¤Christina¤

Har/kender du en, som har denne/lign. kjole tilsalg?

9 posts in this topic

Hej Piger

***HJÆLP***

Jeg har forelsket mig i en kjole fra Panayotis, men den ligger meget over vores budget,

(har naturligvis prøvet den og ved også hvilken str. jeg skal bruge) så mit HÅB er, at én af

jer måske har én, der ligner den væsentlig, til salg :D Eller måske kender du en (som

kender en), der har én :)

Anyway - det skal være en str.34 og jeg er 167cm høj (længden kan naturligvis justeres)...

Håber I kan se billederne!

post-42184-0-26345200-1332061653.jpg

Edited by ¤Christina¤
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej..

Jeg ved ikke om det en den samme kjole, men har du kigget på Panayotis hjemmeside? Synes det ligner en jeg faldt for de havde på tilbud :)

Er ikke sikker, men det er da et forsøg værd!

Helt sikkert et jit til dig - du ser godt ud :loveshower:

0

Hej..

Jeg ved ikke om det en den samme kjole, men har du kigget på Panayotis hjemmeside? Synes det ligner en jeg faldt for de havde på tilbud :)

Er ikke sikker, men det er da et forsøg værd!

Helt sikkert et jit til dig - du ser godt ud :loveshower:

Som jeg har skrevet øverst oppe i mit indlæg, så har jeg netop fundet kjolen i Panayotis, MEN den er

way over budget - DERfor søger jeg nogen som har noget lignende :wink:

Denne kjole er 2012 model og har ikke været på tilbud - trust me - for så hang den nemli herhjemme! :lol::a1221::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::smiley-eatdrink026:

Edited by ¤Christina¤
0

Sikke en fin kjole... Jeg ved ikke om du synes den minder nok om den, men mine kusine har faktisk denne kjole til salg.. Størelsen står ikke i, men ved den haret brystmål på 84 og er tilpasset til ca. 165 + sko på omkring 6 cm.. :)

post-49860-0-19427000-1333268026.jpg

0

Annonce ♥

Nørj, den er vel nok flot, du ser fantastisk ud :)

Ak, jeg har søgt nogle måneder efter kjole - godt at være i god tid - jeg støder hele tiden imod netop budgettet. Hvorfor skal de unikke og flotteste kjoler koste så meget! :rolleyes:

Hvad koster kjolen fra ny?

0