OsFire

Flash jeres vielsesringe

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kunne være rigtigt spændende, hvis brugerne i Bryllupsklar ville sætte billede på de ringe, som I har valgt.

PS: som fremstiller af vielsesringe er det lidt pinligt, at vi ikke selv har fået nogen ringe på :rolleyes:

(Måske fordi vi ikke kan bestemme os)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en ret god forestilling om, hvordan de skal se ud. Og har kontakt med Guldsmede Boye i Århus.. men det er svært. Det er jo nogle, vi skal gå med resten af livet :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne være rigtigt spændende, hvis brugerne i Bryllupsklar ville sætte billede på de ringe, som I har valgt.

PS: som fremstiller af vielsesringe er det lidt pinligt, at vi ikke selv har fået nogen ringe på :rolleyes:

(Måske fordi vi ikke kan bestemme os)

Vi har snakket om at få lavet vores hos jer :-)

Redigeret af MRSMOFF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi købte vores ved Apel Guldsmed i KBH. Vi bestilte ringene til bryllupsmessen i Bellacentret og fik derfor 20% rabat :cheerleader3:

Vi har givet 16.000 for dem og kan hente "de rigtige" til juni. Min kvindering er uden sten (endnu) modsat billedet :)

post-52646-0-16185000-1331661774.jpg

Redigeret af Daniels brud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er et billede af dem vi har bestilt.... Vi har ikke fået vores egne hjem endnu.... Pga vores stramme budget, har vi valgt sølvringe, med bånd af hvidguld. Jeg er ikke rigtig til rødguld, og vi havde ikke lige en masse hvidguld til at ligge, så det blev denne løsning, som vi er godt tilfredse med... Begge ringe bliver lavet af et sølvarmbånd jeg fik i studentergave, og hvidguldet i min ring, kommer fra en ring jeg har arvet efter min mormor... Der kommer desuden også en enkelt sten i min ring, som også sad i mormors ring.... Glæder mig helt vildt til at se det endelige resultat :loveshower:

For god orden skyld, skynder jeg mig lige at nævne at billedet er lånt fra www.Egeart.dk, som jo så også er ham der laver dem... Kæmpe ros til Jørgen Busk, der virkelig har været tålmodig med mig... Den arme mand :blush:

post-55806-0-62370900-1331666276.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Besvaret I dag, 12:59

snapback.pngEge Art, den 13 March 2012 - 09:33, sagde:

Det kunne være rigtigt spændende, hvis brugerne i Bryllupsklar ville sætte billede på de ringe, som I har valgt.

PS: som fremstiller af vielsesringe er det lidt pinligt, at vi ikke selv har fået nogen ringe på :rolleyes:

(Måske fordi vi ikke kan bestemme os)

Vi har snakket om at få lavet vores hos jer :-)

Hej MRSMOFF - I vil altid være velkomne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besvaret I dag, 11:02

Hvad koster jeres ringe, egeart? Synes ikke jeg kan se nogen priser på jeres hjemmeside.

Hej Vanggaard - du kan se priserne ved at klikke på det lille "i" oppe til højre ved siden af forstørrelsesglasset.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået smeltet noget familie-guld om til vores ringe - indtil videre er de heeelt almindelige i 14kt guld. Jeg søger fortsat inspiration til at gøre dem lidt mere unikke, men stadig ikke for meget.

Tænker på nogle bittesmå sten i min måske, men har så svært ved at forestille mig det endelige resultat, og så bliver jeg usikker.

Tak for inspiration i denne tråd so far :)

Edit: Vi har lige hentet dem i dag, så vi sådan kunne tænke lidt over, hvad vi ellers vil have gjort ved dem, og ingraveret - ih, det er svært ikke at tage den på fra nu af! Men det føles selvfølgelig ikke helt rigtigt endnu.

Glæder mig sådan til at se ham med vores ring, sådan lidt "Han er altså min!" :)

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer