OsFire

Kjole til strandbryllup

17 indlæg i dette emne

Hejsa!

Kan I ikke hjælpe mig? Jeg skal have en smuk kjole, som jeg skal have på til vores strandbryllup. Gæsterne er os selv og vores 2 skønne piger :a1221: Hvis alt går, som vi gerne vil..

Jeg er slank, 1,68 høj, nitte bryster efter to amninger (ammer stadig den yngste) og store hofter efter pigernes fødsler ;)

Er sådan noget som det her for meget? http://www.ebay.co.uk/itm/New-Evening-prom-dress-gown-bridesmaid-custom-size-6-8-10-12-14-16-18-38-/320837974865?pt=UK_Wedding_Clothing&vti=Size%0910&hash=item76c192ba9a#ht_5610wt_956

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, den tør jeg ikke købe. Kan se under feedback, at rigtig rigtig mange har fået kjoler, der slet ikke ligner billedet. Selvom han har 99,8% positiv feedback..

Hjælp piger! Findes der noget lignende?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

den samme kjole kan jo bestilles andre steder :) Har kigget rundt på ebay og der er flere forskellige som syer den kjole. :) Men 8-900 er måske også i underkanten af hvad jeg vil give for sådan en.. :) jeg har regnet med 1500 og måske lidt mere, hvis jeg da ikke finder en anden her hjemme inden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

den samme kjole kan jo bestilles andre steder :) Har kigget rundt på ebay og der er flere forskellige som syer den kjole. :) Men 8-900 er måske også i underkanten af hvad jeg vil give for sådan en.. :) jeg har regnet med 1500 og måske lidt mere, hvis jeg da ikke finder en anden her hjemme inden :)

Skal I også giftes på stranden?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og kan du finde links til mig med kjolen fra andre forhandlere?

Hvordan vurderer man, hvornår prisen er fair, og ikke for billig og dyr? Jeg synes jo bare, den var flot :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal efter H2B's ønske vies på Maldiverne dog kun rent cerimoniel :)

Jeg har dem ikke liggende på denne computer, men skal nok lige se om jeg kan finde den.

Man vurderer det vel bare ud fra, hvor meget man vil give. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal efter H2B's ønske vies på Maldiverne dog kun rent cerimoniel :)

Jeg har dem ikke liggende på denne computer, men skal nok lige se om jeg kan finde den.

Man vurderer det vel bare ud fra, hvor meget man vil give. :)

Tusinde tak :) Men hvordan Søren vurderer man det, hvis billederne ligner hinanden? Skal man bare gå ud fra, at de er bedre, jo dyrere de er?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en utrolig smuk kjole - og det var os den stil jeg ville foreslå :) hvis du ikke ønsker at købe en kina kjole kan lign. kjoler købes i dk uden det bliver for dyrt :) disse kjoler er fundet hos tp-kjoler - men fandt også et par stykker i samme stil hos la princessa i århus -

post-52884-0-38599500-1331714990.jpg

post-52884-0-97469600-1331715002.jpg

post-52884-0-03837300-1331715013.jpg

post-52884-0-24580900-1331715029.jpg

post-52884-0-20037600-1331715040.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en utrolig smuk kjole - og det var os den stil jeg ville foreslå :) hvis du ikke ønsker at købe en kina kjole kan lign. kjoler købes i dk uden det bliver for dyrt :) disse kjoler er fundet hos tp-kjoler - men fandt også et par stykker i samme stil hos la princessa i århus -

WAUW hvor er de smukke. Især nr 1 og 2 er jeg vild med!! Ved du, hvad de koster?

Jeg tør ikke en Kinakjole. Faktisk vidste jeg slet ikke, det var kopier, da jeg søgte på brudekjoler på eBay. Det er først for nyligt herinde, jeg fattede det. Det begiver jeg mig ikke ud i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet dem. Tusinde tak. Fed side.. Har fundet flere, jeg godt kan lide :)

Og der er gode erfaringer med den side?

Jeg har ikke selv bestilt derfra - men der var flere fra min årgang der gjorde da vi havde gallafest - og har kun hørt godt :) - de har jo også en fysisk butik og der har min svigermor været nede og købe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer