jwe

solarium vs. solarium vs. hvid og naturlig?

36 indlæg i dette emne

Kære Piger

Hvad gør/gjorde i op til brylluppet?

Solarium? - (den usunde metode)

Selvbruner? - (med fare for det smitter af på kjolen)

Hvid og naturlig? - (det nye sort i hollywood)

Ser frem til at høre fra jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu er der LÆÆNGE til jeg skal giftes, men jeg tror bare det for mit vedkommende vil blive hvid(eller faktisk ligefrem bleg)... jeg har aldrig harmoneret særligt godt med hverken selv-bruner eller solarie.

skulle jeg have lidt farve ville det nok være solarie selvom det er usundt. for min hud absorbere selv-bruner på en meget mærkelig måde, og det bliver slet ikke kønt, uanset hvad jeg har gjort.

men det bliver formentlig et vinterbryllup så vil også hurtigt blive unaturligt hvis jeg bliver for mørk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ha en gang spray tan, min veninde havde det samme da hun hun blev gift og det smittet ikke af på hende kjole.

Det samme fik jeg af vide, da jeg spurgt til det, der hvor jeg gerne vil ha det gjort

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare det skulle tage at blive lækkert varmt solskinsvejr, så jeg kan få lidt ægte sol.

Jeg bliver SÅ nemt forbrændt, men jeg ville være ked af at skulle være helt bleg. Jeg er MEGET bleg og det kan være super flot, hvis det passer til ens type, men da jeg vejer en del kg mere end jeg bør, ser det bare slet ikke godt ud!

Jeg vil helst undgå den orange solarie-farve og jeg har aldrig set en vellykket (jeg er sikker på at de findes, jeg har bare ikke set det) spray-tan og jeg har aldrig haft held med selv-bruner - så altså, ÆGTE sol tak!

- er det i kirken man bestiller den slags?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet lidt solarium - ikke for meget, men bare lige til at fjerne den værste vinterbleghed. Desværre tror jeg ikke helt på at solen i april og maj kommer så meget frem at det er nok :wink:

Det er osse sådan jeg tænker, derfor er jeg glad for spray tan, da jeg er en af dem der bare er melorme bleg :wink:

så lige den dag vil jeg gerne være lidt brun :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på hvid og naturlig - min hud er utrolig sart, og jeg bruger faktor 50 på hele kroppen om sommeren. Så jeg tør slet ikke tænke på, hvordan min hud vil reagere, hvis jeg tager en tur eller flere i solarie. Og selvbruner tror jeg ikke vil være pænt, når jeg er så bleg som jeg er fra naturens side - jeg tror simpelthen det bliver for tydeligt, at der er puttet noget på min hud. Så jeg beholder bare min blege teint :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tager nok den usunde (grillen). Arbejder med selvbruner og det er noget l..., hvis man ikke søger for at få smurt det godt ud....

Det har du ret i, det er osse derfor jeg får det gjort hos en kosmetolog, som jeg ved er rigtig gode til det :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver hvid og naturlig på lørdag.

Jeg har ikke haft tid til solarium - og det er ikke noget jeg rigtig har brugt før, så det ville jo ikke være mig...

Jeg synes selvbruner virker ad r**** til -får ALDRIG den samme farve over det hele, uanset hvad jeg gør...

Spray-tan tror jeg godt jeg kunne få problemer med at tåle... Har meget sart hud...

Så jeg er som jeg er i farven. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke solarium!

Men jeg skal også giftes den 22. september, så jeg regner med at jeg stadig har lidt af sommerens naturlige "glød" så jeg ikke er maddike-bleg :wink:

Men helt klart er jeg mere til naturligt hvid fremfor solarie-brun...

Ellers kan man jo smøre en af de der light tan bodylotions på armene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har selvt tænkt i de baner... og har valgt at det er nødvendigt at opbygge lidt glød over længere tid. Mine stropper på skuldrene fra sidste sommers sol er stadig synlige, og det er bare NO GO i en stropløs kjole :-)

Jeg har aldrig taget meget sol, er lys i huden osv. og lader altid huden blive vinterbleg. Men jeg har erfaring med at forsigtig solariebrug (dvs. max 7 minutter 1-2 gange om ugen i en periode) giver en langsomt opbygget naturlig glød, som er lige det jeg leder efter. Og samtidigt giver det min hud et mere skånsomt solchok til sommerens mange udetimer.

Til selvbrunerfolket: skrub skrub skrub med skrubbehandske og bodyscrub produkt til huden nærmest er lyserød FØR selvbruner. Det gør underværker ;-)

Jeg vil hellere have en anelse glød, da min blege hud ligesom har mindre genskind, altså, blodårerne bliver tydelige og kan ses på min pande og hals og bryst, og de ses på billederne, og kinder bliver ligesom fremhævet af solen.

Men der er forskel på bryllupsårstidens look - der hører sig gyldne skuldre til somerbryllupper og hvide pander til vinterbryllupper ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg er ret så lys i huden, så jeg håber på at kunne nyde lidt af solen i maj og juni måned. Bare så jeg ikke er fuldstændig vinterbleg. Derudover er jeg gået igang med selvbruneren. Som BirgitA skriver, så bliver det ganske pænt når bare man skrubber huden godt inden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer