Brumle01

Kjole købt på nettet til en tyk brud?

10 posts in this topic

Ja, så er der endnu en tyk trunte, der skal giftes og jeg er derfor på udkik efter brudekjolen. Og det er ikke så let at finde en kjole, når målene ikke ligger indenfor normalområdet, men skal være str. +50.

Har nogen erfaringer med at købe kjolen på nettet? Evt. ved www.bayliy.dk, for dér har jeg fundet en rigtig flot kjole til få penge?

Jeg vil gerne have en lang kjole, der ikke sidder for stramt på mave/bagdel og med ærmer, der kan dække mormor-armene. :blink:

Håber meget på hjælp og inspiration.

Hilsen den tykke brud :boohoo:

0

Annonce ♥

Jeg har ingen erfaringer med netkøb, men kom bare lige til at tænke på, da jeg var ude og prøve kjoler.. Jeg er ikke selv plusstørelse, men jeg snakkede med ekspidienten om, hvor mange forskellige kjoler der findes til forskellige kroppe, og hun viste mig faktisk en, som hun ville foreslå en stor brud.. Og den var virkelig smuk! Jeg så også, at de havde små jakker og sådan som kunne være flot til :) Det var i Lilly og ekspidienten var meget sød og god til at finde noget der passede godt til min krop.. Jeg tror det ville være en god idé at alliere dig med sådan en professionel, så du får en kjoler, som sidder, så du har det godt på din store dag :)

Jeg er sikker på du finder den perfekte kjole :)

0

Uanset om du køber din kjole på nettet eller i en butik så vil jeg anbefale dig at tage ud i et par forretninger og prøve nogle forskellige kjoler.

Som Ima siger så vil du få en professionel betjening, forhåbent af en sød ekspedient der har forstand på kropstyper og som har mulighed for at hjælpe dig med at finde din stil. Det er også min erfaring, at det man sidder og forelsker sig i på nettet nogen gange bare slet ikke fungerer i virkeligheden, og der er mange der er endt i noget de slet ikke havde regnet med. Så kan du jo altid bestille på nettet efterfølgende, når du har fundet ud af hvilken slags kjole der passer DIG :)

0

godt nok skal vi først gifte om et år - men jeg har købt min kjole på ebay.de. Here er der mange rigtig flotte kjole i alle størrelse og til ok penge. Jeg købt en vidunderligekjole i størrelse 48/50 til 149 €

0

Annonce ♥

og den sidder bare perfekt

0

Prøv at kigge på Beluga´s hjemmeside, de er selv forhandler via her, de har kjoler til store piger og det kan sagtens lade sig gøre jeg er også selv en 50 + og fik en kjole jeg var rigtig glad for, du kan evt. kigge i min planlægning. Der findes kjoler til store piger også.

0

Lilly skulle også have mange kjoler i store størrelser :-) Jeg har selv købt min kjole i Lilly, og fik så god service derinde.. Jeg er så ikke helt så stor, men er da heller ikke noget lille nips..

Noget helt andet er, at det sagtens kan være det skal være en kjole der er stram foroven du skal have.. Mine kg, sidder mest på maven, og det var jeg meget bekymret for.. Men min kjole med snørreryg går virkelig at jeg ser meget mere slank ud, og får en fantastisk talje... Så syntes da du skal tage ind og prøve nogle forskellige snit og modeller..

0

Har lige bestilt min kjole i dag online, var/er også lidt i tvivl om det er godt at bestille på nettet, men synes bare at den kjole er så smuk at jeg måtte prøve.

Jeg er også str. 50++, har fundet flere hjemmesider, hvor de har en del kjoler til os trunter ;)

http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**/

http://www.bayliy.dk

http://psbridal.com/

Billedet er af den kjole jeg selv har bestilt

post-57599-0-36867000-1331750546.jpg

Edited by Embla
0

Annonce ♥

Jeg havde et stort udvalg hos Panyotis i Vejle da jeg købte min kjole og jeg er en str. 54-56, så kan kun anbefale dig at tage ud og prøve kjoler inden du bestiller på nettet...

0

Jeg tilslutter mig koret om at komme ud og prøve. Er selv 50+ og har også overvejet meget at bestille på nettet. Men jeg ville først ud at prøve. Jeg kan varmt anbefale lilly for deres gode service - men kjolen fik jeg købt hos Bentes Brudedesign. ABC brudekjoler og flere andre kører også med kjoler i store størrelser. Og jeg må sige, at man kan få ændret sin opfattelse lidt. Jeg var fx sikker på, at jeg skulle have ikke have en kjole uden stropper eller ærmer - men faldt for 2 kjoler ude. Og så kan man jo bare få sat stropper på og finde en bolero til at dække arme. På samme måde regnede jeg med, at jeg skulle have empiresnit, men endte med et andet snit. Så kom fluks ud at prøve, så du kan blive klogere på, hvad du vil have og hvad der klæder dig. Det er ikke for tidligt, for der kan være lang ventetid på at få kjolen hjem...

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage om kjoler i min tråd. Der kan du se, hvad jeg startede med og hvad jeg endte med...

Edited by sommer2012
0