvis min kæreste skulle til bryllup hos nogle af hans venner, og jeg var ny i familien - og blev inviteret med :wink: Håber i får en skøn fest - :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har inviteret dem vi gerne vil se. Det vil sige at vi har undladt hele min svigerfars familie, som jeg kun har mødt 1 gang i de 3½ år vi har været sammen. Derudover ar vi undladt 2 par i min familie, hvor det ene helt sikkert er skuffet, men det er der bare ikke noget at gøre ved. Vi er aldrig inviteret til noget hos dem, så kan de heller ikk forvente det modsat :)

Dog har vi delvist pligt-inviteret mine to kusiner og deres kærester. Kusinerne er ok, men deres kærester har vi mødt en måske to gange og har aldrig talt med dem. Dem følte vi at vi var "nød" til at invitere.

Dernæst har vi i min vennekreds - som er yngst - sagt at kærester blir inviteret med hvis man har været sammen et år. Jeg gider ikke ha mine singlevenners sidste nye scoring med og betale 800 kr for dem :sm: Det har de ogs accepteret, så det er fint!

I H2B's vennekreds er et par lige gået fra hinanden og han er nu sammen med hende han var den første utro med :angry: Her må vi så sige at samme regel gælder, så den nye bliver ikke budt med. Det kommer sikkert ogs til at gi noget uro, men han er en nar, så det går nok :tunge:

Problemet her er, at vi rent faktisk har været inviteret for 5 år siden - og alligevel vælger vi ikke at invitere dem, fordi vi ikke har set dem siden - men tænker alligevel: "Kan man det?"....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer