Bondedanem

Til jer der har holdt "low-budget" bryllup

26 indlæg i dette emne

Vil i ikke flashe jeres bryllup - samt pris - og hvad i gjorde???

Thaaaaanks!

Vores er pt på 15.000 og vi har ikke sparet,

Hvordan holder i det til de pris, forsøger virkelig at holde det nede, men synes nu det er lidt svært

jamen jeg laver mange af tingene selv.. og så skal det siges at min mor er bager så hun laver kangen, og hendes veninde er blomsterbiner så der er penge at spare der - samt at vi selv laver maden og min venindes far vil lave grisen for os!

så vi kan også kun holde det nede ved hjælp af "vennetjeneste" og jeg fik min kjole på et lagersalg så den kostede kun 1000

men vær i god tid, tjek mange hjemmesider, og spørg rundt! det har aldrig været vores plan at spare på noget eller være nerrig - men har bare svært ved at give 2000-2500 for en brudebuket fx.

Ok ja det forstår jeg godt så.

Vi fik gris til min 30 års fødselsdag sidste år, så jeg synes ikke vi skulle have gris til vores bryllup (selvom der så er gået næsten 2 år) Men det ville min H2B gerne :)

Kan godt høre jeg skal ud og kigge brudekjole når der er udsalg. Men i hvilken periode er det man skal kigge? Jeg har lidt en udfordring da jeg er i gang med et meget stort vægttab .... vi snakker 30-50 kg inden bryllupet!

jeg skal tabe det samme, men valgte at JEG ville vælge kjolen, ikkat at det var kjolen der skulle vælge mig.. har hørt at de i oktober holder lagersalg ved lilly ( der er min btw købt) lilly har et outlet link på deres hjemmeside, med en del kjoler til 1000,-

jeg var i en butik, for at prøve modellen inden jeg købte den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer